VBL On Tourtwitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 21-04-2019 om 07:25:00📺 | Willem van Hanegem, Hans Nijland en Bas Nijhuis schuiven om 10.00 uur aan bij De Tafel van Kees. #DTVK https://t.co/3FnxYNEXoM reageer retweet
Eng eng eng.quote:Op zondag 21 april 2019 09:05 schreef Zipportal het volgende:
VBL On Tourtwitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 21-04-2019 om 07:25:00📺 | Willem van Hanegem, Hans Nijland en Bas Nijhuis schuiven om 10.00 uur aan bij De Tafel van Kees. #DTVK https://t.co/3FnxYNEXoM reageer retweet
Ik geloof er namelijk niks van. Ik was met HMF gisteravond en toen ik afscheid van hem nam, zo rond 22.45, zag het er niet naar uit dat hij volledige zinnen op een internet forum kon produceren.quote:Op zondag 21 april 2019 09:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het zou wel bijzonder zwak zijn om terug te komen.
Dan kunnen @GGMM en @JR-Style-93 opgelucht adem halen. 2e helft was prima ouwe reus, mooi goaltje ook die 1-1.quote:Op zondag 21 april 2019 09:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik geloof er namelijk niks van. Ik was met HMF gisteravond en toen ik afscheid van hem nam, zo rond 22.45, zag het er niet naar uit dat hij volledige zinnen op een internet forum kon produceren.
Ja die 1-1 zat er goed in ja.Eerste helft was weer om te janken.quote:Op zondag 21 april 2019 09:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan kunnen @:GGMM en @:JR-Style-93 opgelucht adem halen. 2e helft was prima ouwe reus, mooi goaltje ook die 1-1.
quote:Op zondag 21 april 2019 10:02 schreef Zipportal het volgende:
TV / [Veronica] Café Hendriks & Genee #1 VBL On Tour
quote:Op zondag 21 april 2019 10:02 schreef Zipportal het volgende:
TV / [Veronica] Café Hendriks & Genee #1 VBL On Tour
Je wordt een dagje ouder meneerquote:Op zondag 21 april 2019 10:31 schreef Tarado het volgende:
nog steeds niet tip top na vrijdag maar toch wel zin in een terrasje vanmiddag
Hele goede post bedankt @El-Stinhoquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:29 schreef El-Stinho het volgende:
@:KnutdeIJsbeer Nieuwe album Loyle Carner is gereleased ouwe reus.
Bedant maatquote:Op donderdag 18 april 2019 10:38 schreef PicoMMP het volgende:
@:KnutdeIJsbeer
Heb voor jou een nieuwe ondertitel omdat je zo ziedend was over de vorige.
Bij mij ook maar ze groeien nog niet echt denderendquote:Op zondag 21 april 2019 10:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Peperplanten staan lekker in de zon te shinen maat
Mietjequote:Op zondag 21 april 2019 10:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker na zulke dagen/avondjes merk ik dat wel
Ze geven pas vruchten na 7 maanden of zo.quote:Op zondag 21 april 2019 10:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij mij ook maar ze groeien nog niet echt denderend
Maar zijn echt nog superklein he. Nog maar net 2e blaadje.quote:Op zondag 21 april 2019 10:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze geven pas vruchten na 7 maanden of zo.
Tja, jij zei dat ze het maar met die temperatuur moesten doen. (<26graden). Dus dat verbaast me niet.quote:Op zondag 21 april 2019 10:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar zijn echt nog superklein he. Nog maar net 2e blaadje.
quote:Op zondag 21 april 2019 10:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja, jij zei dat ze het maar met die temperatuur moesten doen. (<26graden). Dus dat verbaast me niet.
https://www.dumpert.nl/me(...)a/vrolijk_pasen.htmlquote:
Ze staan uit de wind, volop in de zon. Ik laat ze wennen aan de zon. In mijn groeitent is het gewoon 28 graden.quote:Op zondag 21 april 2019 10:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Jij hebt ze nu toch ook buiten
quote:Op zondag 21 april 2019 10:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/me(...)a/vrolijk_pasen.html
Kan je even puush doen maat? Heb ik niet hier
Waarom in godsnaam die smiley? Joden Zender.twitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 21-04-2019 om 10:41:14😍 | Hans Nijland is bij #dtvk lovend over oude bekende Dusan #Tadic. "Uit bij Real Madrid vond ik hem zeldzaam goed."https://t.co/YKCGcRnAYZ reageer retweet
Hmm.quote:Op zondag 21 april 2019 10:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze staan uit de wind, volop in de zon. Ik laat ze wennen aan de zon. In mijn groeitent is het gewoon 28 graden.
quote:Op zondag 21 april 2019 10:44 schreef Zipportal het volgende:
Waarom in godsnaam die smiley? Joden Zender.twitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 21-04-2019 om 10:41:14😍 | Hans Nijland is bij #dtvk lovend over oude bekende Dusan #Tadic. "Uit bij Real Madrid vond ik hem zeldzaam goed."https://t.co/YKCGcRnAYZ reageer retweet
twitter:0nlogisch twitterde op zondag 21-04-2019 om 10:45:06@FOXSportsnl FOK User @Zipportal heeft een vraag aan jullie.https://t.co/bNNsQzlOEQ reageer retweet
Een topic met Negersex klikken ze nooit op.quote:Op zondag 21 april 2019 10:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]twitter:0nlogisch twitterde op zondag 21-04-2019 om 10:45:06@:FOXSportsnl FOK User @:Zipportal heeft een vraag aan jullie.https://t.co/bNNsQzlOEQ reageer retweet
Wanbeleid.quote:Op zondag 21 april 2019 10:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een topic met Negersex klikken ze nooit op.
quote:Op zondag 21 april 2019 10:44 schreef Zipportal het volgende:
0 likesquote:Op zondag 21 april 2019 10:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]twitter:0nlogisch twitterde op zondag 21-04-2019 om 10:45:06@:FOXSportsnl FOK User @:Zipportal heeft een vraag aan jullie.https://t.co/bNNsQzlOEQ reageer retweet
Bas vindt dit geen kaart.quote:Op zondag 21 april 2019 11:00 schreef RedLabel het volgende:
[ afbeelding ]
Rood en 5 wedstrijden schorsing. De schandaligste overtreding die ik dit seizoen heb gezien.
quote:Op zondag 21 april 2019 11:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
0 likes
0 tweets
0 retweets
Op naar het @:onlogisch topic.
Het houdt je nogal bezig hé.quote:Op zondag 21 april 2019 11:00 schreef RedLabel het volgende:
[ afbeelding ]
Rood en 5 wedstrijden schorsing. De schandaligste overtreding die ik dit seizoen heb gezien.
quote:Op zondag 21 april 2019 11:00 schreef RedLabel het volgende:
[ afbeelding ]
Geen Amstel dus.quote:Op zondag 21 april 2019 10:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vandaag nog dagje werken maar morgen komt mn broertje 3 dagen naar limbo![]()
O.a. oesters eten en bier drinken in Aken staan op de planning. HELEMAAL NIKS mis mee dus.
Kippenvel.quote:
Ziedend.quote:Op zondag 21 april 2019 11:26 schreef onlogisch het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)buurman_is_boos.html
(lol)
Bohboh die gaan hard met dit weer.quote:Op zondag 21 april 2019 10:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Peperplanten staan lekker in de zon te shinen maat
Benieuwd of de media hier net zoveel aandacht aan geeft als die waus op Nieuw-Zeelandquote:
Duivekater of deuvekater is een traditioneel feestbrood, dat voornamelijk in de streek ten noorden van Amsterdam (Nieuwendam, IJmond en Zaanstreek) wordt gebakken. Het is een langgerekt ovaal, zoet witbrood, dat rond Pasen, Pinksteren en met de kerstdagen wordt gegeten. De echte Noord-Amsterdamse of Zaanse duivekater is een zogenaamd vloerbrood, dat wil zeggen op de plaat gebakken, dus niet in een bakvorm. In het bakkerijmuseum 'In de Gecroonde Duyvekater' op de Zaanse Schans worden duivekaters van twee verschillende Zaanse bakkers verkocht, elk volgens eigen recept. Op twee schilderijen van Jan Steen is een duivekater afgebeeld. In veel plaatsen wordt/werd duivekater alleen met Pasen gegeten.quote:
Ik dacht gisteren nog aan jou toen Ajax O17 werd weggespeeld door een paar Jappenquote:Op zondag 21 april 2019 12:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er is echt helemaal niemand op straat
Ben je er met Tjacka geweest?quote:Op zondag 21 april 2019 12:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht gisteren nog aan jou toen Ajax O17 werd weggespeeld door een paar Jappen
Nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 21 april 2019 12:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Duivekater of deuvekater is een traditioneel feestbrood, dat voornamelijk in de streek ten noorden van Amsterdam (Nieuwendam, IJmond en Zaanstreek) wordt gebakken. Het is een langgerekt ovaal, zoet witbrood, dat rond Pasen, Pinksteren en met de kerstdagen wordt gegeten. De echte Noord-Amsterdamse of Zaanse duivekater is een zogenaamd vloerbrood, dat wil zeggen op de plaat gebakken, dus niet in een bakvorm. In het bakkerijmuseum 'In de Gecroonde Duyvekater' op de Zaanse Schans worden duivekaters van twee verschillende Zaanse bakkers verkocht, elk volgens eigen recept. Op twee schilderijen van Jan Steen is een duivekater afgebeeld. In veel plaatsen wordt/werd duivekater alleen met Pasen gegeten.
Nice.quote:Op zondag 21 april 2019 12:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht gisteren nog aan jou toen Ajax O17 werd weggespeeld door een paar Jappen
Vind het een fijne sound hebben.quote:Op zondag 21 april 2019 10:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hele goede post bedankt @:El-Stinho
Gezellig.quote:Op zondag 21 april 2019 12:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En skysherrif en Flippiee
Wel meteen zonnesteek opgelopen (lol)
Ik kwam er dus nu ook pas achter dat het alleen bekend is in deze regio (lol)quote:
Zo slecht deed Japan het toch niet op het WK?quote:Op zondag 21 april 2019 12:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nice.
Die jeugdteams zijn altijd kanjergoed maar vanaf hun 16e blijft de groei achter
hoe lang zijn die wedstrijden?quote:Op zondag 21 april 2019 12:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En skysherrif en Flippiee
Wel meteen zonnesteek opgelopen (lol)
Waar zit je dan?quote:Op zondag 21 april 2019 12:19 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb al heel wat bier en cocktails achterover geslagen vanmiddag aan het zwembad. Zo lekker dronken op krukken een restaurant zoeken
in Amsterdam Zuid ook nietquote:Op zondag 21 april 2019 12:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kennen we niet in het mooie noorden
Wel Sûkerbôle. Ben je nou alweer op vakantie?quote:Op zondag 21 april 2019 12:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kennen we niet in het mooie noorden
Ja maat even genietenquote:Op zondag 21 april 2019 12:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel Sûkerbôle. Ben je nou alweer op vakantie?
Lopen gaat nog moeizaam en in de taxis sta je 24/7 in de file hier. Gisteren een uur gedaan over iets wat hemelsbreed 2km verderop zitquote:
Is dit Nederlands?twitter:danieldevries_ twitterde op vrijdag 19-04-2019 om 21:52:53Anco mien jong, wat zegt dat vrouwtje nou eigenlijk? @AncoJansen https://t.co/6OmiLaWE8Z reageer retweet
Dan zou ik wel iets gemakkelijkers zoeken met die handicapquote:Op zondag 21 april 2019 12:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lopen gaat nog moeizaam en in de taxis sta je 24/7 in de file hier. Gisteren een uur gedaan over iets wat hemelsbreed 2km verderop zit. Vanaf nu maar krukken mee.
Dat wijf zegt iets van : 'hé, lekkere teammaat bende gij'. Wat hij zegt versta ik niet.quote:Op zondag 21 april 2019 12:23 schreef Caland het volgende:
Is dit Nederlands?twitter:danieldevries_ twitterde op vrijdag 19-04-2019 om 21:52:53Anco mien jong, wat zegt dat vrouwtje nou eigenlijk? @:AncoJansen https://t.co/6OmiLaWE8Z reageer retweet
hey lekkere pipo bende gijquote:Op zondag 21 april 2019 12:23 schreef Caland het volgende:
Is dit Nederlands?twitter:danieldevries_ twitterde op vrijdag 19-04-2019 om 21:52:53Anco mien jong, wat zegt dat vrouwtje nou eigenlijk? @:AncoJansen https://t.co/6OmiLaWE8Z reageer retweet
Vanmiddag ging het nog wel goed op karakter maar toen werd mijn voet zo dik dat je geen enkels meer zagquote:Op zondag 21 april 2019 12:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zou ik wel iets gemakkelijkers zoeken met die handicapals je niet eens even chill een rondje kan lopen.
"Ja jij gaat eruit sufkut"quote:Op zondag 21 april 2019 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat wijf zegt iets van : 'hé, lekkere teammaat bende gij'. Wat hij zegt versta ik niet.
Klinkt niet gezond nee.quote:Op zondag 21 april 2019 12:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vanmiddag ging het nog wel goed op karakter maar toen werd mijn voet zo dik dat je geen enkels meer zag
Waarom zou je überhaupt zeuren op Anco, dat is de enige naast Cavlan die daar nog enigszins kan voetballen.quote:
waar is daar?quote:Op zondag 21 april 2019 12:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt zeuren op Anco, dat is de enige naast Cavlan die daar nog enigszins kan voetballen.
Dit is niet in Emmen hequote:Op zondag 21 april 2019 12:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt zeuren op Anco, dat is de enige naast Cavlan die daar nog enigszins kan voetballen.
quote:
Dat staken werpt zijn vruchten af.quote:Op zondag 21 april 2019 12:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sinds wanneer is meivakantie 2 weken?
De meivakantie wordt door de overheid verplicht gesteld. Officieel duurt de meivakantie 1 week voor zowel het basisonderwijs als het voortgezet onderwijs. De meivakantie valt normaliter eind april/begin mei. Gedurende schooljaar 2015/2016 deed het ministerie onderzoek om te bekijken wat de mogelijkheden zijn om de meivakantie anders in te delen, om zo een eind te maken aan de chaos door de verschillende invullingen van deze vakantieperiode door de scholen. Uitkomst van dit alles is dat het ministerie van OCW tegenwoordig twee weken bepaalt, waarvan één verplicht en één facultatief. Als dit niet zorgt voor verbetering, dan zal het ministerie dit opnieuw onderzoeken.quote:Op zondag 21 april 2019 12:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kan mij niet herinneren dat ik. 2 weken meivakantie had
Godverdomme Jojogodin heeft het goedquote:Op zondag 21 april 2019 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De meivakantie wordt door de overheid verplicht gesteld. Officieel duurt de meivakantie 1 week voor zowel het basisonderwijs als het voortgezet onderwijs. De meivakantie valt normaliter eind april/begin mei. Gedurende schooljaar 2015/2016 deed het ministerie onderzoek om te bekijken wat de mogelijkheden zijn om de meivakantie anders in te delen, om zo een eind te maken aan de chaos door de verschillende invullingen van deze vakantieperiode door de scholen. Uitkomst van dit alles is dat het ministerie van OCW tegenwoordig twee weken bepaalt, waarvan één verplicht en één facultatief. Als dit niet zorgt voor verbetering, dan zal het ministerie dit opnieuw onderzoeken.
Wel op de basisschool hoor.quote:Op zondag 21 april 2019 12:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kan mij niet herinneren dat ik. 2 weken meivakantie had
Boefje.quote:Op zondag 21 april 2019 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat hebben wij gedaan. (In de hoop dat je hier niet meer zou posten)
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 21-04-2019 om 12:48:20Heartfelt condolences from the people of the United States to the people of Sri Lanka on the horrible terrorist attacks on churches and hotels that have killed at least 138 million people and badly injured 600 more. We stand ready to help! reageer retweet
Ik zie ze wel punten verspelen in Tilburgquote:Op zondag 21 april 2019 12:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
nu mag jij weer billenknijpen al zal dat vanmiddag wel meevallen
Las net ook dat ADO 3 van de 4 verdedigers mist. Kan wel een grote uitslag worden.quote:Op zondag 21 april 2019 12:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 april 2019 12:58 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
Het aantal doden bij die aanslag loopt snel op.twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 21-04-2019 om 12:48:20Heartfelt condolences from the people of the United States to the people of Sri Lanka on the horrible terrorist attacks on churches and hotels that have killed at least 138 million people and badly injured 600 more. We stand ready to help! reageer retweet
lolquote:Op zondag 21 april 2019 12:58 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
Het aantal doden bij die aanslag loopt snel op.twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 21-04-2019 om 12:48:20Heartfelt condolences from the people of the United States to the people of Sri Lanka on the horrible terrorist attacks on churches and hotels that have killed at least 138 million people and badly injured 600 more. We stand ready to help! reageer retweet
Twee keer thuis, die win je normaal gesproken sowieso. En dan nog uit naar de Graafschap, dat mag ondanks de historie geen probleem zijn.quote:Op zondag 21 april 2019 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie ze wel punten verspelen in Tilburg
Maar Ajax gaat het vooral niet meer laten liggen
Hoi
Hoi
Ado thuis is vaak wel een doelpuntenfestijnquote:Op zondag 21 april 2019 12:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
de graafschap thuis was dat toch ook welquote:Op zondag 21 april 2019 13:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ado thuis is vaak wel een doelpuntenfestijn
Truequote:Op zondag 21 april 2019 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
de graafschap thuis was dat toch ook wel
ADO doet het niet slecht toch de laatste weken?quote:Op zondag 21 april 2019 12:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:
TwitterGodtwitter:DAGR888 twitterde op zondag 21-04-2019 om 12:48:44@realDonaldTrump I am #SriLanka I am PulwamaI am CharlieI am ParisI am OrlandoI am BrusselsI am NiceI am MunichI am BerlinI am BarcelonaI am ColumboI am LondonI am NorwayI am ManchesterI am KabulI am UriI am MumbaiI am MadridI am New YorkI am AnkaraI am PuneI am Exhausted reageer retweet
Heb jij de vlag van Sri Lanka al als facebook foto?? Of is notre dam belangrijker??quote:Op zondag 21 april 2019 12:58 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
Ik heb mijn Fotoboek al bijgewerkt.quote:Op zondag 21 april 2019 13:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb jij de vlag van Sri Lanka al als facebook foto?? Of is notre dam belangrijker??
Sri Lankaantjes heb je genoeg, er was maar 1 zo'n kerk.quote:Op zondag 21 april 2019 13:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb jij de vlag van Sri Lanka al als facebook foto?? Of is notre dam belangrijker??
BUILD THE WALL.quote:Op zondag 21 april 2019 13:07 schreef Caland het volgende:
Gewoon autocorrect
Trumpt denk alleen maar in miljoenen
Goat
ja maar bij PSV uit winnen is gewoon niet zo makkelijkquote:Op zondag 21 april 2019 13:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ADO doet het niet slecht toch de laatste weken?
Gelijkspel mag ookquote:Op zondag 21 april 2019 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar bij PSV uit winnen is gewoon niet zo makkelijk
Laatste voyeur(s) JanCeesquote:Op zondag 21 april 2019 13:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb mijn Fotoboek al bijgewerkt.
quote:
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 21-04-2019 om 13:40:29Do you believe this? The New York Times Op-Ed: MEDIA AND DEMOCRATS OWE TRUMP AN APOLOGY. Well, they got that one right! reageer retweet
JC gluurbuurquote:Op zondag 21 april 2019 13:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laatste voyeur(s) JanCees
JanCeesGod
JanCeesGod
JanCeesGod
JanCeesGod
@:JanCees
Een puntverliesje voor ze zou toch wel lekker zijn.quote:
Zlatangod.quote:De Zweed is niet bang dat zijn kritiek een staartje krijgt. "Ik moet oppassen dat ik geen straf krijg van de MLS. Maar ach, ik ben de MLS. Dus ik maak me geen zorgen."
quote:Op zondag 21 april 2019 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Word je nooit moe van deze act?
@:jr-style-93 en ik wel.
Oh zo.quote:Op zondag 21 april 2019 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zlatan zijn act natuurlijk.
Ja we snappen het nu wel, je vindt jezelf erg goed en leuk.
Jij dacht dat ik jouw act bedoelde zekerquote:Op zondag 21 april 2019 15:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oh zo.
Nee, ik blijf het grappig vinden.
Hij is er iets teveel in gaan geloven voor een speler die nog nooit de CL heeft gewonnen.quote:Op zondag 21 april 2019 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Word je nooit moe van deze act?
@:jr-style-93 en ik wel.
Kan je nagaan, over anderhalve maand heeft Veltman vaker de CL gewonnen dan Zlatan.quote:Op zondag 21 april 2019 15:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is er iets teveel in gaan geloven voor een speler die nog nooit de CL heeft gewonnen.
Ja, ik schoot alweer in de defensieve "wat maak je me nou @GGMM?" houding.quote:Op zondag 21 april 2019 15:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik jouw act bedoelde zeker
Nee, die vind ik wel leuk.
En Kostas Lamprou.quote:Op zondag 21 april 2019 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je nagaan, over anderhalve maand heeft Veltman vaker de CL gewonnen dan Zlatan.
Die finishquote:Op zondag 21 april 2019 17:06 schreef maxi-mus het volgende:
MVP wint. @:knut.
Dit kan niet, wat een koers.
Berlinquote:Op zondag 21 april 2019 18:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik ga nog een poging doen La Casa De Papel leuk genoeg te vinden. Tot straks.
Seizoen 3 komt eraanquote:Op zondag 21 april 2019 18:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik ga nog een poging doen La Casa De Papel leuk genoeg te vinden. Tot straks.
Ik vond het zeker erg vermakelijk.quote:Op zondag 21 april 2019 18:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb hier met fans te maken merk ik.
Dat is compleet overbodig. @Scrummie2.0 zal het met mij eens zijn nadat hij deze serie gezien heeft.quote:
Dat kijk ik morgen wel.quote:Op zondag 21 april 2019 19:06 schreef GGMM het volgende:
GAME OF THRONES S08E02 IS GELEKT!!!!!!!!!!1
@:maxi-mus @:jr-style-93 @:madam-april
Zeker in hele matige kwaliteit?quote:Op zondag 21 april 2019 19:06 schreef GGMM het volgende:
Nee prima kwaliteit.quote:Op zondag 21 april 2019 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker in hele matige kwaliteit?
Dan zie je nog niks bij alle donkere scènes (lol)
@Mortaxx @LordVoldemort @Knutquote:Op zondag 21 april 2019 19:06 schreef GGMM het volgende:
ho ho JRquote:Op zondag 21 april 2019 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh stond nog niet op mijn vaste torrentsite.
Staat gewoon een link in het GOT topic (lol)quote:Op zondag 21 april 2019 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh stond nog niet op mijn vaste torrentsite.
Nee, nog niet.quote:Op zondag 21 april 2019 19:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh, helaas moet ik zo weg. Heb je al gekeken?
Jat je nu mijn gebbetje?quote:
Trap je nu in het vaste gebbetje van @Lange_Lans ?quote:Op zondag 21 april 2019 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
[..]
Jat je nu mijn gebbetje?
Dit heb ik nooit eerder gezien.quote:Op zondag 21 april 2019 19:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Trap je nu in het vaste gebbetje van @:lange_lans ?
Veel plezier alvast. En daarna verwacht ik een post over wat er allemaal kut aan was.quote:Op zondag 21 april 2019 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
[..]
Jat je nu mijn gebbetje?
Ja, zo kinderachtig en zielig had ik @Lange_Lans ook niet ingeschat.quote:Op zondag 21 april 2019 19:20 schreef maxi-mus het volgende:
Vooruit altijd als 'voorhuid' schrijven. Dat lijkt mij meer iets voor kinderen eerlijk gezegd.
Dat verhaal moest ik ook even een plekje geven ja.quote:Op zondag 21 april 2019 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, zo kinderachtig en zielig had ik @:lange_lans ook niet ingeschat.
Alhoewel ik vrijdag al een idee kreeg, afgaande op een verhaal van @:johannes_vermeer
Kom dan gewoon met de spoilers i.p.v. zo interessant te doen.quote:Op zondag 21 april 2019 19:06 schreef GGMM het volgende:
https://www.express.co.uk(...)k-of-got-s08e02-8x02quote:Game of Thrones season eight, episode two is only hours away on HBO and Sky Atlantic, but there are reports that the episode has been victim to a leak. GoT blog Winter is Coming has reported that the season eight, episode two leak is the second episode of the HBO and Sky Atlantic show to have leaked in as many weeks. Amazon Prime in Germany accidentally leaked the episode of Game of Thrones according to a user on Reddit.
quote:Op zondag 21 april 2019 19:44 schreef Doublepain het volgende:
Gratis zuipen is toch wel een genot he
Dat is toch die engerdquote:
die gast die bij fvd zatquote:Op zondag 21 april 2019 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Die op die thumbnail staat (uiteraard niet geklikt)
salamiquote:Op zondag 21 april 2019 20:02 schreef Doublepain het volgende:
Wat is een lekkere topping naast pepperoni??
toch niet dominos/ny pizza hequote:Op zondag 21 april 2019 20:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Salami is 2 euro extra pfff
Klootzakken
altijd pittige worst/gehakt en champignonsquote:Op zondag 21 april 2019 20:02 schreef Doublepain het volgende:
Wat is een lekkere topping naast pepperoni??
geen ideequote:Op zondag 21 april 2019 20:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bodem van NY vind ik echt lekker man
3 euro kortingscodegenot
Ik haal niks, ze brengen hetquote:Op zondag 21 april 2019 20:11 schreef Caland het volgende:
Mensen die pizza halen bij NY pizza of domino’s zijn het leven niet waard
Waar haal jij je pizza dan? Connoisseur.quote:Op zondag 21 april 2019 20:11 schreef Caland het volgende:
Eens.quote:Op zondag 21 april 2019 20:11 schreef Caland het volgende:
NY heeft dat ook he, maar vond die minder (zie pics in Discord laatst)quote:Op zondag 21 april 2019 20:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
https://www.dominos.nl/me(...)-meatlover-30cm-PPUL
Niks mis mee.
eens maatquote:Op zondag 21 april 2019 20:11 schreef Caland het volgende:
Elke random Turk heeft betere pizza’squote:Op zondag 21 april 2019 20:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waar haal jij je pizza dan? Connoisseur.
Daar ligt nog geen asfalt maar zouden ze wel een Domino's hebben? Kom op Lenny.quote:Op zondag 21 april 2019 20:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Max toch
Van jou had ik beter verwacht
Of hebben ze in jouw Friese dorp geen Domino's?
Log gewoon uitquote:Op zondag 21 april 2019 20:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Haha wat? Die vette zooi? No way dat dat beter is.
Caland komt uit Nijmegen. Neem het die jongen niet zo kwalijk.quote:Op zondag 21 april 2019 20:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Haha wat? Die vette zooi? No way dat dat beter is.
Nee, natuurlijk niet. Wel in Leeuwarden, die bezorgen hier wel. Maar wij hebben een prima pizzeria.quote:Op zondag 21 april 2019 20:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Max toch
Van jou had ik beter verwacht
Of hebben ze in jouw Friese dorp geen Domino's?
Daar nooit van gehad, maar dan blijf ik netjes bij Domino's. Dank voor het advies.quote:Op zondag 21 april 2019 20:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
NY heeft dat ook he, maar vond die minder (zie pics in Discord laatst)
Ben je gekickt? ( @Drizzt_DoUrden )quote:Op zondag 21 april 2019 20:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daar nooit van gehad, maar dan blijf ik netjes bij Domino's. Dank voor het advies.
Overigens zit ik niet meer op Discord.
Ik steun alleen mijn maag, de rest kan de kk krijgen jaquote:Op zondag 21 april 2019 20:16 schreef JanCees het volgende:
mensen die alleen maar bij big corporate vreten (dominos, ny pizza, mac, subway, starbucks, al die onzin)
steun eens een lokale ondernemer zeg
Eerder wel. Maar nu zelf opgestapt.quote:Op zondag 21 april 2019 20:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben je gekickt? ( @:Drizzt_DoUrden )
Eens met Doublepain.quote:Op zondag 21 april 2019 20:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik steun alleen mijn maag, de rest kan de kk krijgen ja
quote:Op zondag 21 april 2019 20:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar ligt nog geen asfalt maar zouden ze wel een Domino's hebben? Kom op Lenny.
Moest glimlachen.quote:Op zondag 21 april 2019 20:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar ligt nog geen asfalt maar zouden ze wel een Domino's hebben? Kom op Lenny.
desnoods kopenquote:Op zondag 21 april 2019 20:19 schreef Doublepain het volgende:
Ik praatte gisteren met 2 jongens die in Bali waren geweest, als @:RensAjacied geen poes weet te vinden in zijn vakantie tijd kan ie net zo goed op de terugweg het vliegtuig van de radar doen verdwijnen
Je bent zelf een dikke rip-off.quote:Op zondag 21 april 2019 20:21 schreef KingRoland het volgende:
Turkse pizza 1,50-2 euro
alles boven is dikke rip-off
Jouw moeder is gelukkig geen rip-off.quote:Op zondag 21 april 2019 20:21 schreef KingRoland het volgende:
Turkse pizza 1,50-2 euro
alles boven is dikke rip-off
Aflevering gezien.quote:Op zondag 21 april 2019 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jouw moeder is gelukkig geen rip-off.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 april 2019 20:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
https://www.universal-sci(...)el-to-get-us-to-mars
quote:Op zondag 21 april 2019 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aflevering gezien.Waarvan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Caland @JanCees @Saind
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2019 20:49:19 ]
quote:Op zondag 21 april 2019 20:48 schreef Doublepain het volgende:
eetse maatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:caland @:jancees @:saind
quote:Op zondag 21 april 2019 20:48 schreef Doublepain het volgende:
Domino’s is voor proleten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:caland @:jancees @:saindVBL SC influencer
Left, right, behind
Genottwitter:shumansko twitterde op zondag 21-04-2019 om 19:56:49🇬🇷🏆 #PAOK have just won their first league title in 34 years and it all began like this earlier tonight... https://t.co/JbVMJraDqm reageer retweet
Je moet wat als je in Thessaloniki woontquote:Op zondag 21 april 2019 20:53 schreef Caland het volgende:
Genottwitter:shumansko twitterde op zondag 21-04-2019 om 19:56:49🇬🇷🏆 #PAOK have just won their first league title in 34 years and it all began like this earlier tonight... https://t.co/JbVMJraDqm reageer retweet
chongqingquote:Op zondag 21 april 2019 21:08 schreef KingRoland het volgende:
Ik moet even kijken wanneer ik naar china ga. moet ook kijken welke stad.
Shenzhenquote:Op zondag 21 april 2019 21:08 schreef KingRoland het volgende:
Ik moet even kijken wanneer ik naar china ga. moet ook kijken welke stad.
Waarom wou je datquote:Op zondag 21 april 2019 21:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wou trouwens bezoekje brengen aan keukenhof
viesdruk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |