hahahaha ja OK .. ik lul ook maar wat raak .. alhoewel er best wel eens wat waars in zit .. maar dat opa zijn is dus echt een mogelijkheid die ik niet weetquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hoe op hoor,dan had ik het heus wel geweten ,toch?
quote:
Dat is wel rot jaquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben van alles vergeten weer Mosterd, flesjes drinken en alles dicht tot Dinsdag
Dat wordt flink hamsteren morgen bij je zusquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben van alles vergeten weer Mosterd, flesjes drinken en alles dicht tot Dinsdag
Voordeel van een grotere stadquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is wel rot ja
Ben ik blij dat de JUmbo hier onder morgen en maandag gewoon open is. Anders is er wel een andere supermarkt dichtbij open.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is wel rot ja
Ben ik blij dat de JUmbo hier onder morgen en maandag gewoon open is. Anders is er wel een andere supermarkt dichtbij open.
Schoonzusquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat wordt flink hamsteren morgen bij je zus
Goed bezig geweest Fann, heerlijk hč met dit weer 's avonds.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:38 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ja... ik heb nog thee voor straks, maar wel maar wel 6,5 km gelopen dus
Ben nog niet buiten geweest vandaag. Maar dat lag niet aan het weer.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed bezig geweest Fann, heerlijk hč met dit weer 's avonds.
Mooie bestemmingen. Schotland wil ik ook nog eens naartoe.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Grote kans dat ik nog een keer die kant op ga. Maar ik denk dat er andere steden eerst aan de beurt komen. Steden waar ik nog niet ben geweest en eigenlijk wel heen wil. Florence, Berlijn of landen/gebieden als Schotland, Wales
Paasstol van de Jumbo?quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
[..]
Schoonzusik heb al een paasstol op van 12 euro
hodfer was dat ding goed zeg
Whiskeyquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:42 schreef Bos81 het volgende:
Is Jack Daniels eigenlijk Whiskey of is het WHisky ??![]()
mario! osternjosti! of wat was dat woordquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
[..]
Schoonzusik heb al een paasstol op van 12 euro
hodfer was dat ding goed zeg
Nee van de Bakker echt idioot dure bakker, maar lekker man man manquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Paasstol van de Jumbo?ja was die erg lekker? dan ga ik morgen ook zo'n ding scoren
Ierse W is met een e, dus whiskey. Schots is whisky.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:42 schreef Bos81 het volgende:
Tis geen van ,,,, tis Amerikaans..quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:42 schreef Bos81 het volgende:
Jausen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
mario! osternjosti! of wat was dat woord
oh man heerlijk eindelijk frisse luchtquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed bezig geweest Fann, heerlijk hč met dit weer 's avonds.
ah..........quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee van de Bakker echt idioot dure bakker, maar lekker man man man
quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:43 schreef Bos81 het volgende:
Even wat muziek opzetten, om het gesnurk van mijn hond te overstemmen![]()
quote:
Jack is USAquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:43 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ierse W is met een e, dus whiskey. Schots is whisky.
Nee, ik moet er s'avonds ook altijd wel even uit nog, na een tuk.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:43 schreef FANN het volgende:
[..]
oh man heerlijk eindelijk frisse lucht![]()
de hele dag binnen is ook niks hoor...
En je balkon dan?quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:43 schreef FANN het volgende:
[..]
oh man heerlijk eindelijk frisse lucht![]()
de hele dag binnen is ook niks hoor...
Ja dus.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee, ik moet er s'avonds ook altijd wel even uit nog, na een tuk.
Neuh wekker gaat rond 9 uur af.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:44 schreef Lyza666 het volgende:
Wordt iedereen hier pas wakker om half 12 of wat?
Het is gewoon lekker.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
Evengoed whiskey
Southern comfort is bourbon
leg dr ff in de bijkeuken of zoquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:43 schreef Bos81 het volgende:
Even wat muziek opzetten, om het gesnurk van mijn hond te overstemmen![]()
Ik ben gvd nu aan het denken wie het zou kunnen zijn.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
hahahaha ja OK .. ik lul ook maar wat raak .. alhoewel er best wel eens wat waars in zit .. maar dat opa zijn is dus echt een mogelijkheid die ik niet weet
quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:46 schreef D. het volgende:
[..]
Smaken verschillen (gelukkig), maar ik vind het prima smaken
Dat dusquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:46 schreef Amphorapotje het volgende:
Smaak valt idd niet te bepalen voor een ander.
overdag is het nu te zonnig voor mij, maar dit weer mag voor mij altijd zo blijven ...quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee, ik moet er s'avonds ook altijd wel even uit nog, na een tuk.
Ik drink altijd maar twee merken, dat van mezelf en die van een ander.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:46 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh ik kan de deur van de slaapkamer ook dicht doen. En het is een hij.quote:
Heb nog wat over gelukkig. Hij gaat op vanavond.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:46 schreef D. het volgende:
[..]
Nu je het zegt .. ja ik had een siestaquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:44 schreef Lyza666 het volgende:
Wordt iedereen hier pas wakker om half 12 of wat?
Kom ik bij jou shoppen.quote:
Ik ben meer van de Schotse of de Ierse malts , not blendedquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
Evengoed whiskey
Southern comfort is bourbon
Ja, dat doe je hč, op jouw leeftijd.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu je het zegt .. ja ik had een siesta
Ik ben na een lange selectieprocedure bij Jack uitgekomen, en vooralsnog tevreden meequote:Op zaterdag 20 april 2019 23:46 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik drink altijd maar twee merken, dat van mezelf en die van een ander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |