Heb er nu wel vaak genoeg op gezeten.quote:Op maandag 22 april 2019 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je doet hard je best voor een plekje op de bank
Als ik mijn nest uit kom wapperen 's morgens, dan is het 1e wat ik doe, staand inloggen.quote:Op maandag 22 april 2019 18:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Staan typen ook wel, maar daar word ik moe van
Gezellig toch!quote:Op maandag 22 april 2019 18:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb er nu wel vaak genoeg op gezeten.
Haha, ik hoef dat niet te doen ben standaard ingelogd hier..quote:Op maandag 22 april 2019 18:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als ik mijn nest uit kom wapperen 's morgens, dan is het 1e wat ik doe, staand inloggen.
Lekker! ik heb ook een lekker kleurtje opgedaan de afgelopen dagen.quote:Op maandag 22 april 2019 18:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haha, ik hoef dat niet te doen ben standaard ingelogd hier..
Pff mijn hoofd gloeit, beetje teveel in de zon geweest afgelopen dagen
Ik vind er geen zak aan.quote:
Gaat nu wel hard, als je in de zon ligt/zit enz.. vooral door die windquote:Op maandag 22 april 2019 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! ik heb ook een lekker kleurtje opgedaan de afgelopen dagen.
Zit die bank niet lekker?quote:Op maandag 22 april 2019 18:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind er geen zak aan.
Kutbank.
Je bent weer flink aan het werk geweest, is het einde nu een beetje in zicht?quote:Op maandag 22 april 2019 18:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Laatste schutting geplaatst, autobanden opgepompt, berg compost omgezet en een rot hek vervangen en nu ben ik moe.![]()
Waar bestond jullie dag uit?
Begint je vel te trekken straks.quote:Op maandag 22 april 2019 18:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haha, ik hoef dat niet te doen ben standaard ingelogd hier..
Pff mijn hoofd gloeit, beetje teveel in de zon geweest afgelopen dagen
Wel goed insmeren hčquote:Op maandag 22 april 2019 18:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Begint je vel te trekken straks.Als je mijn kop ziet zou je zweren dat ik een maand in Spanje ben geweest.
Ah, dus je plan ten uitvoer gebracht.quote:Op maandag 22 april 2019 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent weer flink aan het werk geweest, is het einde nu een beetje in zicht?
Ik heb vooral een beetje lui op het water gedobberd, af en toe het water in om een beetje af te koelen.
Jij word snel bruin dusquote:Op maandag 22 april 2019 18:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Begint je vel te trekken straks.Als je mijn kop ziet zou je zweren dat ik een maand in Spanje ben geweest.
Ja, bijzonder snel. Het is er ook zo weer af. Verbranden moet je toch mee uitkijken hoor, da's niet zo best.quote:Op maandag 22 april 2019 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jij word snel bruin dusIk helaas niet verbrand eerst daarna verkleur ik een beetje
Smeer mij daarom ook altijd in, en lig/zit nooit lang in de zonquote:Op maandag 22 april 2019 18:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, bijzonder snel. Het is er ook zo weer af. Verbranden moet je toch mee uitkijken hoor, da's niet zo best.
quote:
Zwemmen is een groot woord, dat had ik zaterdag gedaan, maar 11 graden is wel erg koud, dus vandaag en beetje pootje baden en even snel door gaan om af te koelen, was meer dan genoeg.quote:Op maandag 22 april 2019 18:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah, dus je plan ten uitvoer gebracht.Water.
Zwemmen.
![]()
Nee, einde is niet in zicht, dat is het nooit daar. Er moet (achteraf) nog een stuk bestrating bij op het pad, dus dat doe ik maar zelf en buiten de klussen om is de tuin zelf ook aan beurt. Dan nog schilderen en tussendoor zal er nog wel het één en ander komen.
11 graden. Bikkel De Dees.quote:Op maandag 22 april 2019 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zwemmen is een groot woord, dat had ik zaterdag gedaan, maar 11 graden is wel erg koud, dus vandaag en beetje pootje baden en even snel door gaan om af te koelen, was meer dan genoeg.
Met een flinke lap grond ben je behalve de grote dingen ook vaak met het normale onderhoud bezig ja.
Kom je weleens buiten dan, behalve om naar je werk en naar de winkels te gaan?quote:
quote:Op maandag 22 april 2019 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kom je weleens buiten dan, behalve om naar je werk en naar de winkels te gaan?
Ik heb vanmiddag een paar seconden op mijn balkon gestaan.quote:Op maandag 22 april 2019 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kom je weleens buiten dan, behalve om naar je werk en naar de winkels te gaan?
Je kan ook op een balkon zittenquote:Op maandag 22 april 2019 18:45 schreef Bos81 het volgende:
Ik sta ook bijna nooit op mijn balkonIk heb overigens geen hoogtevrees...
Living on the edge!quote:Op maandag 22 april 2019 18:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een paar seconden op mijn balkon gestaan.
Maar je komt wel regelmatig buiten, sowieso voor je werk en voor Sjefke!quote:Op maandag 22 april 2019 18:45 schreef Bos81 het volgende:
Ik dacht dat Lucky iets wist wat ik niet wistquote:
Ja, dat welquote:Op maandag 22 april 2019 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je komt wel regelmatig buiten, sowieso voor je werk en voor Sjefke!
Het was gewoonweg eng maar wel een stap die ik moest zetten.quote:
Begin er niet over alsjeblieft!quote:Op maandag 22 april 2019 18:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mo staat de laatste tijd ook niet veel op zijn balkon.
Nee hoor, jij weet meerquote:Op maandag 22 april 2019 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat Lucky iets wist wat ik niet wist
Je hebt er wel eentje?quote:Op maandag 22 april 2019 18:45 schreef Bos81 het volgende:
Neuh, ben niet zo geheimzinnig.quote:Op maandag 22 april 2019 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat Lucky iets wist wat ik niet wist
Komt er gewoon niet van.. ZIt toch liever binnen...quote:
Dat kan ook..quote:Op maandag 22 april 2019 18:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Komt er gewoon niet van.. ZIt toch liever binnen...
Jij weet, beetje nutteloos op een stoel buiten zitten.quote:Op maandag 22 april 2019 18:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Komt er gewoon niet van.. ZIt toch liever binnen...
Rijtjeshuis heb ik ook al nietquote:Op maandag 22 april 2019 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja een rijtjeshuis heeft ook niet altijd een balkon
Het rijtjeshuis van Barbie wel.quote:Op maandag 22 april 2019 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja een rijtjeshuis heeft ook niet altijd een balkon
Nou nee, ze heeft nu een gebroken bekken en een gebroken pols.quote:
Is ze weer gesprongen?quote:Op maandag 22 april 2019 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee, ze heeft nu een gebroken bekken en een gebroken pols.
Ow, als dat de prijs voor een balkon is, dan doe maar geen balkonquote:Op maandag 22 april 2019 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee, ze heeft nu een gebroken bekken en een gebroken pols.
Onder begeleidingquote:Op maandag 22 april 2019 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien moet ze eens met de trein naar "t Harde
Dat is het ook, het kind is helemaal de weg kwijt.quote:
't Harde?quote:Op maandag 22 april 2019 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien moet ze eens met de trein naar "t Harde
Die zal ook niet makkelijk te helpen zijn.quote:Op maandag 22 april 2019 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is het ook, het kind is helemaal de weg kwijt.
Een caravan?quote:Op maandag 22 april 2019 18:55 schreef D. het volgende:
[..]
Rijtjeshuis heb ik ook al niet
Het zit me niet mee
ik zou het een opluchting noemenquote:Op maandag 22 april 2019 19:14 schreef D. het volgende:
[..]
Wel confronterend, wat ik allemaal niet heb
Een penthouse?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |