Zeker in hele matige kwaliteit?quote:Op zondag 21 april 2019 19:06 schreef GGMM het volgende:
GAME OF THRONES S08E02 IS GELEKT!!!!!!!!!!1
@:maxi-mus @:jr-style-93 @:madam-april
Nee prima kwaliteit.quote:Op zondag 21 april 2019 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker in hele matige kwaliteit?
Dan zie je nog niks bij alle donkere scènes (lol)
@Mortaxx @LordVoldemort @Knutquote:Op zondag 21 april 2019 19:06 schreef GGMM het volgende:
ho ho JRquote:Op zondag 21 april 2019 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh stond nog niet op mijn vaste torrentsite.
Staat gewoon een link in het GOT topic (lol)quote:Op zondag 21 april 2019 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh stond nog niet op mijn vaste torrentsite.
Nee, nog niet.quote:Op zondag 21 april 2019 19:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh, helaas moet ik zo weg. Heb je al gekeken?
Jat je nu mijn gebbetje?quote:
Trap je nu in het vaste gebbetje van @Lange_Lans ?quote:Op zondag 21 april 2019 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
[..]
Jat je nu mijn gebbetje?
Dit heb ik nooit eerder gezien.quote:Op zondag 21 april 2019 19:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Trap je nu in het vaste gebbetje van @:lange_lans ?
Veel plezier alvast. En daarna verwacht ik een post over wat er allemaal kut aan was.quote:Op zondag 21 april 2019 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
[..]
Jat je nu mijn gebbetje?
Ja, zo kinderachtig en zielig had ik @Lange_Lans ook niet ingeschat.quote:Op zondag 21 april 2019 19:20 schreef maxi-mus het volgende:
Vooruit altijd als 'voorhuid' schrijven. Dat lijkt mij meer iets voor kinderen eerlijk gezegd.
Dat verhaal moest ik ook even een plekje geven ja.quote:Op zondag 21 april 2019 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, zo kinderachtig en zielig had ik @:lange_lans ook niet ingeschat.
Alhoewel ik vrijdag al een idee kreeg, afgaande op een verhaal van @:johannes_vermeer
Kom dan gewoon met de spoilers i.p.v. zo interessant te doen.quote:Op zondag 21 april 2019 19:06 schreef GGMM het volgende:
https://www.express.co.uk(...)k-of-got-s08e02-8x02quote:Game of Thrones season eight, episode two is only hours away on HBO and Sky Atlantic, but there are reports that the episode has been victim to a leak. GoT blog Winter is Coming has reported that the season eight, episode two leak is the second episode of the HBO and Sky Atlantic show to have leaked in as many weeks. Amazon Prime in Germany accidentally leaked the episode of Game of Thrones according to a user on Reddit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |