desnoods kopenquote:Op zondag 21 april 2019 20:19 schreef Doublepain het volgende:
Ik praatte gisteren met 2 jongens die in Bali waren geweest, als @:RensAjacied geen poes weet te vinden in zijn vakantie tijd kan ie net zo goed op de terugweg het vliegtuig van de radar doen verdwijnen
Je bent zelf een dikke rip-off.quote:Op zondag 21 april 2019 20:21 schreef KingRoland het volgende:
Turkse pizza 1,50-2 euro
alles boven is dikke rip-off
Jouw moeder is gelukkig geen rip-off.quote:Op zondag 21 april 2019 20:21 schreef KingRoland het volgende:
Turkse pizza 1,50-2 euro
alles boven is dikke rip-off
Aflevering gezien.quote:Op zondag 21 april 2019 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jouw moeder is gelukkig geen rip-off.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 april 2019 20:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
https://www.universal-sci(...)el-to-get-us-to-mars
quote:Op zondag 21 april 2019 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aflevering gezien.Waarvan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Caland @JanCees @Saind
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2019 20:49:19 ]
quote:Op zondag 21 april 2019 20:48 schreef Doublepain het volgende:
eetse maatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:caland @:jancees @:saind
quote:Op zondag 21 april 2019 20:48 schreef Doublepain het volgende:
Domino’s is voor proleten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:caland @:jancees @:saindVBL SC influencer
Left, right, behind
Genottwitter:shumansko twitterde op zondag 21-04-2019 om 19:56:49🇬🇷🏆 #PAOK have just won their first league title in 34 years and it all began like this earlier tonight... https://t.co/JbVMJraDqm reageer retweet
Je moet wat als je in Thessaloniki woontquote:Op zondag 21 april 2019 20:53 schreef Caland het volgende:
Genottwitter:shumansko twitterde op zondag 21-04-2019 om 19:56:49🇬🇷🏆 #PAOK have just won their first league title in 34 years and it all began like this earlier tonight... https://t.co/JbVMJraDqm reageer retweet
chongqingquote:Op zondag 21 april 2019 21:08 schreef KingRoland het volgende:
Ik moet even kijken wanneer ik naar china ga. moet ook kijken welke stad.
Shenzhenquote:Op zondag 21 april 2019 21:08 schreef KingRoland het volgende:
Ik moet even kijken wanneer ik naar china ga. moet ook kijken welke stad.
Waarom wou je datquote:Op zondag 21 april 2019 21:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wou trouwens bezoekje brengen aan keukenhof
viesdruk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |