Had je wat gepikt?quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:06 schreef Petzi het volgende:
Wilde vragen of je altijd in je tas laat kijken als ze het in de supermarkt vragen. Maakte het vanmiddag mee.
Heb je een boevenkoppie?quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:06 schreef Petzi het volgende:
Wilde vragen of je altijd in je tas laat kijken als ze het in de supermarkt vragen. Maakte het vanmiddag mee.
Dat moet je aan Mo vragen. Die schijnt er in de ogen van de beveiliging nogal verdacht uit te zien.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:06 schreef Petzi het volgende:
Jij bent goed voor 5% van de omzet.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik sleep altijd zoveel boodschappen tassen mee in mijn kar, dat het mij verbaasd dat ze het nooit vragen
Die heeft een personal beveiliger.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat moet je aan Mo vragen. Die schijnt er in de ogen van de beveiliging nogal verdacht uit te zien.
Tegenwoordig lapt hij vakkenvullers erbij bij hun chef.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat moet je aan Mo vragen. Die schijnt er in de ogen van de beveiliging nogal verdacht uit te zien.
Die werkt op het plein in het centrum waar je niet mag fietsen .. niet in de super..quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die heeft een personal beveiliger.
Heb je de reden gevraagd waarom ze je tas wilden checken?quote:
Daar kan ik me wel iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 20 april 2019 01:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zal z'n wraak wel zijn.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tegenwoordig lapt hij vakkenvullers erbij bij hun chef.
Dat is een kennis van hem.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Die werkt op het plein in het centrum waar je niet mag fietsen .. niet in de super..
Iedere keer dezelfde vent bij de plus. Dus ik zei vandaag nee, bel de politie maar. Ik steel niets.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heb je de reden gevraagd waarom ze je tas wilden checken?
Totaal niet. Heb er veel profijt van.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Je voelt je schuldig met je airco installatie ?
En toe ineens BOA.quote:
Hij is geen modje hierquote:Op zaterdag 20 april 2019 01:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij bent modje, lees mijn posts maar even terug in t vorige topic.
Is het je wel eens gevraagd? Mij echt nooit.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:17 schreef TillyB het volgende:
Ik heb nooit aan de optie gedacht om in zo’n geval nee te zeggen @:Petz
Okequote:Op zaterdag 20 april 2019 01:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ja , ik doelde op de OP van outpost ..
Mij ook nooit.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is het je wel eens gevraagd? Mij echt nooit.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:17 schreef Petzi het volgende:
[..]
Iedere keer dezelfde vent bij de plus. Dus ik zei vandaag nee, bel de politie maar. Ik steel niets.
Geen zin in.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee maar ik sleep ook weleens tassen mee dus ik verwacht het altijd wel maar gebeurt nooit. Alleen boodschappencheck bij de zelfscan.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgende keer een grote dildo er in,en dan naar de Plus.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:17 schreef Petzi het volgende:
[..]
Iedere keer dezelfde vent bij de plus. Dus ik zei vandaag nee, bel de politie maar. Ik steel niets.
EN toen? Mocht je gaan dusquote:Op zaterdag 20 april 2019 01:17 schreef Petzi het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar ik heb ook bijna nooit een tas met andere dingen bij me.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarom moet ie jou steeds hebben?quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:17 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dus? Hij kan alles terug lezen. Net zoals wij maar hij kan het sneller door alles te betrekken op 1 user. Daardoor is ie dus sneller op de hoogte.quote:
Ik ooit een keer op het vliegveld , maar dat was omdat ik vergeten was om mn multitool uit mn handbagage te halen.. adiosquote:Op zaterdag 20 april 2019 01:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou echt een geweldige smokkelaar zijn. Ik word nooit gecontroleerd.
Ik kan jouw Pohi ook lezen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus? Hij kan alles terug lezen. Net zoals wij maar hij kan het sneller door alles te betrekken op 1 user. Daardoor is ie dus sneller op de hoogte.
Het verbaast je vast niet als ik zeg dat ik nooit zelf scan.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee maar ik sleep ook weleens tassen mee dus ik verwacht het altijd wel maar gebeurt nooit. Alleen boodschappencheck bij de zelfscan.
SPOILER: dit misschien welOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik heb geen zin om mijn relaas van het vorige topic samen te vatten en weer te vertellen. Het punt is airco's zijn HEEL slecht voor het milieu.quote:
Op 1 user kun jij of ik ook hoor .. moet je alleen weten hoequote:Op zaterdag 20 april 2019 01:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus? Hij kan alles terug lezen. Net zoals wij maar hij kan het sneller door alles te betrekken op 1 user. Daardoor is ie dus sneller op de hoogte.
Ja dat zag ie schijnbaar niet zo zitten. Zie er verder normaal netjes uit en klets graag met mensen etc.. Maar iedere keer die vervelende kerel.quote:
Kan ja.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En ik heb geen zin om mijn relaas van het vorige topic samen te vatten en weer te vertellen. Het punt is airco's zijn HEEL slecht voor het milieu.
Een vriend van mij is altijd de klos. Die wordt er altijd uitgepikt. Die ziet er gewoon onbetrouwbaar uit.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ooit een keer op het vliegveld , maar dat was omdat ik vergeten was om mn multitool uit mn handbagage te halen.. adios
quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het verbaast je vast niet als ik zeg dat ik nooit zelf scan.WtfSPOILER: dit misschien welOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom??
TEAM BAKSTEEN
Ik kan ook de search gebruiken maar dan krijg ik een zooi bagger uit 2017 ed ook te zien, hij kan dat gerichter.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Op 1 user kun jij of ik ook hoor .. moet je alleen weten hoe
Misschien is het omdat er in de oude Aircos CFK's zitten ...quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En ik heb geen zin om mijn relaas van het vorige topic samen te vatten en weer te vertellen. Het punt is airco's zijn HEEL slecht voor het milieu.
klaar, einde onderwerp.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan ja.
Maar dat interesseert mij geen ene reet.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan ja.
Maar dat interesseert mij geen ene reet.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het verbaast je vast niet als ik zeg dat ik nooit zelf scan.Totaal niet verbaasd. Ik pin wel altijd, maar scan ook niet zelfSPOILER: dit misschien welOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, jij hebt ook niet goed gelezen wat ik zei....quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien is het omdat er in de oude Aircos CFK's zitten ...
Mij nooit gebeurd maar ik ben ook groot en verder normaalquote:Op zaterdag 20 april 2019 01:23 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ja dat zag ie schijnbaar niet zo zitten. Zie er verder normaal netjes uit en klets graag met mensen etc.. Maar iedere keer die vervelende kerel.
Dus vroeg ik mij af of jullie het herkenden
Heb je toevallig zo`n Birkin bag?quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:23 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ja dat zag ie schijnbaar niet zo zitten. Zie er verder normaal netjes uit en klets graag met mensen etc.. Maar iedere keer die vervelende kerel.
Dus vroeg ik mij af of jullie het herkenden
En dat bevestigd in mijn ogen dat je egoïst bent.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ik er veel plezier van heb.
Dat weet ik van mezelf ook wel.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dat bevestigd in mijn ogen dat je egoïst bent.
Nee, een Jumbo-boodschappentas en een LV privetas. Vond ik leuk staan bij mijn Daewooquote:Op zaterdag 20 april 2019 01:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heb je toevallig zo`n Birkin bag?
Hij kan beter wachten op de film danquote:Op zaterdag 20 april 2019 01:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mooie combi.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:28 schreef Petzi het volgende:
[..]
Nee, een Jumbo-boodschappentas en een LV privetas. Vond ik leuk staan bij mijn Daewoo
klik met linkermuis op m/v icoontje naast je username en klik dan op toggle andere users en je ziet dan alle post van die ene user in een topic en de rest niet, tot er opnieuw bij wordt geposts. posts/per/page op 300+ zetten danquote:Op zaterdag 20 april 2019 01:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kan ook de search gebruiken maar dan krijg ik een zooi bagger uit 2017 ed ook te zien, hij kan dat gerichter.
Dus al die eco protesten de afgelopen maanden en jou interesseert t geen ene hol dat je met je airco juist helpt aan de opwarming van de aarde???quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat weet ik van mezelf ook wel.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus al die eco protesten de afgelopen maanden en jou interesseert t geen ene hol dat je met je airco juist helpt aan de opwarming van de aarde???
Die Daewoo past in die Jumbotas.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:28 schreef Petzi het volgende:
[..]
Nee, een Jumbo-boodschappentas en een LV privetas. Vond ik leuk staan bij mijn Daewoo
Hij smelt direct de ijskapquote:Op zaterdag 20 april 2019 01:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus al die eco protesten de afgelopen maanden en jou interesseert t geen ene hol dat je met je airco juist helpt aan de opwarming van de aarde???
Ik zie de fout ook al,met een Jumbo tas boodschappen doen in de Plus.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:28 schreef Petzi het volgende:
[..]
Hai Thierryquote:Op zaterdag 20 april 2019 01:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Man man man man man een fucking Airco
Ja.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:31 schreef mario390 het volgende:
wie gaat vandaag van jou met de Vleeskorb?
Blauwquote:Op zaterdag 20 april 2019 01:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo die zijn lelijk zeg die Jumbo tassen gawdook een minpunt wel hoor TOV Appie
denk gehaktquote:Op zaterdag 20 april 2019 01:31 schreef mario390 het volgende:
wie gaat vandaag van jou met de Vleeskorb?
Dirk heeft wel de beste hoor.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze hebben nieuwe,niet meer van die felgele.deze zijn lichtgroen met stipjes.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Is echt waar, lachen toch. Ik denk dat die Vuitton-tas die man irriteertquote:Op zaterdag 20 april 2019 01:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die Daewoo past in die Jumbotas.
ff knippen en plakken dit... Normaal legde Muisje me dingen als dit uit maar die is er helaas niet meer...quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
klik met linkermuis op m/v icoontje naast je username en klik dan op toggle andere users en je ziet dan alle post van die ene user in een topic en de rest niet, tot er opnieuw bij wordt geposts. posts/per/page op 300+ zetten dan
Je kan toch op je rekening kijken? Op de app op je telefoon?quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Anders heb ik echt nul idee van wat ik aan het uitgeven ben.
Dat kan ook nog hahaquote:Op zaterdag 20 april 2019 01:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zie de fout ook al,met een Jumbo tas boodschappen doen in de Plus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |