Heb je al gefietst?quote:Op maandag 22 april 2019 15:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zit ik weer met chufi opgescheept.
Nee, nog niet.quote:
heb je die plamuurlul nou al door de lijn getrokken?quote:Op maandag 22 april 2019 15:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, nog niet.![]()
En ik ben nu zo gaar als een kanon.
Waarvan dat dan ?quote:Op maandag 22 april 2019 15:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, nog niet.![]()
En ik ben nu zo gaar als een kanon.
Het woord plamuurlul roept bij mij hele rare beelden op....quote:Op maandag 22 april 2019 15:37 schreef sacha het volgende:
[..]
heb je die plamuurlul nou al door de lijn getrokken?
sas heeft zo dr eigen benamingenquote:Op maandag 22 april 2019 15:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Het woord plamuurlul roept bij mij hele rare beelden op....
Maar dat zal wel aan mij liggen
Sas is stom.quote:
[quote]quote:
Op zondag 21 april 2019 17:15 schreef Superbadeendje het volgende:
Ja niet jouw schuldquote:Op maandag 22 april 2019 16:09 schreef sacha het volgende:
[..]
[quote][ afbeelding ] Op zondag 21 april 2019 17:15 schreef Superbadeendje het volgende:
Plamuurlul is niet komen opdagen.
Wel.quote:
Sbe graaft, en graaft...quote:Op maandag 22 april 2019 16:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh nu probeer je terug te krabbelen en weer lief doen ...
Nog even doorgaan en ik kom in China uit.quote:
Dan graaf je met een bocht...quote:Op maandag 22 april 2019 16:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog even doorgaan en ik kom in China uit.
gecensureerd Internetquote:Op maandag 22 april 2019 16:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog even doorgaan en ik kom in China uit.
Ik heb eens gezien dat iemand na een paar van zijn barkruk afging. Dat ging niet helemaal goed.quote:
Is een van de eerste zwaardere bieren die toen op de markt kwamquote:Op maandag 22 april 2019 16:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb eens gezien dat iemand na een paar van zijn barkruk afging. Dat ging niet helemaal goed.
Tijdelijke actie van Grolsch, alweer 20 jaar geleden.quote:Op maandag 22 april 2019 16:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Is een van de eerste zwaardere bieren die toen op de markt kwam
Toen heb ik er wel een paar genuttigdquote:Op maandag 22 april 2019 16:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tijdelijke actie van Grolsch, alweer 20 jaar geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |