Je zit een drama sessie met jezelf te voeren nu hoor, er is niks aan de handquote:Op maandag 22 april 2019 01:11 schreef Outpost76 het volgende:
Goed weer een topic waar ik me onmogelijk heb gemaakt... Dank mezelf...![]()
God domme waarom en hoe lukt me dat toch elke keer...![]()
Zo lukt het nooit.quote:Op maandag 22 april 2019 01:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je zit een drama sessie met jezelf te voeren nu hoor, er is niks aan de hand
Dat zei ik al.quote:Op maandag 22 april 2019 01:13 schreef sacha het volgende:
het is niet makkelijk hier, geef het een kans Possie
Ik dacht dat ik al behulpzaam was.quote:Op maandag 22 april 2019 01:13 schreef sacha het volgende:
het is niet makkelijk hier, geef het een kans Possie
Sorry, ik heb mn eigen muziek aan staan en luister niet naar jouw muziek.quote:Op maandag 22 april 2019 01:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Luister nu gewoon eens goed naar die tekst van dat lied.
*start de boot*quote:Op maandag 22 april 2019 01:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Je zit toch anoniem hier, ze komen morgen niet aan de deur vragen wat je tikte
Daar gaat het dus al fout.quote:Op maandag 22 april 2019 01:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry, ik heb mn eigen muziek aan staan en luister niet naar jouw muziek.
Ik sta wel open voor een ander genre. Ik leer nog steeds.quote:Op maandag 22 april 2019 01:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry, ik heb mn eigen muziek aan staan en luister niet naar jouw muziek.
Mijnes ookquote:
Meestal post ik YT's die enigszins in context met het gaande gesprek staan.quote:Op maandag 22 april 2019 01:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik sta wel open voor een ander genre. Ik leer nog steeds.
ik hoop dattie leuke dingen aan het doen isquote:Op maandag 22 april 2019 01:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik doe er gewoon nog een, Scrut is er nu toch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |