Ik trap er niet inquote:
Ja, heerlijk!quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Begin jij ook al te kommaneuken
Ik wel.quote:
quote:
Vooral een terechte als al genoeg.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eén kaap per week is meer dan genoeg
Gaaf !!quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn vaders laatste scheepsproject.Check even de tractorpijp.
Gaaf! Was het een hobby van je vader om scheepjes in elkaar te knutselen?quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met varen, had ik een mooier gevoel van vrijheid dan met motorrijden.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jammer dat ik er geen betere van heb.Ik heb genoten van de parlevinker.quote:
Het was een duidelijke boodschap.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:17 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Vooral een terechte als al genoeg.
Wij ook ! Tnx !quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jammer dat ik er geen betere van heb.Ik heb genoten van de parlevinker.
FF als broekie.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaaf Fann! Leuk om dat onverwacht tegen te komen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:20 schreef FANN het volgende:
wat een weertje om te wandelen..........
Straatkunst![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is ook mooi, kunstig gewoon. Super soort fabeltjeskrant.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:20 schreef FANN het volgende:
Straatkunst![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tunnelvisiequote:Op zaterdag 20 april 2019 23:20 schreef FANN het volgende:
Straatkunst![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij kocht ooit een zeilboot,en de hele buurt hielp met opknappen,daar gingen we mee naar het skutsjesilen.Deze was van een paar geleden,waar ook een een aantal vrienden hielpen om te kunnen varen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaaf! Was het een hobby van je vader om scheepjes in elkaar te knutselen?
Details in de 2e zijnquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:20 schreef FANN het volgende:
Straatkunst![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi hoorquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:20 schreef FANN het volgende:
Straatkunst![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie omschrijving!quote:
Ja, er zijn best veel van die dingenquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaaf Fann! Leuk om dat onverwacht tegen te komen.
Ja ;echt wel mooi gedaanquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:22 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat is ook mooi, kunstig gewoon. Super soort fabeltjeskrant.
Dat ben ik niet,deze is van 4 jaar geleden.quote:
Wat bijzonder, leuk om dat met de hele buurt te doen en vooral een hele fijne herinnering.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij kocht ooit een zeilboot,en de hele buurt hielp met opknappen,daar gingen we mee naar het skutsjesilen.Deze was van een paar geleden,waar ook een een aantal vrienden hielpen om te kunnen varen.
Dat is wel erg leuk. Dat was hier iets minder, qua elkaar helpen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij kocht ooit een zeilboot,en de hele buurt hielp met opknappen,daar gingen we mee naar het skutsjesilen.Deze was van een paar geleden,waar ook een een aantal vrienden hielpen om te kunnen varen.
Superbadeend?quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:24 schreef FANN het volgende:
[..]
die vogel is ook wel mooie, iemand hier had toch nog zo'n vogel?
Je zoon waarvan je dacht dat je hem nooit had gehad dan misschien?quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat ben ik niet,deze is van 4 jaar geleden.
GD had laatst zo`n vogel op haar arm.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Cheersquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:24 schreef Lyza666 het volgende:
Alweer thuis. KUTFEESTJE
Wel genoeg gedronken om in gepaste dronkenschap de avond te vervolgen.
Die jongen kan in ieder geval al jaren lekker varen nu, dankzij je vader.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat ben ik niet,deze is van 4 jaar geleden.
Dan had ik dat wel geweten.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zoon waarvan je dacht dat je hem nooit had gehad dan misschien?
Die had/heeft wel zo'n UI.quote:
ah.. zie je ?quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
GD had laatst zo`n vogel op haar arm.
Oh, dat is ook erg fraai én humor ineen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:25 schreef Bos81 het volgende:
Hier in de stad hebben ze in een Tunnel allemaal afbeeldingen van de Minister of SIlly Walks..
Geopend door John Cleese himself btw. Ook mooi.
Overigens ook veel andere tunnels etc. vol met graffiti. Maar lang niet zo mooi als die foto's van Fann
Wat?quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zoon waarvan je dacht dat je hem nooit had gehad dan misschien?
Skerp Fann.quote:
Lekker, ik doe het met whisky, maar dat wist je al. Er is geen whisky-smiley.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:26 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Insgelijks. Zonder bier. Southern Comfort is mijn drink of choice.
Ik dacht even aan die killerparkiet.quote:
Jaquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:27 schreef D. het volgende:
[..]
Heb je het adres van het winkeltje inmiddels?
Soms weet ik meer dan dat ik denk.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:27 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Lekker, ik doe het met whisky, maar dat wist je al. Er is geen whisky-smiley.
Het gaat erom dat jij het hebtquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja![]()
ik heb het ergens opgeschreven, maar ik weer nu effe niet waar...
Nu begin ik te twijfelen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou je wel mogen denken .. Maar je weet het niet altijd .. Ik ben misschien ook wel al opa
Dat is juist mooi !quote:
Hij vreet die killerparkiet op denk ikquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht even aan die killerparkiet.
Maar inderdaad Gooddeal had laatst zo'n vogel.
Pak je de UI van D.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:27 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
🥃quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:27 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:27 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee geen J.D. IK mix met wat goedkopere en anders is het een GlenLivet.quote:
Ik heb in Praag overwogen om een D. Knuffel te kopen. Toch maar niet gedaan, want ik zou er toch niks mee gedaan hebben.quote:
quote:
Ja, zitten wel lekkere ingrediënten in.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:30 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik moet wel voldoen aan de verwachtingen toch.
quote:
Ja. Toffe UI van GoodDeal geworden ook.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Lekker hoor, die kan je gewoon een uur door laten gaanquote:
Hoe ziet een D. knuffel eruit?quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb in Praag overwogen om een D. Knuffel te kopen. Toch maar niet gedaan, want ik zou er toch niks mee gedaan hebben.
IK dacht het.........quote:
De titel nodigt niet echt uit op t moment.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Lekker hoor, die kan je gewoon een uur door laten gaan
Ik heb een tijdje gehad dat ik van allerlei soorten malt whisky had staan ... maar nu al een tijdje weer nietsquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee geen J.D. IK mix met wat goedkopere en anders is het een GlenLivet.
Wat praat je netjes als je gedronken hebtquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:24 schreef Lyza666 het volgende:
Alweer thuis. KUTFEESTJE
Wel genoeg gedronken om in gepaste dronkenschap de avond te vervolgen.
Delphy is echt een aanrader.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje gehad dat ik van allerlei soorten malt whisky had staan ... maar nu al een tijdje weer niets
komma achter netjesquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wat praat je netjes als je gedronken hebt
Allemaal schijn.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wat praat je netjes als je gedronken hebt
Ja. Ik heb er echt genoten. Twee hele dagen is eigenlijk veel te kortquote:
Zat nog aan het Jumbo mineraalwater en stap nu over op whisky.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:34 schreef FANN het volgende:
Zijn jullie allemaal aan de drank?
Ik heb een Smoothie, met advocado, blauwe bessen, banaan en sinaasappelsap.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Sowieso de moeite waard, maar des te fijner met D. knuffels natuurlijk
Cheers 🥃quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zat nog aan het Jumbo mineraalwater en stap nu over op whisky.
Hoe op hoor,dan had ik het heus wel geweten ,toch?quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als je meerdere vrouwen hebt gehad en gedaan
Zeker een vrindin.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh kennis van mij was ook in praag, afgelopen Weekend
Jack.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat zuipt die mol? lijkt ook wel Southern Comfort
ik heb verder geen niks in huis eigenlijk... morgen weer boodschappen doen...quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zat nog aan het Jumbo mineraalwater en stap nu over op whisky.
Maar dan de moeite waard om nog eens terug te gaan.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Ik heb er echt genoten. Twee hele dagen is eigenlijk veel te kort
Geen niksquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb verder geen niks in huis eigenlijk... morgen weer boodschappen doen...
Geen scheutje Ouzo?quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:34 schreef FANN het volgende:
Zijn jullie allemaal aan de drank?
Ik heb een Smoothie, met advocado, blauwe bessen, banaan en sinaasappelsap.
Ik koop ze in dozenquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien is ze gewoon ongesteld.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Till is ook een beetje on the edge, zou het weer kunnen zijn
Extra redenquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Sowieso de moeite waard, maar des te fijner met D. knuffels natuurlijk
Je kan ook wachten tot je smoothie begint te gisten.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Jah, dat ben ik ook weleens.quote:
Allemaal schijnquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Till is ook een beetje on the edge, zou het weer kunnen zijn
Dat mag ook alleen als mede-vrouw.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik hoor altijd dat dat TE makkelijk is om te zeggen
Ja. Grote kans dat ik nog een keer die kant op ga. Maar ik denk dat er andere steden eerst aan de beurt komen. Steden waar ik nog niet ben geweest en eigenlijk wel heen wil. Florence, Berlijn of landen/gebieden als Schotland, Walesquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan de moeite waard om nog eens terug te gaan.
hahahaha ja OK .. ik lul ook maar wat raak .. alhoewel er best wel eens wat waars in zit .. maar dat opa zijn is dus echt een mogelijkheid die ik niet weetquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hoe op hoor,dan had ik het heus wel geweten ,toch?
quote:
Dat is wel rot jaquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben van alles vergeten weer Mosterd, flesjes drinken en alles dicht tot Dinsdag
Dat wordt flink hamsteren morgen bij je zusquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben van alles vergeten weer Mosterd, flesjes drinken en alles dicht tot Dinsdag
Voordeel van een grotere stadquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is wel rot ja
Ben ik blij dat de JUmbo hier onder morgen en maandag gewoon open is. Anders is er wel een andere supermarkt dichtbij open.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is wel rot ja
Ben ik blij dat de JUmbo hier onder morgen en maandag gewoon open is. Anders is er wel een andere supermarkt dichtbij open.
Schoonzusquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat wordt flink hamsteren morgen bij je zus
Goed bezig geweest Fann, heerlijk hè met dit weer 's avonds.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:38 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ja... ik heb nog thee voor straks, maar wel maar wel 6,5 km gelopen dus
Ben nog niet buiten geweest vandaag. Maar dat lag niet aan het weer.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed bezig geweest Fann, heerlijk hè met dit weer 's avonds.
Mooie bestemmingen. Schotland wil ik ook nog eens naartoe.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Grote kans dat ik nog een keer die kant op ga. Maar ik denk dat er andere steden eerst aan de beurt komen. Steden waar ik nog niet ben geweest en eigenlijk wel heen wil. Florence, Berlijn of landen/gebieden als Schotland, Wales
Paasstol van de Jumbo?quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
[..]
Schoonzusik heb al een paasstol op van 12 euro
hodfer was dat ding goed zeg
Whiskeyquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:42 schreef Bos81 het volgende:
Is Jack Daniels eigenlijk Whiskey of is het WHisky ??![]()
mario! osternjosti! of wat was dat woordquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
[..]
Schoonzusik heb al een paasstol op van 12 euro
hodfer was dat ding goed zeg
Nee van de Bakker echt idioot dure bakker, maar lekker man man manquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Paasstol van de Jumbo?ja was die erg lekker? dan ga ik morgen ook zo'n ding scoren
Ierse W is met een e, dus whiskey. Schots is whisky.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:42 schreef Bos81 het volgende:
Tis geen van ,,,, tis Amerikaans..quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:42 schreef Bos81 het volgende:
Jausen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
mario! osternjosti! of wat was dat woord
oh man heerlijk eindelijk frisse luchtquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed bezig geweest Fann, heerlijk hè met dit weer 's avonds.
ah..........quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee van de Bakker echt idioot dure bakker, maar lekker man man man
quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:43 schreef Bos81 het volgende:
Even wat muziek opzetten, om het gesnurk van mijn hond te overstemmen![]()
quote:
Jack is USAquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:43 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ierse W is met een e, dus whiskey. Schots is whisky.
Nee, ik moet er s'avonds ook altijd wel even uit nog, na een tuk.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:43 schreef FANN het volgende:
[..]
oh man heerlijk eindelijk frisse lucht![]()
de hele dag binnen is ook niks hoor...
En je balkon dan?quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:43 schreef FANN het volgende:
[..]
oh man heerlijk eindelijk frisse lucht![]()
de hele dag binnen is ook niks hoor...
Ja dus.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee, ik moet er s'avonds ook altijd wel even uit nog, na een tuk.
Neuh wekker gaat rond 9 uur af.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:44 schreef Lyza666 het volgende:
Wordt iedereen hier pas wakker om half 12 of wat?
Het is gewoon lekker.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
Evengoed whiskey
Southern comfort is bourbon
leg dr ff in de bijkeuken of zoquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:43 schreef Bos81 het volgende:
Even wat muziek opzetten, om het gesnurk van mijn hond te overstemmen![]()
Ik ben gvd nu aan het denken wie het zou kunnen zijn.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
hahahaha ja OK .. ik lul ook maar wat raak .. alhoewel er best wel eens wat waars in zit .. maar dat opa zijn is dus echt een mogelijkheid die ik niet weet
quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:46 schreef D. het volgende:
[..]
Smaken verschillen (gelukkig), maar ik vind het prima smaken
Dat dusquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:46 schreef Amphorapotje het volgende:
Smaak valt idd niet te bepalen voor een ander.
overdag is het nu te zonnig voor mij, maar dit weer mag voor mij altijd zo blijven ...quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee, ik moet er s'avonds ook altijd wel even uit nog, na een tuk.
Ik drink altijd maar twee merken, dat van mezelf en die van een ander.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:46 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh ik kan de deur van de slaapkamer ook dicht doen. En het is een hij.quote:
Heb nog wat over gelukkig. Hij gaat op vanavond.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:46 schreef D. het volgende:
[..]
Nu je het zegt .. ja ik had een siestaquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:44 schreef Lyza666 het volgende:
Wordt iedereen hier pas wakker om half 12 of wat?
Kom ik bij jou shoppen.quote:
Ik ben meer van de Schotse of de Ierse malts , not blendedquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
Evengoed whiskey
Ja, dat doe je hè, op jouw leeftijd.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu je het zegt .. ja ik had een siesta
Ik ben na een lange selectieprocedure bij Jack uitgekomen, en vooralsnog tevreden meequote:Op zaterdag 20 april 2019 23:46 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik drink altijd maar twee merken, dat van mezelf en die van een ander.
Ja, moet nog kijken wanneer en waar ik mijn volgende reis ga maken. Praag is iig erg goed bevallen afgelopen oktober. Voor het eerst alleen wegf naar een vreemd land/stad. Is me goed afgegaan en smaakt zeker naar meer.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooie bestemmingen. Schotland wil ik ook nog eens naartoe.
ja dat kan ook, maar ja is ook een beetje saai ....quote:
Er is genoeg lekkers, maar ook met bijbehorende prijzen, helaasquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben meer van de Schotse of de Ierse malts , not blended
Je weet niet wie er op de foto staat daar bij je pa op de boot ?quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ben gvd nu aan het denken wie het zou kunnen zijn.
IK kreeg laatst een fles J.D. Vanille, was ook heerlijk.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben na een lange selectieprocedure bij Jack uitgekomen, en vooralsnog tevreden mee
Tot ik stop met drinken
Met zo`n vies na smaakje.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
Evengoed whiskey
Hier ook. Ik ben ook wat voorzichtiger, vanwege medsquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:49 schreef Lyza666 het volgende:
Ik drink eigenlijk bijna nooit (meer). Het komt ook wat harder aan dan ooit.
Ja sorry Bos.. Soms lastig om alle beestenamen van iedereen hier te onthouden .. hij was toch eerst van je Pa ..quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Neuh ik kan de deur van de slaapkamer ook dicht doen. En het is een hij.
Snap het. Je bent wel 'buiten', maar het zit potdicht.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat kan ook, maar ja is ook een beetje saai ....![]()
lopen is lekkerder en beter natuurlijk....voor de conditie enzo........
Dan is het doorgaans niet zo heel handig nee. Verstandig dus.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier ook. Ik ben ook wat voorzichtiger, vanwege meds
Nooit gehad, maar klinkt als iets wat niets voor mij isquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
IK kreeg laatst een fles J.D. Vanille, was ook heerlijk.
Jaquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:48 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja, dat doe je hè, op jouw leeftijd.
Leeuwarden.Ik snap het ook niet.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:49 schreef D. het volgende:
[..]
Bij jou ook al alles dicht?
Woont iedereen in gereformeerde dorpjes ofzo?
ja dat...quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Snap het. Je bent wel 'buiten', maar het zit potdicht.
Ja die meuk is best kostbaar.. Ik doe er ff niet meer aan ..quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:48 schreef D. het volgende:
[..]
Er is genoeg lekkers, maar ook met bijbehorende prijzen, helaas
ik af en toe en wijntje, 1 glas of soms 2 maar ook niet iedere dag hoor....quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:49 schreef Lyza666 het volgende:
Klopt, maar soms versterkt het de medicatie, en dan heb je minder pillen nodig. Keuzes......quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:50 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dan is het doorgaans niet zo heel handig nee. Verstandig dus.
Ja klopt. Hij woont nu ongeveer 3 jaar bij mij nu. Pa kon er niet meer voor zorgen en dit was de beste oplossing. Pa draagt nog wel zorg voor de kosten van gemeentelijke belasting en vaccinaties. De overige kosten zoals eten, betaal ik wel gewoon zelfquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja sorry Bos.. Soms lastig om alle beestenamen van iedereen hier te onthouden .. hij was toch eerst van je Pa ..
you and me bothquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Leeuwarden.Ik snap het ook niet.
Best spannend zo'n eerste keer hè, fijn dus dat het zo goed is bevallen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, moet nog kijken wanneer en waar ik mijn volgende reis ga maken. Praag is iig erg goed bevallen afgelopen oktober. Voor het eerst alleen wegf naar een vreemd land/stad. Is me goed afgegaan en smaakt zeker naar meer.
Ik bestel tegenwoordig online, scheelt toch behoorlijkquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die meuk is best kostbaar.. Ik doe er ff niet meer aan ..
Toch lijkt me de combinatie niet heel handig omdat je niet kunt overzien wat het precies doet.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:52 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Klopt, maar soms versterkt het de medicatie, en dan heb je minder pillen nodig. Keuzes......
Mijn vrouw, 1 wijntje in de avond. Na twee glazen zou ze omvallen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ik af en toe en wijntje, 1 glas of soms 2 maar ook niet iedere dag hoor....
Het was idd best spannend. Ik heb wel bewust gekozen om te vliegen vanaf Eindhoven, dan was ik iig dichtbij huis mocht ik te overprikkeld zijn geraakt en te veel in de stress zijn geschoten. Maar daar was helemaal geen sprake van. Heerlijke vlucht ook enzo.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Best spannend zo'n eerste keer hè, fijn dus dat het zo goed is bevallen.
Da's lekker goedkoopquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:49 schreef Lyza666 het volgende:
Drankdozijn!quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bestel tegenwoordig online, scheelt toch behoorlijk
Nou 2 kan ik nog wel hebben ..quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:53 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mijn vrouw, 1 wijntje in de avond. Na twee glazen zou ze omvallen.
Klopt ook,ik vind Jack te hard qua smaak.Heb het liefst Glenvidich of Famous Grouse.quote:
Die krijg je dan ook meestal gratis achterafquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:51 schreef Bos81 het volgende:
En als ik al drink is het bier of cider. Sowieso ligt het alcoholpercentage onder de 7%. Alleen de Ouzo bij de griek sla ik niet af..
Dat heb je goed geregeld, op naar het volgende reisje.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het was idd best spannend. Ik heb wel bewust gekozen om te vliegen vanaf Eindhoven, dan was ik iig dichtbij huis mocht ik te overprikkeld zijn geraakt en te veel in de stress zijn geschoten. Maar daar was helemaal geen sprake van. Heerlijke vlucht ook enzo.
Tip: Glen Talloch voor in de mix. Echt lekker en soms reclame voor een tientje.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Klopt ook,ik vind Jack te hard qua smaak.Heb het liefst Glenvidich of Famous Grouse.
Vooraf toch?quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Die krijg je dan ook meestal gratis achteraf
Dat dus .. nog even en zn naam komt ook weer boven ..quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja klopt. Hij woont nu ongeveer 3 jaar bij mij nu. Pa kon er niet meer voor zorgen en dit was de beste oplossing. Pa draagt nog wel zorg voor de kosten van gemeentelijke belasting en vaccinaties. De overige kosten zoals eten, betaal ik wel gewoon zelf
Waar mix je het mee dan?quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Tip: Glen Talloch voor in de mix. Echt lekker en soms reclame voor een tientje.
Cola-zero of 7-up zero.quote:
Hier als aperitief.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van wijn. Soms, bij het eten.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:56 schreef Deisyy het volgende:
Wijnliefhebber hier, bij voorkeur wit, maar dan wel droge.
Ja dat wel .. krijg nog steeds regelmatig mails van 2 online leveranciersquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bestel tegenwoordig online, scheelt toch behoorlijk
Witte, zoete wijn, heerlijk bij de bbq!quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:57 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van wijn. Soms, bij het eten.
Ik mix whisky niet.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Tip: Glen Talloch voor in de mix. Echt lekker en soms reclame voor een tientje.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
vul een doos en de levering is gratis
Nee ik ben al 10 jaar Chicago, tijdens de droogleggingquote:
Bij de BBQ gewoon bier jonguh!quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Witte, zoete wijn, heerlijk bij de bbq!
Ook mijn favoquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:56 schreef Deisyy het volgende:
Wijnliefhebber hier, bij voorkeur wit, maar dan wel droge.
Jij gaat voor het stevigere spul, bourbonquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:57 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van wijn. Soms, bij het eten.
Ook !quote:
Hier is het meestal voorafquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik drink ook echt bijna nooit meer hoor. Ik mis het niet, doorgaans.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ik ben al 10 jaar Chicago, tijdens de drooglegging
Toen men laatst met dat btw-gedoe de prijzen weer verhoogde ben ik online gaan kijken.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat wel .. krijg nog steeds regelmatig mails van 2 online leveranciers
Zoete wijn!quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Witte, zoete wijn, heerlijk bij de bbq!
quote:Op zondag 21 april 2019 00:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben wel blij met Heineken 0.0 die smaakt echt goed
vroeger wel... maar nu niet meer eigenlijk we eten eigenlijk nooit buiten de deur...quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk.. kom nooit bij de Griek
quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij gaat voor het stevigere spul, bourbon![]()
Ik heb dat één keer gedronken, maar toen had ik al aardig wat tequila op, dus ik weet niet meer hoe het smaakt
Ik krijg al hoofdpijn wanneer ik er aan denk.quote:
Denk aan een type van Dolf Brouwersquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat dus .. nog even en zn naam komt ook weer boven ..
quote:Op zondag 21 april 2019 00:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik krijg al hoofdpijn wanneer ik er aan denk.
Van die Moezel meuk.
Als je geen alcohol mag maar toch eens een biertje wil drinken is dat toch een goed alternatief.quote:
Alte weinstube.quote:
Dat ja. Ik hou van De Dees.quote:Op zondag 21 april 2019 00:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je geen alcohol mag maar toch eens een biertje wil drinken is dat toch een goed alternatief.
Zo'n kutfeestje dusquote:Op zondag 21 april 2019 00:01 schreef Lyza666 het volgende:
[..]normaal ben ik helemaal niet van het sterkere spul, maar voor Southern Comfort maak ik een uitzondering, als ik snel dronken wil worden.
Als je het niet mag hopelijk wel.quote:Op zondag 21 april 2019 00:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je geen alcohol mag maar toch eens een biertje wil drinken is dat toch een goed alternatief.
De duvel is pas oudquote:
Kloptquote:Op zondag 21 april 2019 00:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij houdt toch helemaal niet van wijn?
Moezelmeuk!quote:Op zondag 21 april 2019 00:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik krijg al hoofdpijn wanneer ik er aan denk.
Van die Moezel meuk.
Now we are talkingquote:Op zondag 21 april 2019 00:04 schreef FANN het volgende:
Glaasje Chardonnay
nu heb ik daar wel in trek in
Sla ik niet afquote:
quote:Op zondag 21 april 2019 00:04 schreef FANN het volgende:
Glaasje Chardonnay
Ook goed !quote:
Maar je deelt niet mijn mening over droge wijnquote:Op zondag 21 april 2019 00:04 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt
Vandaar ook dat ik jouw mening deelde
Haha ja dat .. Hoorde laatst onze Fokkende SkiHupf reporter van Eurosport met een opmerking daarover ..quote:
En zijn ouwe moer nog ouder.quote:
Nee, maar we kunnen ook niet met alles op 1 lijn zitten hequote:Op zondag 21 april 2019 00:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je deelt niet mijn mening over droge wijn
Jij merkt het op en zegt hetquote:
Lekker ja!quote:Op zondag 21 april 2019 00:04 schreef FANN het volgende:
Glaasje Chardonnay
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |