Top, dankjequote:
#metooquote:Op maandag 22 april 2019 01:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja ik doe dat ook niet hoor, ik kom en ik ga als een ninja
Ik als een reiger.................snel loopt..quote:
Hou op, er wordt hier grappig gedaan over mij en over het feit dat ik een Ipad probeer te redden!quote:
Kerel, wees gewoon duidelijk en lees.quote:Op maandag 22 april 2019 01:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hou op, er wordt hier grappig gedaan over mij en over het feit dat ik een Ipad probeer te redden!
Ja ik ben pauper! Ja ik heb heel weinig geld! Ja ik zit al sinds 2017 in de ziekte wet! Ja ik ben een looser!! Maak maar grapjes over mij! Godver ik dacht dat dit een leuk topic was!![]()
![]()
WTF wie zijn jullie om zo tegen mij te doen? Heb ik ooit aanleiding gegeven?
Ik zit al bij een psych omdat mijn zelfvertouwen niet overloopt en dan krijg ik dit...
Ik dacht dat dit een leuk topic was....
Ik krijg het er warm van, even de airco aan zetten..quote:Op maandag 22 april 2019 01:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hou op, er wordt hier grappig gedaan over mij en over het feit dat ik een Ipad probeer te redden!
Ja ik ben pauper! Ja ik heb heel weinig geld! Ja ik zit al sinds 2017 in de ziekte wet! Ja ik ben een looser!! Maak maar grapjes over mij! Godver ik dacht dat dit een leuk topic was!![]()
![]()
WTF wie zijn jullie om zo tegen mij te doen? Heb ik ooit aanleiding gegeven?
Ik zit al bij een psych omdat mijn zelfvertouwen niet overloopt en dan krijg ik dit...
Ik dacht dat dit een leuk topic was....
Hit me Hit me please, die is leuk !!!!quote:
quote:Op maandag 22 april 2019 01:07 schreef sacha het volgende:
als ik klompen zou dragen waren ze nu gebroken
Jij danst ook?quote:Op maandag 22 april 2019 01:07 schreef sacha het volgende:
als ik klompen zou dragen waren ze nu gebroken
KLompendansen is een volks-sport hoorquote:
Wie?quote:Op maandag 22 april 2019 01:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Wel een flexibel bedrijf als je 12 jaar de ziektewet in mag
Ik zei al nietsquote:
Doe even relaxt en geef het een kans...quote:Op maandag 22 april 2019 01:11 schreef Outpost76 het volgende:
Goed weer een topic waar ik me onmogelijk heb gemaakt... Dank mezelf...![]()
God domme waarom en hoe lukt me dat toch elke keer...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |