quote:
52 jaar werd hij, die ben ik al lang voorbij, zag hem wel nog ooit live samen met Baardaap die toen 11 jaar was, en hij herinnert het zich nog als de dag van vandaag, ik overigens ook.quote:Op maandag 22 april 2019 01:19 schreef sacha het volgende:
[..]
ik hoop dattie leuke dingen aan het doen is
vrouw achter het roerquote:
Ik heb terug gelezen maar vat niet welk nummer je bedoeld....quote:
Eminem! Marymouse heeft hem leren kennen dankzij mij en ondanks dat zij op klassieke muziek gefocust was is ze 1 van zijn grootste fans geworden!quote:Op maandag 22 april 2019 01:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik sta wel open voor een ander genre. Ik leer nog steeds.
Vermoeiend.quote:Op maandag 22 april 2019 01:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb terug gelezen maar vat niet welk nummer je bedoeld....
[..]
Eminem! Marymouse heeft hem leren kennen dankzij mij en ondanks dat zij op klassieke muziek gefocust was is ze 1 van zijn grootste fans geworden!
Echt wel !quote:
MM was tof, en L2B ook, en nog steeds, dat dan weer wel.quote:
quote:Op maandag 22 april 2019 01:26 schreef Amphorapotje het volgende:
Er zijn maar 144 lurkers dus ik zeg niet veel meer.
Alles dat je zegt....quote:Op maandag 22 april 2019 01:26 schreef Amphorapotje het volgende:
Er zijn maar 144 lurkers dus ik zeg niet veel meer.
Ik heb niets meer te verbergen......quote:
nou, dan zijn we wel uitgepraat hè?quote:Op maandag 22 april 2019 01:27 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb niets meer te verbergen......
Eens, maar daar ging het niet over.quote:Op maandag 22 april 2019 01:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
MM was tof, en L2B ook, en nog steeds, dat dan weer wel.
Als jij dat wilt....quote:
Je maakt het jezelf veel moeilijker dan nodig, is dat enigszins duidelijk?quote:Op maandag 22 april 2019 01:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eens, maar daar ging het niet over.
quote:Op maandag 22 april 2019 01:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Luister nu gewoon eens goed naar die tekst van dat lied.
Story of my life maar ik wil toch wel graag weten welk nummer je bedoelde...quote:Op maandag 22 april 2019 01:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je maakt het jezelf veel moeilijker dan nodig, is dat enigszins duidelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |