Ik haal niks, ze brengen hetquote:Op zondag 21 april 2019 20:11 schreef Caland het volgende:
Mensen die pizza halen bij NY pizza of domino’s zijn het leven niet waard
Waar haal jij je pizza dan? Connoisseur.quote:Op zondag 21 april 2019 20:11 schreef Caland het volgende:
Eens.quote:Op zondag 21 april 2019 20:11 schreef Caland het volgende:
NY heeft dat ook he, maar vond die minder (zie pics in Discord laatst)quote:Op zondag 21 april 2019 20:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
https://www.dominos.nl/me(...)-meatlover-30cm-PPUL
Niks mis mee.
eens maatquote:Op zondag 21 april 2019 20:11 schreef Caland het volgende:
Elke random Turk heeft betere pizza’squote:Op zondag 21 april 2019 20:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waar haal jij je pizza dan? Connoisseur.
Daar ligt nog geen asfalt maar zouden ze wel een Domino's hebben? Kom op Lenny.quote:Op zondag 21 april 2019 20:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Max toch
Van jou had ik beter verwacht
Of hebben ze in jouw Friese dorp geen Domino's?
Log gewoon uitquote:Op zondag 21 april 2019 20:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Haha wat? Die vette zooi? No way dat dat beter is.
Caland komt uit Nijmegen. Neem het die jongen niet zo kwalijk.quote:Op zondag 21 april 2019 20:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Haha wat? Die vette zooi? No way dat dat beter is.
Nee, natuurlijk niet. Wel in Leeuwarden, die bezorgen hier wel. Maar wij hebben een prima pizzeria.quote:Op zondag 21 april 2019 20:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Max toch
Van jou had ik beter verwacht
Of hebben ze in jouw Friese dorp geen Domino's?
Daar nooit van gehad, maar dan blijf ik netjes bij Domino's. Dank voor het advies.quote:Op zondag 21 april 2019 20:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
NY heeft dat ook he, maar vond die minder (zie pics in Discord laatst)
Ben je gekickt? ( @Drizzt_DoUrden )quote:Op zondag 21 april 2019 20:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daar nooit van gehad, maar dan blijf ik netjes bij Domino's. Dank voor het advies.
Overigens zit ik niet meer op Discord.
Ik steun alleen mijn maag, de rest kan de kk krijgen jaquote:Op zondag 21 april 2019 20:16 schreef JanCees het volgende:
mensen die alleen maar bij big corporate vreten (dominos, ny pizza, mac, subway, starbucks, al die onzin)
steun eens een lokale ondernemer zeg
Eerder wel. Maar nu zelf opgestapt.quote:Op zondag 21 april 2019 20:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben je gekickt? ( @:Drizzt_DoUrden )
Eens met Doublepain.quote:Op zondag 21 april 2019 20:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik steun alleen mijn maag, de rest kan de kk krijgen ja
quote:Op zondag 21 april 2019 20:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar ligt nog geen asfalt maar zouden ze wel een Domino's hebben? Kom op Lenny.
Moest glimlachen.quote:Op zondag 21 april 2019 20:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar ligt nog geen asfalt maar zouden ze wel een Domino's hebben? Kom op Lenny.
desnoods kopenquote:Op zondag 21 april 2019 20:19 schreef Doublepain het volgende:
Ik praatte gisteren met 2 jongens die in Bali waren geweest, als @:RensAjacied geen poes weet te vinden in zijn vakantie tijd kan ie net zo goed op de terugweg het vliegtuig van de radar doen verdwijnen
Je bent zelf een dikke rip-off.quote:Op zondag 21 april 2019 20:21 schreef KingRoland het volgende:
Turkse pizza 1,50-2 euro
alles boven is dikke rip-off
Jouw moeder is gelukkig geen rip-off.quote:Op zondag 21 april 2019 20:21 schreef KingRoland het volgende:
Turkse pizza 1,50-2 euro
alles boven is dikke rip-off
Aflevering gezien.quote:Op zondag 21 april 2019 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jouw moeder is gelukkig geen rip-off.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 april 2019 20:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
https://www.universal-sci(...)el-to-get-us-to-mars
quote:Op zondag 21 april 2019 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aflevering gezien.Waarvan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Caland @JanCees @Saind
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2019 20:49:19 ]
quote:Op zondag 21 april 2019 20:48 schreef Doublepain het volgende:
eetse maatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:caland @:jancees @:saind
quote:Op zondag 21 april 2019 20:48 schreef Doublepain het volgende:
Domino’s is voor proleten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:caland @:jancees @:saindVBL SC influencer
Left, right, behind
Genottwitter:shumansko twitterde op zondag 21-04-2019 om 19:56:49🇬🇷🏆 #PAOK have just won their first league title in 34 years and it all began like this earlier tonight... https://t.co/JbVMJraDqm reageer retweet
Je moet wat als je in Thessaloniki woontquote:Op zondag 21 april 2019 20:53 schreef Caland het volgende:
Genottwitter:shumansko twitterde op zondag 21-04-2019 om 19:56:49🇬🇷🏆 #PAOK have just won their first league title in 34 years and it all began like this earlier tonight... https://t.co/JbVMJraDqm reageer retweet
chongqingquote:Op zondag 21 april 2019 21:08 schreef KingRoland het volgende:
Ik moet even kijken wanneer ik naar china ga. moet ook kijken welke stad.
Shenzhenquote:Op zondag 21 april 2019 21:08 schreef KingRoland het volgende:
Ik moet even kijken wanneer ik naar china ga. moet ook kijken welke stad.
Waarom wou je datquote:Op zondag 21 april 2019 21:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wou trouwens bezoekje brengen aan keukenhof
viesdruk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |