Heb jij de vlag van Sri Lanka al als facebook foto?? Of is notre dam belangrijker??quote:Op zondag 21 april 2019 12:58 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
Het aantal doden bij die aanslag loopt snel op.twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 21-04-2019 om 12:48:20Heartfelt condolences from the people of the United States to the people of Sri Lanka on the horrible terrorist attacks on churches and hotels that have killed at least 138 million people and badly injured 600 more. We stand ready to help! reageer retweet
Ik heb mijn Fotoboek al bijgewerkt.quote:Op zondag 21 april 2019 13:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb jij de vlag van Sri Lanka al als facebook foto?? Of is notre dam belangrijker??
Sri Lankaantjes heb je genoeg, er was maar 1 zo'n kerk.quote:Op zondag 21 april 2019 13:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb jij de vlag van Sri Lanka al als facebook foto?? Of is notre dam belangrijker??
BUILD THE WALL.quote:Op zondag 21 april 2019 13:07 schreef Caland het volgende:
Gewoon autocorrect
Trumpt denk alleen maar in miljoenen
Goat
ja maar bij PSV uit winnen is gewoon niet zo makkelijkquote:Op zondag 21 april 2019 13:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ADO doet het niet slecht toch de laatste weken?
Gelijkspel mag ookquote:Op zondag 21 april 2019 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar bij PSV uit winnen is gewoon niet zo makkelijk
Laatste voyeur(s) JanCeesquote:Op zondag 21 april 2019 13:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb mijn Fotoboek al bijgewerkt.
quote:
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 21-04-2019 om 13:40:29Do you believe this? The New York Times Op-Ed: MEDIA AND DEMOCRATS OWE TRUMP AN APOLOGY. Well, they got that one right! reageer retweet
JC gluurbuurquote:Op zondag 21 april 2019 13:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laatste voyeur(s) JanCees
JanCeesGod
JanCeesGod
JanCeesGod
JanCeesGod
@:JanCees
Een puntverliesje voor ze zou toch wel lekker zijn.quote:
Zlatangod.quote:De Zweed is niet bang dat zijn kritiek een staartje krijgt. "Ik moet oppassen dat ik geen straf krijg van de MLS. Maar ach, ik ben de MLS. Dus ik maak me geen zorgen."
quote:Op zondag 21 april 2019 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Word je nooit moe van deze act?
@:jr-style-93 en ik wel.
Oh zo.quote:Op zondag 21 april 2019 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zlatan zijn act natuurlijk.
Ja we snappen het nu wel, je vindt jezelf erg goed en leuk.
Jij dacht dat ik jouw act bedoelde zekerquote:Op zondag 21 april 2019 15:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oh zo.
Nee, ik blijf het grappig vinden.
Hij is er iets teveel in gaan geloven voor een speler die nog nooit de CL heeft gewonnen.quote:Op zondag 21 april 2019 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Word je nooit moe van deze act?
@:jr-style-93 en ik wel.
Kan je nagaan, over anderhalve maand heeft Veltman vaker de CL gewonnen dan Zlatan.quote:Op zondag 21 april 2019 15:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is er iets teveel in gaan geloven voor een speler die nog nooit de CL heeft gewonnen.
Ja, ik schoot alweer in de defensieve "wat maak je me nou @GGMM?" houding.quote:Op zondag 21 april 2019 15:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik jouw act bedoelde zeker
Nee, die vind ik wel leuk.
En Kostas Lamprou.quote:Op zondag 21 april 2019 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je nagaan, over anderhalve maand heeft Veltman vaker de CL gewonnen dan Zlatan.
Die finishquote:Op zondag 21 april 2019 17:06 schreef maxi-mus het volgende:
MVP wint. @:knut.
Dit kan niet, wat een koers.
Berlinquote:Op zondag 21 april 2019 18:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik ga nog een poging doen La Casa De Papel leuk genoeg te vinden. Tot straks.
Seizoen 3 komt eraanquote:Op zondag 21 april 2019 18:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik ga nog een poging doen La Casa De Papel leuk genoeg te vinden. Tot straks.
Ik vond het zeker erg vermakelijk.quote:Op zondag 21 april 2019 18:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb hier met fans te maken merk ik.
Dat is compleet overbodig. @Scrummie2.0 zal het met mij eens zijn nadat hij deze serie gezien heeft.quote:
Dat kijk ik morgen wel.quote:Op zondag 21 april 2019 19:06 schreef GGMM het volgende:
GAME OF THRONES S08E02 IS GELEKT!!!!!!!!!!1
@:maxi-mus @:jr-style-93 @:madam-april
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |