Mooie omschrijving!quote:
Ja, er zijn best veel van die dingenquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaaf Fann! Leuk om dat onverwacht tegen te komen.
Ja ;echt wel mooi gedaanquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:22 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat is ook mooi, kunstig gewoon. Super soort fabeltjeskrant.
Dat ben ik niet,deze is van 4 jaar geleden.quote:
Wat bijzonder, leuk om dat met de hele buurt te doen en vooral een hele fijne herinnering.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij kocht ooit een zeilboot,en de hele buurt hielp met opknappen,daar gingen we mee naar het skutsjesilen.Deze was van een paar geleden,waar ook een een aantal vrienden hielpen om te kunnen varen.
Dat is wel erg leuk. Dat was hier iets minder, qua elkaar helpen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij kocht ooit een zeilboot,en de hele buurt hielp met opknappen,daar gingen we mee naar het skutsjesilen.Deze was van een paar geleden,waar ook een een aantal vrienden hielpen om te kunnen varen.
Superbadeend?quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:24 schreef FANN het volgende:
[..]
die vogel is ook wel mooie, iemand hier had toch nog zo'n vogel?
Je zoon waarvan je dacht dat je hem nooit had gehad dan misschien?quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat ben ik niet,deze is van 4 jaar geleden.
GD had laatst zo`n vogel op haar arm.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:24 schreef FANN het volgende:
[..]
die vogel is ook wel mooie, iemand hier had toch nog zo'n vogel?
Cheersquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:24 schreef Lyza666 het volgende:
Alweer thuis. KUTFEESTJE
Wel genoeg gedronken om in gepaste dronkenschap de avond te vervolgen.
Die jongen kan in ieder geval al jaren lekker varen nu, dankzij je vader.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat ben ik niet,deze is van 4 jaar geleden.
Dan had ik dat wel geweten.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zoon waarvan je dacht dat je hem nooit had gehad dan misschien?
Die had/heeft wel zo'n UI.quote:
ah.. zie je ?quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
GD had laatst zo`n vogel op haar arm.
Oh, dat is ook erg fraai én humor ineen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:25 schreef Bos81 het volgende:
Hier in de stad hebben ze in een Tunnel allemaal afbeeldingen van de Minister of SIlly Walks..
Geopend door John Cleese himself btw. Ook mooi.
Overigens ook veel andere tunnels etc. vol met graffiti. Maar lang niet zo mooi als die foto's van Fann
Wat?quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zoon waarvan je dacht dat je hem nooit had gehad dan misschien?
Skerp Fann.quote:
Lekker, ik doe het met whisky, maar dat wist je al. Er is geen whisky-smiley.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:26 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Insgelijks. Zonder bier. Southern Comfort is mijn drink of choice.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |