Waarvoor?quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:12 schreef Saind het volgende:
Gaan jullie dit weekend je laptop gebruiken?
Ja.quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:12 schreef Saind het volgende:
Is die kerel zwakzinnig of denkt 'ie echt dat 'ie lekker bezig is?quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:15 schreef Saind het volgende:
Als je dan je beeld niet goed kunt zien door de zon is daar een oplossing voor
Deze dingen sluiten elkaar niet uitquote:Op vrijdag 19 april 2019 11:17 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Is die kerel zwakzinnig of denkt 'ie echt dat 'ie lekker bezig is?
Deze had ik gisteren al gepost.(ik bracht het ook een stuk leuker vind ik zelf)quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:15 schreef Saind het volgende:
Als je dan je beeld niet goed kunt zien door de zon is daar een oplossing voor
quote:Op donderdag 18 april 2019 23:25 schreef GGMM het volgende:
Wat een zon!
Ik wou dat ik een zonnekapje had, voor mijn laptop..
Je moet je gore tyfusbek houden over Ed Baarsquote:Op vrijdag 19 april 2019 11:17 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Is die kerel zwakzinnig of denkt 'ie echt dat 'ie lekker bezig is?
Ik vind jullie allebei hilarischquote:Op vrijdag 19 april 2019 11:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze had ik gisteren al gepost.(ik bracht het ook een stuk leuker vind ik zelf)
[..]
Jezus, hij is echt verliefd.quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet je gore tyfusbek houden over Ed Baars
Hoe gaat het met je hand?quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:33 schreef Caland het volgende:
In 3 uur precies 3 mailtjes getikt
Dit is een productieve dag
Pas je wel op met je pols?quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:33 schreef Caland het volgende:
In 3 uur precies 3 mailtjes getikt
Dit is een productieve dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stoer zeg! Jij bent mij er eentje! En dat terwijl je moet werken hahaquote:Op vrijdag 19 april 2019 11:51 schreef Caland het volgende:
Wellicht was tot half 3 in de kroeg blijven hangen terwijl ik half 7 moest opstaan geen bijster goed idee
In before mietje
ben jij momenteel aan het werk?quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:53 schreef GGMM het volgende:
Ik ben benieuwd naar meningen over Ajax.
Op naar het PSV-topic.
[..]
Stoer zeg! Jij bent mij er eentje! En dat terwijl je moet werken haha
Tering, dat is gewoon mokerdom.quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:51 schreef Caland het volgende:
Wellicht was tot half 3 in de kroeg blijven hangen terwijl ik half 7 moest opstaan geen bijster goed idee
In before mietje
poppenspel.mp4quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:00 schreef onlogisch het volgende:
[ Bericht 63% gewijzigd door GGMM op 19-04-2019 11:53 ]
Als het maar gezellig was.quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:51 schreef Caland het volgende:
In before mietje
Ja nja maatje van me kreeg gisteren te horen dat zn pa ongeneselijk ziek is.quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Tering, dat is gewoon mokerdom.
En dan een dag later gaan lopen klagen. Zo mogelijk nog dommer.
Je bent een goede vriend.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja nja maatje van me kreeg gisteren te horen dat zn pa ongeneselijk ziek is.
Dus we hebben het maar op een zuipen gezet
Als je het niet incheckt telt het niet.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:26 schreef maxi-mus het volgende:
VBL / [CL @ Veronica] Tottenham v Ajax #1 een weerzien met oude bekenden
Zo, wel weer genoeg gedaan voor vandaag. Tijd voor bier zo meteen.
Ik denk niet dat de bierkeuze de goedkeuring van @Saind krijgt.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je het niet incheckt telt het niet.
Als het Duitse pils varianten zijn krijg je al snel zijn goedkeuring.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de bierkeuze de goedkeuring van @:saind krijgt.
Neequote:Op vrijdag 19 april 2019 11:12 schreef Saind het volgende:
Waarom mention je mij nietquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:29 schreef El-Stinho het volgende:
@:KnutdeIJsbeer Nieuwe album Loyle Carner is gereleased ouwe reus.
Ga bij een maat in de tuin zitten, meestal staat daar Heineken in de koelkast.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als het Duitse pils varianten zijn krijg je al snel zijn goedkeuring.
Als het imperial stouts zijn die smaken naar gebakjes word je afgekeurd.
Ik heb geen sterke mening over pils manquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga bij een maat in de tuin zitten, meestal staat daar Heineken in de koelkast.
Dan kan ik ze met een gerust hart naar binnen tikken.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb geen sterke mening over pils man
Kan alleen kwaad worden over slecht duur/"speciaal" bier
Ik mag in de zomer graag Gulpener, Juup of Warsteiner. In de winter bij voorkeur een HJ of een Brand.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb geen sterke mening over pils man
Kan alleen kwaad worden over slecht duur/"speciaal" bier
Van Hertog Jan begrijp ik niet dat het zo populair isquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik mag in de zomer graag Gulpener, Juup of Warsteiner. In de winter bij voorkeur een HJ of een Brand.
Dan weten jullie dat.
Smaak hè. Maar in de zomer zal ik die ook niet snel pakken.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Van Hertog Jan begrijp ik niet dat het zo populair is
Een van de weinige pilsmerken die ik niet echt lekker vind
Ik vind Grolsch het lekkerste qua pils. Jij?quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Van Hertog Jan begrijp ik niet dat het zo populair is
Een van de weinige pilsmerken die ik niet echt lekker vind
Dan weet ik waar je bent, Probleemwijken Leeuwarden.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga bij een maat in de tuin zitten, meestal staat daar Heineken in de koelkast.
Een biertje bij Beerke.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan weet ik waar je bent, Probleemwijken Leeuwarden.
ik drink wat de pot schaftquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dat echt een ding, dat jullie bepaald pils alleen in een bepaald seizoen drinken? Ik wist dat niet. Wat mij betreft smaakt het allemaal ongeveer hetzelfde. Iets als Grolsch heeft nog wel een typische smaak maar daar houdt het wel op zo'n beetje.
Nee, het is zeker niet zo dat ik alleen die specifieke pils in het betreffende seizoen drink, maar ik houd er thuis wel rekening mee ja.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dat echt een ding, dat jullie bepaald pils alleen in een bepaald seizoen drinken? Ik wist dat niet. Wat mij betreft smaakt het allemaal ongeveer hetzelfde. Iets als Grolsch heeft nog wel een typische smaak maar daar houdt het wel op zo'n beetje.
Hoezo zeg je Flkkrquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, het is zeker niet zo dat ik alleen die specifieke pils in het betreffende seizoen drink, maar ik houd er thuis wel rekening mee ja.
Flkkr.
Nee, maar ik pak wel sneller een biertje in de zomer. In de winter vaker Cola Beerenburg.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had op een zeker moment een erg geslaagde tweet waarop ik veel likes kreeg, maar jij weigerde me toen een like te geven. Puur uit egoïsme ook nog eens.quote:
Oké maxi-.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, maar ik pak wel sneller een biertje in de zomer. In de winter vaker Cola Beerenburg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |