Leeuwarden.Ik snap het ook niet.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:49 schreef D. het volgende:
[..]
Bij jou ook al alles dicht?
Woont iedereen in gereformeerde dorpjes ofzo?
ja dat...quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Snap het. Je bent wel 'buiten', maar het zit potdicht.
Ja die meuk is best kostbaar.. Ik doe er ff niet meer aan ..quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:48 schreef D. het volgende:
[..]
Er is genoeg lekkers, maar ook met bijbehorende prijzen, helaas
ik af en toe en wijntje, 1 glas of soms 2 maar ook niet iedere dag hoor....quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:49 schreef Lyza666 het volgende:
Ik drink eigenlijk bijna nooit (meer). Het komt ook wat harder aan dan ooit.
Klopt, maar soms versterkt het de medicatie, en dan heb je minder pillen nodig. Keuzes......quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:50 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dan is het doorgaans niet zo heel handig nee. Verstandig dus.
Ja klopt. Hij woont nu ongeveer 3 jaar bij mij nu. Pa kon er niet meer voor zorgen en dit was de beste oplossing. Pa draagt nog wel zorg voor de kosten van gemeentelijke belasting en vaccinaties. De overige kosten zoals eten, betaal ik wel gewoon zelfquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja sorry Bos.. Soms lastig om alle beestenamen van iedereen hier te onthouden .. hij was toch eerst van je Pa ..
you and me bothquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Leeuwarden.Ik snap het ook niet.
Best spannend zo'n eerste keer hč, fijn dus dat het zo goed is bevallen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, moet nog kijken wanneer en waar ik mijn volgende reis ga maken. Praag is iig erg goed bevallen afgelopen oktober. Voor het eerst alleen wegf naar een vreemd land/stad. Is me goed afgegaan en smaakt zeker naar meer.
Ik bestel tegenwoordig online, scheelt toch behoorlijkquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die meuk is best kostbaar.. Ik doe er ff niet meer aan ..
Toch lijkt me de combinatie niet heel handig omdat je niet kunt overzien wat het precies doet.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:52 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Klopt, maar soms versterkt het de medicatie, en dan heb je minder pillen nodig. Keuzes......
Mijn vrouw, 1 wijntje in de avond. Na twee glazen zou ze omvallen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ik af en toe en wijntje, 1 glas of soms 2 maar ook niet iedere dag hoor....
Het was idd best spannend. Ik heb wel bewust gekozen om te vliegen vanaf Eindhoven, dan was ik iig dichtbij huis mocht ik te overprikkeld zijn geraakt en te veel in de stress zijn geschoten. Maar daar was helemaal geen sprake van. Heerlijke vlucht ook enzo.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Best spannend zo'n eerste keer hč, fijn dus dat het zo goed is bevallen.
Da's lekker goedkoopquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:49 schreef Lyza666 het volgende:
Ik drink eigenlijk bijna nooit (meer). Het komt ook wat harder aan dan ooit.
Drankdozijn!quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bestel tegenwoordig online, scheelt toch behoorlijk
Nou 2 kan ik nog wel hebben ..quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:53 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mijn vrouw, 1 wijntje in de avond. Na twee glazen zou ze omvallen.
Klopt ook,ik vind Jack te hard qua smaak.Heb het liefst Glenvidich of Famous Grouse.quote:
Die krijg je dan ook meestal gratis achterafquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:51 schreef Bos81 het volgende:
En als ik al drink is het bier of cider. Sowieso ligt het alcoholpercentage onder de 7%. Alleen de Ouzo bij de griek sla ik niet af..
Dat heb je goed geregeld, op naar het volgende reisje.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het was idd best spannend. Ik heb wel bewust gekozen om te vliegen vanaf Eindhoven, dan was ik iig dichtbij huis mocht ik te overprikkeld zijn geraakt en te veel in de stress zijn geschoten. Maar daar was helemaal geen sprake van. Heerlijke vlucht ook enzo.
Tip: Glen Talloch voor in de mix. Echt lekker en soms reclame voor een tientje.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Klopt ook,ik vind Jack te hard qua smaak.Heb het liefst Glenvidich of Famous Grouse.
Vooraf toch?quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Die krijg je dan ook meestal gratis achteraf
Dat dus .. nog even en zn naam komt ook weer boven ..quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja klopt. Hij woont nu ongeveer 3 jaar bij mij nu. Pa kon er niet meer voor zorgen en dit was de beste oplossing. Pa draagt nog wel zorg voor de kosten van gemeentelijke belasting en vaccinaties. De overige kosten zoals eten, betaal ik wel gewoon zelf
Waar mix je het mee dan?quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Tip: Glen Talloch voor in de mix. Echt lekker en soms reclame voor een tientje.
Cola-zero of 7-up zero.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |