Bij de BBQ gewoon bier jonguh!quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Witte, zoete wijn, heerlijk bij de bbq!
Ook mijn favoquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:56 schreef Deisyy het volgende:
Wijnliefhebber hier, bij voorkeur wit, maar dan wel droge.
Jij gaat voor het stevigere spul, bourbonquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:57 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van wijn. Soms, bij het eten.
Ook !quote:
Hier is het meestal voorafquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Die krijg je dan ook meestal gratis achteraf
Ik drink ook echt bijna nooit meer hoor. Ik mis het niet, doorgaans.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ik ben al 10 jaar Chicago, tijdens de drooglegging
Toen men laatst met dat btw-gedoe de prijzen weer verhoogde ben ik online gaan kijken.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat wel .. krijg nog steeds regelmatig mails van 2 online leveranciers
Zoete wijn!quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Witte, zoete wijn, heerlijk bij de bbq!
quote:Op zondag 21 april 2019 00:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben wel blij met Heineken 0.0 die smaakt echt goed
vroeger wel... maar nu niet meer eigenlijk we eten eigenlijk nooit buiten de deur...quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk.. kom nooit bij de Griek
quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij gaat voor het stevigere spul, bourbon![]()
Ik heb dat één keer gedronken, maar toen had ik al aardig wat tequila op, dus ik weet niet meer hoe het smaakt
Ik krijg al hoofdpijn wanneer ik er aan denk.quote:
Denk aan een type van Dolf Brouwersquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat dus .. nog even en zn naam komt ook weer boven ..
quote:Op zondag 21 april 2019 00:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik krijg al hoofdpijn wanneer ik er aan denk.
Van die Moezel meuk.
Als je geen alcohol mag maar toch eens een biertje wil drinken is dat toch een goed alternatief.quote:
Alte weinstube.quote:
Dat ja. Ik hou van De Dees.quote:Op zondag 21 april 2019 00:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je geen alcohol mag maar toch eens een biertje wil drinken is dat toch een goed alternatief.
Zo'n kutfeestje dusquote:Op zondag 21 april 2019 00:01 schreef Lyza666 het volgende:
[..]normaal ben ik helemaal niet van het sterkere spul, maar voor Southern Comfort maak ik een uitzondering, als ik snel dronken wil worden.
Als je het niet mag hopelijk wel.quote:Op zondag 21 april 2019 00:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je geen alcohol mag maar toch eens een biertje wil drinken is dat toch een goed alternatief.
De duvel is pas oudquote:
Kloptquote:Op zondag 21 april 2019 00:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij houdt toch helemaal niet van wijn?
Moezelmeuk!quote:Op zondag 21 april 2019 00:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik krijg al hoofdpijn wanneer ik er aan denk.
Van die Moezel meuk.
Now we are talkingquote:Op zondag 21 april 2019 00:04 schreef FANN het volgende:
Glaasje Chardonnay
nu heb ik daar wel in trek in
Sla ik niet afquote:
quote:Op zondag 21 april 2019 00:04 schreef FANN het volgende:
Glaasje Chardonnay
Ook goed !quote:
Maar je deelt niet mijn mening over droge wijnquote:Op zondag 21 april 2019 00:04 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt
Vandaar ook dat ik jouw mening deelde
Haha ja dat .. Hoorde laatst onze Fokkende SkiHupf reporter van Eurosport met een opmerking daarover ..quote:
En zijn ouwe moer nog ouder.quote:
Nee, maar we kunnen ook niet met alles op 1 lijn zitten hequote:Op zondag 21 april 2019 00:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je deelt niet mijn mening over droge wijn
Jij merkt het op en zegt hetquote:
Lekker ja!quote:Op zondag 21 april 2019 00:04 schreef FANN het volgende:
Glaasje Chardonnay
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |