Lees nou gewoon.quote:Op maandag 22 april 2019 00:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx!maar is dat niet 1,3 ma?
Serieus, aub iemand maak een foto van die stikker pleassse!
Ach, what is in a name.quote:
quote:
Ok ok ok.... duidelijk... Misschien doet daarom mijn Samsung oplader er zo ongelooflijk lang over om m op te laden (misschien begint ie na anderhalf jaar in de kast te hebben gelegen een beetje raar te doen....quote:
In ellen gerekend wel.quote:Op maandag 22 april 2019 00:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Een half pond is zeker wel 30 cm toch?
quote:Op maandag 22 april 2019 00:42 schreef Amphorapotje het volgende:
Weer een probleem opgelost. Kan ik lekker slapen straks![]()
zit je nog steeds te kutten met je fotolijstje?quote:Op maandag 22 april 2019 00:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Ok ok ok.... duidelijk... Misschien doet daarom mijn Samsung oplader er zo ongelooflijk lang over om m op te laden (misschien begint ie na anderhalf jaar in de kast te hebben gelegen een beetje raar te doen....)
Meer dan genoeg.quote:Op maandag 22 april 2019 00:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kom op gast, hoeveel mensen ken jij die het verschil weten bij een oplader tussen ma en a??
Ongewassen graag.quote:Op maandag 22 april 2019 00:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Sas kan je even een foto maken van het waslabeltje van je ondergoed
GOORLELquote:Op maandag 22 april 2019 00:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Te laatquote:Op maandag 22 april 2019 00:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
@:Outpost, ga maar nooit drugs gebruiken.
Misschien omdat ik het geleerd heb ik een 10kV-station, of omdat het duidelijk op de foto staat.quote:Op maandag 22 april 2019 00:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kom op gast, hoeveel mensen ken jij die het verschil weten bij een oplader tussen ma en a??
Grammetje of milligram, wat maakt het uit?quote:
quote:Op maandag 22 april 2019 00:45 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |