Leandros.quote:
Waar denk je dat de lucht van het koelen van je koelkast aan onttrokken wordt?quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe simpel moet ik het uitleggen? Ja het verwekken van stroom is slecht op de huidige manier en kan het best via zon of wind energie worden opgewekt maar stroom op zich zelf maakt de atmosfeer niet warmer. Hoe jij je koelkast ook van stroom voorziet, de stroom die er voor zorgt dat je koelkast koel blijft zorgt er niet voor dat de atmosfeer warmer wordt... De manier van het opwekken doet dat.
Als jij met je airco warme lucht uit je huis blaast gebeurt dat wel! Waardoor je dus het klimaat veranderd (samen met miljoenen of zelfs miljarden anderen zoals jij) omdat er veel warme lucht in de atmosfeer komt.
Ewwwwquote:Op zaterdag 20 april 2019 00:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee, bah... Gewoon zwart met suiker en cacao.Oh en op kamer temp
Zo'n stel naast me, klef, hij staand achter haar met de armen om haar heen. Ja hoor, prima als je je vriendin een tijdje tegen me aanduwt, maar ik ga echt niet wegquote:
Ging je terug schuren?quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo'n stel naast me, klef, hij staand achter haar met de armen om haar heen. Ja hoor, prima als je je vriendin een tijdje tegen me aanduwt, maar ik ga echt niet weg
Ik drink ook wel eens kouwe koffie, maar da's dan omdat ik hem vergeten was. Maar warm vind ik hem toch wel lekkerder.quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee, bah... Gewoon zwart met suiker en cacao.Oh en op kamer temp
quote:
Schaamteloos sommige mensenquote:Op zaterdag 20 april 2019 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo'n stel naast me, klef, hij staand achter haar met de armen om haar heen. Ja hoor, prima als je je vriendin een tijdje tegen me aanduwt, maar ik ga echt niet weg
quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik drink ook wel eens kouwe koffie, maar da's dan omdat ik hem vergeten was. Maar warm vind ik hem toch wel lekkerder.
Of koud met amaretto, lange vingers en mascarpone
Yep. Bij mannen is dat trouwens veel effectiever, die doen dan na 15 seconden wel een stap opzij.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep. Bij mannen is dat trouwens veel effectiever, die doen dan na 15 seconden wel een stap opzij.
We leven in een ficieuse circel, maar door gebruikvan fossiele brandstoffen wordt het evenwicht enigzins verstoord.. niet door aircos.. die kun je ook voeden met groene stroom...quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Waar denk je dat de lucht van het koelen van je koelkast aan onttrokken wordt?
quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep. Bij mannen is dat trouwens veel effectiever, die doen dan na 15 seconden wel een stap opzij.
Een koelkast is voor een kleine ruimte, niet voor een hele kamer of een heel huis.quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Waar denk je dat de lucht van het koelen van je koelkast aan onttrokken wordt?
Smaken verschillen.quote:
Warm vind ik niet eens lekker meer....quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik drink ook wel eens kouwe koffie, maar da's dan omdat ik hem vergeten was. Maar warm vind ik hem toch wel lekkerder.
Of koud met amaretto, lange vingers en mascarpone
Oant moarn.quote:
40+ humor.quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:54 schreef Petzi het volgende:
Ik moet hier vaker komen, ken al die geintjes onderons niet.
Of moterboaten,of haar oor likken.quote:
Daarna mag je weer naar buiten?quote:
Nee man.quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Haags zal wel Theo heten .. dat is het
Heb je Pools bloed? Wie gaat er nu naar Lodzquote:Op zaterdag 20 april 2019 00:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Aardig wat van Polen gezien maar toen was ik 10.
Ik ben zowat de hele dag buiten komend weekend.quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daarna mag je weer naar buiten?
Je moet overal een keer geweest zijn joh.quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je Pools bloed? Wie gaat er nu naar Lodz
Buiten wat ?quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben zowat de hele dag buiten komend weekend.
Was je al in Rio?quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moet overal een keer geweest zijn joh.
Steve dan?quote:
Momentje,je bent zo aan de beurt.quote:
Was ook niet echt hoog.quote:
Alleen daarvoor ben je daar geweest he?quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wel .. maar OK tis geen Lodz en ja er was Carnaval ..
Is toch niet aan jou persoonlijkquote:Op zaterdag 20 april 2019 01:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Momentje,je bent zo aan de beurt.
Doe dan in DM.quote:
Nee .. had daar een vriendinquote:Op zaterdag 20 april 2019 01:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alleen daarvoor ben je daar geweest he?
Je kan toch ook even wachten? Maar toe maar,je hebt nu alle aandacht.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:05 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik bedoel je hoeft toch niet te reageren en doorgaan met je eigen gesprek?
mij nog nooit overkomen, maar ik ben een man en loop niet met een tasquote:Op zaterdag 20 april 2019 01:06 schreef Petzi het volgende:
Wilde vragen of je altijd in je tas laat kijken als ze het in de supermarkt vragen. Maakte het vanmiddag mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |