Die OP.quote:Op maandag 22 april 2019 00:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weg pleuren, heeft geen zin, gewoon opnieuw doen.
Ja, weg ermee.quote:Op maandag 22 april 2019 00:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weg pleuren, heeft geen zin, gewoon opnieuw doen.
Steek net een doodgewone peuk aan.quote:
hij zat toch ook bij King Crimson?quote:
Sas.quote:Op maandag 22 april 2019 00:16 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en avond![]()
Iemand met een apple Ipad online vanavond?
alles, wel zo makkelijkquote:Op maandag 22 april 2019 00:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat? Dat kind? Mijn deeg? De gitarist? De hele OP?
ALLES zeker.
ik denk dat Sas eerst wil weten watquote:Op maandag 22 april 2019 00:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tof!Zou Sas dan ook iets willen doen voor mij?
Gewoon in de brand steken, ben je er mooi vanaf.quote:Op maandag 22 april 2019 00:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zit nog steeds te hoesten te proesten, niesen en wat dies meer zij.
Logisch!quote:
Blow mij blauw om er vanaf te komen.quote:Op maandag 22 april 2019 00:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gewoon in de brand steken, ben je er mooi vanaf.
Bedoel je deze?quote:Op maandag 22 april 2019 00:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Logisch!![]()
ff een fototje maken van de stikker op je Apple adapter, die uploaden en posten zodat ik de details kan zien mbt voltage en ampère...Please...
Ik begin ook ziek te worden... of begin ik ben het al maar begreep in 1e instantie dat het dat was... Ik heb een ziek oog die ik s'ochtends niet eens open krijg door de hard geworden prut, ik heb het KOUD! en dan echt koud! Ik stond vandaag met 20+ op mn balkon in een lange broek, tshirt, longsleve en trui en ik had kippenvel! En dan niet even omdat er iemand over mn graf liep maar continu...Voel me ook al een paar dagen misselijk en heb geen trek...quote:Op maandag 22 april 2019 00:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zit nog steeds te hoesten te proesten, niesen en wat dies meer zij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |