Die OP.quote:Op maandag 22 april 2019 00:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weg pleuren, heeft geen zin, gewoon opnieuw doen.
Ja, weg ermee.quote:Op maandag 22 april 2019 00:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weg pleuren, heeft geen zin, gewoon opnieuw doen.
Steek net een doodgewone peuk aan.quote:
hij zat toch ook bij King Crimson?quote:
Sas.quote:Op maandag 22 april 2019 00:16 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en avond![]()
Iemand met een apple Ipad online vanavond?
alles, wel zo makkelijkquote:Op maandag 22 april 2019 00:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat? Dat kind? Mijn deeg? De gitarist? De hele OP?
ALLES zeker.
ik denk dat Sas eerst wil weten watquote:Op maandag 22 april 2019 00:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tof!Zou Sas dan ook iets willen doen voor mij?
Gewoon in de brand steken, ben je er mooi vanaf.quote:Op maandag 22 april 2019 00:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zit nog steeds te hoesten te proesten, niesen en wat dies meer zij.
Logisch!quote:
Blow mij blauw om er vanaf te komen.quote:Op maandag 22 april 2019 00:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gewoon in de brand steken, ben je er mooi vanaf.
Bedoel je deze?quote:Op maandag 22 april 2019 00:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Logisch!![]()
ff een fototje maken van de stikker op je Apple adapter, die uploaden en posten zodat ik de details kan zien mbt voltage en ampère...Please...
Ik begin ook ziek te worden... of begin ik ben het al maar begreep in 1e instantie dat het dat was... Ik heb een ziek oog die ik s'ochtends niet eens open krijg door de hard geworden prut, ik heb het KOUD! en dan echt koud! Ik stond vandaag met 20+ op mn balkon in een lange broek, tshirt, longsleve en trui en ik had kippenvel! En dan niet even omdat er iemand over mn graf liep maar continu...Voel me ook al een paar dagen misselijk en heb geen trek...quote:Op maandag 22 april 2019 00:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zit nog steeds te hoesten te proesten, niesen en wat dies meer zij.
0.45 A 220-230V 10 W staat erop.quote:Op maandag 22 april 2019 00:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar dan 1 die te lezen is voor een oude lul.
quote:
Output gaat het mij om.quote:Op maandag 22 april 2019 00:32 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
0.45 A 220-230V 10 W staat erop.
Henk is ook tof, aardige gozer, altijd lachen met hem.quote:
Ik zwijg verder.quote:Op maandag 22 april 2019 00:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met alle respect.... nog nooit van gehoord.
5,1 V output. 2,3 A.quote:
Wat ik zag was wel aardig.. Doe hem de groetenquote:Op maandag 22 april 2019 00:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Henk is ook tof, aardige gozer, altijd lachen met hem.
quote:
quote:
Nee is A, niet mA !quote:Op maandag 22 april 2019 00:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx!maar is dat niet 1,3 ma?
Serieus, aub iemand maak een foto van die stikker pleassse!
en dat voor iemand van 28quote:Op maandag 22 april 2019 00:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zwijg verder.
Zelfs Sas wist het.....![]()
quote:
nee, gewoon neequote:Op maandag 22 april 2019 00:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ken Sas niet dus geen idee mbt dat vergelijk.quote:Op maandag 22 april 2019 00:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zwijg verder.
Zelfs Sas wist het.....![]()
Lees nou gewoon.quote:Op maandag 22 april 2019 00:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach, what is in a name.quote:
quote:
Ok ok ok.... duidelijk... Misschien doet daarom mijn Samsung oplader er zo ongelooflijk lang over om m op te laden (misschien begint ie na anderhalf jaar in de kast te hebben gelegen een beetje raar te doen....quote:
In ellen gerekend wel.quote:Op maandag 22 april 2019 00:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Een half pond is zeker wel 30 cm toch?
quote:Op maandag 22 april 2019 00:42 schreef Amphorapotje het volgende:
Weer een probleem opgelost. Kan ik lekker slapen straks![]()
zit je nog steeds te kutten met je fotolijstje?quote:Op maandag 22 april 2019 00:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Ok ok ok.... duidelijk... Misschien doet daarom mijn Samsung oplader er zo ongelooflijk lang over om m op te laden (misschien begint ie na anderhalf jaar in de kast te hebben gelegen een beetje raar te doen....)
Meer dan genoeg.quote:Op maandag 22 april 2019 00:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kom op gast, hoeveel mensen ken jij die het verschil weten bij een oplader tussen ma en a??
Ongewassen graag.quote:Op maandag 22 april 2019 00:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Sas kan je even een foto maken van het waslabeltje van je ondergoed
GOORLELquote:Op maandag 22 april 2019 00:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Te laatquote:Op maandag 22 april 2019 00:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
@:Outpost, ga maar nooit drugs gebruiken.
Misschien omdat ik het geleerd heb ik een 10kV-station, of omdat het duidelijk op de foto staat.quote:Op maandag 22 april 2019 00:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kom op gast, hoeveel mensen ken jij die het verschil weten bij een oplader tussen ma en a??
Grammetje of milligram, wat maakt het uit?quote:
quote:Op maandag 22 april 2019 00:45 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:
quote:Op maandag 22 april 2019 00:45 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:
Niet te knuffelen!quote:Op maandag 22 april 2019 00:43 schreef sacha het volgende:
[..]
zit je nog steeds te kutten met je fotolijstje?
Tranen hier, hoe opquote:
Jazeker, Sas zwemt in het geld....quote:Op maandag 22 april 2019 00:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet te knuffelen!![]()
Jij hebt misschien het geld om zo een extra lijstje te kopen, ik niet. Als ik dan de kans krijg op zo een manier, waarom dan niet?
Ik wil gewoon kijken of het wat is. Tot nu toe stelt ie teleur, ik denk dat de accu overleden is en is gaan lekken in de Ipad.
*proest*quote:Op maandag 22 april 2019 00:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet te knuffelen!![]()
Jij hebt misschien het geld om zo een extra lijstje te kopen, ik niet. Als ik dan de kans krijg op zo een manier, waarom dan niet?
Ik wil gewoon kijken of het wat is. Tot nu toe stelt ie teleur, ik denk dat de accu overleden is en is gaan lekken in de Ipad.
Ik weiger ook die 'h' toe te voegen.quote:
ik own het hele eilandquote:Op maandag 22 april 2019 00:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jazeker, Sas zwemt in het geld....
quote:Op maandag 22 april 2019 00:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
@:Outpost, ga maar nooit drugs gebruiken.
Al gebruik ik niks meer, op de evt alcoholische versnapering na.quote:
quote:Op maandag 22 april 2019 00:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik moet buiten Fok om nog de 1e ontmoeten!
Lopen er 110 Romeinen al in het waterrad?quote:Op maandag 22 april 2019 00:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou ik heb een Ipad van 300 voor christus die doet er ook een dag over, om op te laden
Ik kon dat anders niet lezen op je foto maar dat zal wel aan mij liggen...quote:Op maandag 22 april 2019 00:46 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Misschien omdat ik het geleerd heb ik een 10kV-station, of omdat het duidelijk op de foto staat.
quote:Op maandag 22 april 2019 00:51 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Lopen er 110 Romeinen al in het waterrad?
Je gaat de schade terugdraaien?quote:Op maandag 22 april 2019 00:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Al gebruik ik niks meer, op de evt alcoholische versnapering na.
Zei ik dat?quote:Op maandag 22 april 2019 00:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jazeker, Sas zwemt in het geld....
Wat?quote:
quote:Op maandag 22 april 2019 00:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zie nu pas hoe grappig zijn UI is eigenlijk
quote:Op maandag 22 april 2019 00:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
Petz en Outpost, ik voorspel een prima stelletje.
Baas!quote:Op maandag 22 april 2019 00:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou ik heb een Ipad van 300 voor christus die doet er ook een dag over, om op te laden
Dat is wel ergggg langquote:Op maandag 22 april 2019 00:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Baas!![]()
De mijne ligt al 3 dagen aan een oplader en is net de 50% gepasseerd....
Slaap ze L2Bquote:
Zoiets, goedkoop is duurkoop.quote:Op maandag 22 april 2019 00:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Straks fikt je huis af, die Accu is echt wel overleden dan
Daarom heb ik er geen.quote:Op maandag 22 april 2019 00:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar ja je kan van die geweldige Apple zooi geen accu vervangen
shootquote:Op maandag 22 april 2019 00:54 schreef Amphorapotje het volgende:
Nu ik er toch ben, ik heb een vraagje?
Mag ik weg zonder te zwaaien.quote:
Top, dankjequote:
#metooquote:Op maandag 22 april 2019 01:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja ik doe dat ook niet hoor, ik kom en ik ga als een ninja
Ik als een reiger.................snel loopt..quote:
Hou op, er wordt hier grappig gedaan over mij en over het feit dat ik een Ipad probeer te redden!quote:
Kerel, wees gewoon duidelijk en lees.quote:Op maandag 22 april 2019 01:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hou op, er wordt hier grappig gedaan over mij en over het feit dat ik een Ipad probeer te redden!
Ja ik ben pauper! Ja ik heb heel weinig geld! Ja ik zit al sinds 2017 in de ziekte wet! Ja ik ben een looser!! Maak maar grapjes over mij! Godver ik dacht dat dit een leuk topic was!![]()
![]()
WTF wie zijn jullie om zo tegen mij te doen? Heb ik ooit aanleiding gegeven?
Ik zit al bij een psych omdat mijn zelfvertouwen niet overloopt en dan krijg ik dit...
Ik dacht dat dit een leuk topic was....
Ik krijg het er warm van, even de airco aan zetten..quote:Op maandag 22 april 2019 01:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hou op, er wordt hier grappig gedaan over mij en over het feit dat ik een Ipad probeer te redden!
Ja ik ben pauper! Ja ik heb heel weinig geld! Ja ik zit al sinds 2017 in de ziekte wet! Ja ik ben een looser!! Maak maar grapjes over mij! Godver ik dacht dat dit een leuk topic was!![]()
![]()
WTF wie zijn jullie om zo tegen mij te doen? Heb ik ooit aanleiding gegeven?
Ik zit al bij een psych omdat mijn zelfvertouwen niet overloopt en dan krijg ik dit...
Ik dacht dat dit een leuk topic was....
Hit me Hit me please, die is leuk !!!!quote:
quote:Op maandag 22 april 2019 01:07 schreef sacha het volgende:
als ik klompen zou dragen waren ze nu gebroken
Jij danst ook?quote:Op maandag 22 april 2019 01:07 schreef sacha het volgende:
als ik klompen zou dragen waren ze nu gebroken
KLompendansen is een volks-sport hoorquote:
Wie?quote:Op maandag 22 april 2019 01:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Wel een flexibel bedrijf als je 12 jaar de ziektewet in mag
Ik zei al nietsquote:
Doe even relaxt en geef het een kans...quote:Op maandag 22 april 2019 01:11 schreef Outpost76 het volgende:
Goed weer een topic waar ik me onmogelijk heb gemaakt... Dank mezelf...![]()
God domme waarom en hoe lukt me dat toch elke keer...![]()
Je zit een drama sessie met jezelf te voeren nu hoor, er is niks aan de handquote:Op maandag 22 april 2019 01:11 schreef Outpost76 het volgende:
Goed weer een topic waar ik me onmogelijk heb gemaakt... Dank mezelf...![]()
God domme waarom en hoe lukt me dat toch elke keer...![]()
Zo lukt het nooit.quote:Op maandag 22 april 2019 01:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je zit een drama sessie met jezelf te voeren nu hoor, er is niks aan de hand
Dat zei ik al.quote:Op maandag 22 april 2019 01:13 schreef sacha het volgende:
het is niet makkelijk hier, geef het een kans Possie
Ik dacht dat ik al behulpzaam was.quote:Op maandag 22 april 2019 01:13 schreef sacha het volgende:
het is niet makkelijk hier, geef het een kans Possie
Sorry, ik heb mn eigen muziek aan staan en luister niet naar jouw muziek.quote:Op maandag 22 april 2019 01:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Luister nu gewoon eens goed naar die tekst van dat lied.
*start de boot*quote:Op maandag 22 april 2019 01:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Je zit toch anoniem hier, ze komen morgen niet aan de deur vragen wat je tikte
Daar gaat het dus al fout.quote:Op maandag 22 april 2019 01:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry, ik heb mn eigen muziek aan staan en luister niet naar jouw muziek.
Ik sta wel open voor een ander genre. Ik leer nog steeds.quote:Op maandag 22 april 2019 01:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry, ik heb mn eigen muziek aan staan en luister niet naar jouw muziek.
Mijnes ookquote:
Meestal post ik YT's die enigszins in context met het gaande gesprek staan.quote:Op maandag 22 april 2019 01:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik sta wel open voor een ander genre. Ik leer nog steeds.
ik hoop dattie leuke dingen aan het doen isquote:Op maandag 22 april 2019 01:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik doe er gewoon nog een, Scrut is er nu toch niet.
quote:
52 jaar werd hij, die ben ik al lang voorbij, zag hem wel nog ooit live samen met Baardaap die toen 11 jaar was, en hij herinnert het zich nog als de dag van vandaag, ik overigens ook.quote:Op maandag 22 april 2019 01:19 schreef sacha het volgende:
[..]
ik hoop dattie leuke dingen aan het doen is
vrouw achter het roerquote:
Ik heb terug gelezen maar vat niet welk nummer je bedoeld....quote:
Eminem! Marymouse heeft hem leren kennen dankzij mij en ondanks dat zij op klassieke muziek gefocust was is ze 1 van zijn grootste fans geworden!quote:Op maandag 22 april 2019 01:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik sta wel open voor een ander genre. Ik leer nog steeds.
Vermoeiend.quote:Op maandag 22 april 2019 01:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb terug gelezen maar vat niet welk nummer je bedoeld....
[..]
Eminem! Marymouse heeft hem leren kennen dankzij mij en ondanks dat zij op klassieke muziek gefocust was is ze 1 van zijn grootste fans geworden!
Echt wel !quote:
MM was tof, en L2B ook, en nog steeds, dat dan weer wel.quote:
quote:Op maandag 22 april 2019 01:26 schreef Amphorapotje het volgende:
Er zijn maar 144 lurkers dus ik zeg niet veel meer.
Alles dat je zegt....quote:Op maandag 22 april 2019 01:26 schreef Amphorapotje het volgende:
Er zijn maar 144 lurkers dus ik zeg niet veel meer.
Ik heb niets meer te verbergen......quote:
nou, dan zijn we wel uitgepraat hè?quote:Op maandag 22 april 2019 01:27 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb niets meer te verbergen......
Eens, maar daar ging het niet over.quote:Op maandag 22 april 2019 01:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
MM was tof, en L2B ook, en nog steeds, dat dan weer wel.
Als jij dat wilt....quote:
Je maakt het jezelf veel moeilijker dan nodig, is dat enigszins duidelijk?quote:Op maandag 22 april 2019 01:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eens, maar daar ging het niet over.
quote:Op maandag 22 april 2019 01:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Luister nu gewoon eens goed naar die tekst van dat lied.
Story of my life maar ik wil toch wel graag weten welk nummer je bedoelde...quote:Op maandag 22 april 2019 01:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je maakt het jezelf veel moeilijker dan nodig, is dat enigszins duidelijk?
Sorry, wat ik heb, wens ik geen ander toe.quote:
Broeders en zusters van Gorki.quote:Op maandag 22 april 2019 01:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Story of my life maar ik wil toch wel graag weten welk nummer je bedoelde...
Dat ik dit ooit zou zeggen... maar Mo, ik meen het serieus, ik heb diep respect voor jou!quote:Op maandag 22 april 2019 01:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik weet van je moeder en zo, voel met je mee, maar hey, ik heb hetzelfde meegemaakt.....
Geniet van het leven, en van 'ons'.
quote:
quote:
Nergens voor nodig, ben maar een ordinaire eikel.quote:Op maandag 22 april 2019 01:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat ik dit ooit zou zeggen... maar Mo, ik meen het serieus, ik heb diep respect voor jou!
Ga ik morgen oid luisteren!quote:Op maandag 22 april 2019 01:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Broeders en zusters van Gorki.
Om het even welk nummer ik post, luister eens naar teksten.
Een ordinaire eikel zou niet weten van mijn moeder en daar over beginnen. Jij probeert de ordinaire eikel te zijn maar je bent stiekem (sssst ik vertel het niemand) een gevoelige eikel!quote:Op maandag 22 april 2019 01:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, ben maar een ordinaire eikel.
Ik kom er even op terug. Vertel het maar.........quote:
Moet je niet werken, is het Pasen?quote:
Morgen vrijquote:Op maandag 22 april 2019 01:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moet je niet werken, is het Pasen?
Slaap zequote:Op maandag 22 april 2019 01:47 schreef Outpost76 het volgende:
Voor mij is het bedtijd mensen!
Fijne avond nog en slaap lekker voor straks.
Leuk nummertje voor het slapen :
Al is deze meer gericht op mn ex dan op rl maar het is waar, what goes around comes around!
Jezusquote:
Slaap ze.quote:Op maandag 22 april 2019 01:47 schreef Outpost76 het volgende:
Voor mij is het bedtijd mensen!
Fijne avond nog en slaap lekker voor straks.
Leuk nummertje voor het slapen :
Al is deze meer gericht op mn ex dan op rl maar het is waar, what goes around comes around!
ben niet boosquote:Op maandag 22 april 2019 01:49 schreef TillyB het volgende:
[..]Weet ik niet meer! Maar wat kijk je boos
quote:Op maandag 22 april 2019 01:51 schreef sacha het volgende:
liedje voor het slapen gaan
trusten [ afbeelding ]
quote:Outside they're selling pieces of rock
Well, i want nothing of this daily threat
Loads of that crap in the local bank
Easy targets for our wasteful clowns...
quote:Op maandag 22 april 2019 01:51 schreef sacha het volgende:
liedje voor het slapen gaan
trusten [ afbeelding ]
quote:One might wander about in caverns of doubt
But why be afraid to find reasons to banquet
Sure, one can hide but there's a world outside
Must be pretty safe under a fire-proof blanket...
hey the hootersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Mo_Muffin op 22-04-2019 02:03:53 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
phewquote:
Oh ja mag ookquote:Op maandag 22 april 2019 02:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Weet ik veel. Zijn die SO's niet willekeurig?
Thanks!quote:Op maandag 22 april 2019 02:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh ja mag ookSO naar jou
Ben je nog wezen paasvuren?
Dat 'mooie' weer is nergens goed voorquote:Op maandag 22 april 2019 02:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Thanks!Nee, geen paasvuur hier wegens droogte.
Toch heb ik ervan genoten in de schaduw.quote:Op maandag 22 april 2019 02:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat 'mooie' weer is nergens goed voor
Het wordt bijna weer koelerquote:Op maandag 22 april 2019 02:13 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Toch heb ik ervan genoten in de schaduw.
Ik vond de zon vanmiddag echt eng fel en de zon staat nog lang niet op z'n hoogste punt. Maar veel smeren dus.quote:Op maandag 22 april 2019 02:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat 'mooie' weer is nergens goed voor
quote:Op maandag 22 april 2019 02:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vond de zon vanmiddag echt eng fel en de zon staat nog lang niet op z'n hoogste punt. Maar veel smeren dus.
Ik vind het wel heel irritant. Ik kan niet goed tegen plakkerige dingen aan m'n handen.quote:Op maandag 22 april 2019 02:15 schreef TillyB het volgende:
[..]Ik heb pas maar weer een paar factor 50s aangeschaft
Welterusten!quote:Op maandag 22 april 2019 02:18 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik ga de pannen erop leggen, trusten.
Ook welterusten!quote:Op maandag 22 april 2019 02:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Deze kwam erna, ik ga meuren, ben doodmoe.
Ik zag iets nieuws, anti-zand zonnebrandcrème.. i figured..als zand er niet aan blijft plakken dan zal het wel helemaal niet plakken. Maar ik heb 'm nog niet uitgeprobeerd.quote:Op maandag 22 april 2019 02:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel irritant. Ik kan niet goed tegen plakkerige dingen aan m'n handen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
quote:Op maandag 22 april 2019 02:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik zag iets nieuws, anti-zand zonnebrandcrème.. i figured..als zand er niet aan blijft plakken dan zal het wel helemaal niet plakken. Maar ik heb 'm nog niet uitgeprobeerd.Dat is wel iets om te proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze dit kunnen maken dan moet dat ook wel met zonnebrandcrème lukkenquote:Op maandag 22 april 2019 02:23 schreef Recce het volgende:
Eigenlijk zouden ze gewoon zonnebrandcrème aan het water moeten toevoegen. Dat je klaar bent als je onder de douche uit komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Ja! Want als ik ga wachten tot ik de zon in ga kan die review weleens in september komen en dan heb je er geen reet meer aan dit jaar.quote:
quote:Op maandag 22 april 2019 02:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Als ze dit kunnen maken dan moet dat ook wel met zonnebrandcrème lukkenIk vraag me af of dat spul wel aan je huid blijft zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien merk je het verschil niet.
Ah, ik ben benieuwd. Eerst maar eens tukken! Welterusten.quote:Op maandag 22 april 2019 02:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja! Want als ik ga wachten tot ik de zon in ga kan die review weleens in september komen en dan heb je er geen reet meer aan dit jaar.
quote:Op maandag 22 april 2019 02:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat spul wel aan je huid blijft zitten.Misschien merk je het verschil niet.
Er gebeurt iets geks als je het hebt gespoten, het bruist een beetje? Net als cola als je het net hebt ingeschonken ofzo. En dan trekt het wel heel snel in, en voelt niet plakkerig, maar toch voel je het wel als je er met je hand overheen gaat. En je handen zijn dan ook niet helemaaaaal droog. Wat ook wel gek zou zijn als je echt 0% verschil zou voelen. Maar ik zou toch nog ff m'n handen wassen of van die doekies meenemen voor onderweg om je handen af te doen. Wat dan wel weer klote is als je weinig bagage mee wil nemen. Maar iig plakt ie wel het minst van wat ik tot nu toe heb geprobeerd aan zonnebrandcrème. Dit was mijn spreekbeurt zijn er nog vragen?quote:
Trustequote:Op maandag 22 april 2019 02:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, ik ben benieuwd. Eerst maar eens tukken! Welterusten.
Dat wat ik ooit had !quote:
Hond uitgelaten, met een zwaar gemoed.quote:
Waddan? Dipje?quote:Op maandag 22 april 2019 02:50 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hond uitgelaten, met een zwaar gemoed.
Ja. zoiets, maar alles los zichzelf op....quote:
zo is dat...quote:Op maandag 22 april 2019 02:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja. zoiets, maar alles los zichzelf op....
quote:Op maandag 22 april 2019 02:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja. zoiets, maar alles los zichzelf op....
Druk dagje dus, maar wel gezellig, Oud-Tante dus, al klinkt dat wel heel raar.quote:
Aaah ja dat ken ik, je zou toch denken dat ze inmiddels wel weten dat je tussentijdse dutjes nodig hebt. Maar goed..quote:Op maandag 22 april 2019 03:10 schreef FANN het volgende:
Staat mijn andere zus voor de deur... die was aan het fietsen en dacht.... ah... effe een bakkie
koffie drinken met mijn jongste zussie... dat ben ik dus....
Ja ik ben een ouwe Tantequote:Op maandag 22 april 2019 03:14 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Druk dagje dus, maar wel gezellig, Oud-Tante dus, al klinkt dat wel heel raar.
Nauwelijksquote:Op maandag 22 april 2019 03:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Aaah ja dat ken ik, je zou toch denken dat ze inmiddels wel weten dat je tussentijdse dutjes nodig hebt. Maar goed..overleefd
Ja, prioriteiten, zussen opvangen is ook belangrijkquote:Op maandag 22 april 2019 03:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Nauwelijks![]()
ik heb ook niet gewandeld... morgen dan maar weer
En ik heb er Vijfquote:Op maandag 22 april 2019 03:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja, prioriteiten, zussen opvangen is ook belangrijk
quote:
Dat hebben we dan samen ! LOLquote:
ik heb ook nog 2 broers.... ik heb er 3. maar die is er niet meer....quote:Op maandag 22 april 2019 03:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
[..]
Dat hebben we dan samen ! LOL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |