Lopen gaat nog moeizaam en in de taxis sta je 24/7 in de file hier. Gisteren een uur gedaan over iets wat hemelsbreed 2km verderop zitquote:
Is dit Nederlands?twitter:danieldevries_ twitterde op vrijdag 19-04-2019 om 21:52:53Anco mien jong, wat zegt dat vrouwtje nou eigenlijk? @AncoJansen https://t.co/6OmiLaWE8Z reageer retweet
Dan zou ik wel iets gemakkelijkers zoeken met die handicapquote:Op zondag 21 april 2019 12:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lopen gaat nog moeizaam en in de taxis sta je 24/7 in de file hier. Gisteren een uur gedaan over iets wat hemelsbreed 2km verderop zit. Vanaf nu maar krukken mee.
Dat wijf zegt iets van : 'hé, lekkere teammaat bende gij'. Wat hij zegt versta ik niet.quote:Op zondag 21 april 2019 12:23 schreef Caland het volgende:
Is dit Nederlands?twitter:danieldevries_ twitterde op vrijdag 19-04-2019 om 21:52:53Anco mien jong, wat zegt dat vrouwtje nou eigenlijk? @:AncoJansen https://t.co/6OmiLaWE8Z reageer retweet
hey lekkere pipo bende gijquote:Op zondag 21 april 2019 12:23 schreef Caland het volgende:
Is dit Nederlands?twitter:danieldevries_ twitterde op vrijdag 19-04-2019 om 21:52:53Anco mien jong, wat zegt dat vrouwtje nou eigenlijk? @:AncoJansen https://t.co/6OmiLaWE8Z reageer retweet
Vanmiddag ging het nog wel goed op karakter maar toen werd mijn voet zo dik dat je geen enkels meer zagquote:Op zondag 21 april 2019 12:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zou ik wel iets gemakkelijkers zoeken met die handicapals je niet eens even chill een rondje kan lopen.
"Ja jij gaat eruit sufkut"quote:Op zondag 21 april 2019 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat wijf zegt iets van : 'hé, lekkere teammaat bende gij'. Wat hij zegt versta ik niet.
Klinkt niet gezond nee.quote:Op zondag 21 april 2019 12:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vanmiddag ging het nog wel goed op karakter maar toen werd mijn voet zo dik dat je geen enkels meer zag
Waarom zou je überhaupt zeuren op Anco, dat is de enige naast Cavlan die daar nog enigszins kan voetballen.quote:
waar is daar?quote:Op zondag 21 april 2019 12:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt zeuren op Anco, dat is de enige naast Cavlan die daar nog enigszins kan voetballen.
Dit is niet in Emmen hequote:Op zondag 21 april 2019 12:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt zeuren op Anco, dat is de enige naast Cavlan die daar nog enigszins kan voetballen.
quote:
Dat staken werpt zijn vruchten af.quote:Op zondag 21 april 2019 12:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sinds wanneer is meivakantie 2 weken?
De meivakantie wordt door de overheid verplicht gesteld. Officieel duurt de meivakantie 1 week voor zowel het basisonderwijs als het voortgezet onderwijs. De meivakantie valt normaliter eind april/begin mei. Gedurende schooljaar 2015/2016 deed het ministerie onderzoek om te bekijken wat de mogelijkheden zijn om de meivakantie anders in te delen, om zo een eind te maken aan de chaos door de verschillende invullingen van deze vakantieperiode door de scholen. Uitkomst van dit alles is dat het ministerie van OCW tegenwoordig twee weken bepaalt, waarvan één verplicht en één facultatief. Als dit niet zorgt voor verbetering, dan zal het ministerie dit opnieuw onderzoeken.quote:Op zondag 21 april 2019 12:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kan mij niet herinneren dat ik. 2 weken meivakantie had
Godverdomme Jojogodin heeft het goedquote:Op zondag 21 april 2019 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De meivakantie wordt door de overheid verplicht gesteld. Officieel duurt de meivakantie 1 week voor zowel het basisonderwijs als het voortgezet onderwijs. De meivakantie valt normaliter eind april/begin mei. Gedurende schooljaar 2015/2016 deed het ministerie onderzoek om te bekijken wat de mogelijkheden zijn om de meivakantie anders in te delen, om zo een eind te maken aan de chaos door de verschillende invullingen van deze vakantieperiode door de scholen. Uitkomst van dit alles is dat het ministerie van OCW tegenwoordig twee weken bepaalt, waarvan één verplicht en één facultatief. Als dit niet zorgt voor verbetering, dan zal het ministerie dit opnieuw onderzoeken.
Wel op de basisschool hoor.quote:Op zondag 21 april 2019 12:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kan mij niet herinneren dat ik. 2 weken meivakantie had
Boefje.quote:Op zondag 21 april 2019 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat hebben wij gedaan. (In de hoop dat je hier niet meer zou posten)
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 21-04-2019 om 12:48:20Heartfelt condolences from the people of the United States to the people of Sri Lanka on the horrible terrorist attacks on churches and hotels that have killed at least 138 million people and badly injured 600 more. We stand ready to help! reageer retweet
Ik zie ze wel punten verspelen in Tilburgquote:Op zondag 21 april 2019 12:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
nu mag jij weer billenknijpen al zal dat vanmiddag wel meevallen
Las net ook dat ADO 3 van de 4 verdedigers mist. Kan wel een grote uitslag worden.quote:Op zondag 21 april 2019 12:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 april 2019 12:58 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
Het aantal doden bij die aanslag loopt snel op.twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 21-04-2019 om 12:48:20Heartfelt condolences from the people of the United States to the people of Sri Lanka on the horrible terrorist attacks on churches and hotels that have killed at least 138 million people and badly injured 600 more. We stand ready to help! reageer retweet
lolquote:Op zondag 21 april 2019 12:58 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
Het aantal doden bij die aanslag loopt snel op.twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 21-04-2019 om 12:48:20Heartfelt condolences from the people of the United States to the people of Sri Lanka on the horrible terrorist attacks on churches and hotels that have killed at least 138 million people and badly injured 600 more. We stand ready to help! reageer retweet
Twee keer thuis, die win je normaal gesproken sowieso. En dan nog uit naar de Graafschap, dat mag ondanks de historie geen probleem zijn.quote:Op zondag 21 april 2019 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie ze wel punten verspelen in Tilburg
Maar Ajax gaat het vooral niet meer laten liggen
Hoi
Hoi
Ado thuis is vaak wel een doelpuntenfestijnquote:Op zondag 21 april 2019 12:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
de graafschap thuis was dat toch ook welquote:Op zondag 21 april 2019 13:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ado thuis is vaak wel een doelpuntenfestijn
Truequote:Op zondag 21 april 2019 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
de graafschap thuis was dat toch ook wel
ADO doet het niet slecht toch de laatste weken?quote:Op zondag 21 april 2019 12:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:
TwitterGodtwitter:DAGR888 twitterde op zondag 21-04-2019 om 12:48:44@realDonaldTrump I am #SriLanka I am PulwamaI am CharlieI am ParisI am OrlandoI am BrusselsI am NiceI am MunichI am BerlinI am BarcelonaI am ColumboI am LondonI am NorwayI am ManchesterI am KabulI am UriI am MumbaiI am MadridI am New YorkI am AnkaraI am PuneI am Exhausted reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |