Lekker hoor, die kan je gewoon een uur door laten gaanquote:
Hoe ziet een D. knuffel eruit?quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb in Praag overwogen om een D. Knuffel te kopen. Toch maar niet gedaan, want ik zou er toch niks mee gedaan hebben.
IK dacht het.........quote:
De titel nodigt niet echt uit op t moment.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Lekker hoor, die kan je gewoon een uur door laten gaan
Ik heb een tijdje gehad dat ik van allerlei soorten malt whisky had staan ... maar nu al een tijdje weer nietsquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee geen J.D. IK mix met wat goedkopere en anders is het een GlenLivet.
Wat praat je netjes als je gedronken hebtquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:24 schreef Lyza666 het volgende:
Alweer thuis. KUTFEESTJE
Wel genoeg gedronken om in gepaste dronkenschap de avond te vervolgen.
Delphy is echt een aanrader.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje gehad dat ik van allerlei soorten malt whisky had staan ... maar nu al een tijdje weer niets
komma achter netjesquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wat praat je netjes als je gedronken hebt
Allemaal schijn.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wat praat je netjes als je gedronken hebt
Ja. Ik heb er echt genoten. Twee hele dagen is eigenlijk veel te kortquote:
Zat nog aan het Jumbo mineraalwater en stap nu over op whisky.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:34 schreef FANN het volgende:
Zijn jullie allemaal aan de drank?
Ik heb een Smoothie, met advocado, blauwe bessen, banaan en sinaasappelsap.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Sowieso de moeite waard, maar des te fijner met D. knuffels natuurlijk
Cheers 🥃quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zat nog aan het Jumbo mineraalwater en stap nu over op whisky.
Hoe op hoor,dan had ik het heus wel geweten ,toch?quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als je meerdere vrouwen hebt gehad en gedaan
Zeker een vrindin.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh kennis van mij was ook in praag, afgelopen Weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |