quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja doe maar niet, het is warm genoeg de komende dagen.
[..]
Daar ging het niet om want het verbruik van een airco staat in het niet met de warmte die ie afgeeft aan de atmosfeer.... Daar ging het me om! Maar goed dat blijkt niet opgevat te worden...
Proost, ik neem er ook nog 1.
Wie heeft jou een compplimentje gegeven dat je de hele dag al loopt te spammen met je geile lichaam..?? DOe eens een pica dan ?quote:
Gaan er ook normale mensen naar coachella? Ik zie alleen maar van die verwende rich kids die in zo’n luxe bungalow verblijven en helemaal opgedoft af en toe een uurtje gaan sjaainen op het terreinquote:
Oh?quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Haags woont niet in Den Haag trouwens
quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie heeft jou een compplimentje gegeven dat je de hele dag al loopt te spammen met je geile lichaam..?? DOe eens een pica dan ?
Oke?quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Haags woont niet in Den Haag trouwens
quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga Thierry even hierheen verwittigen
Hiddema?quote:
Ja om te lachen gewoon, echt vreselijke lui jaquote:Op zaterdag 20 april 2019 00:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gaan er ook normale mensen naar coachella? Ik zie alleen maar van die verwende rich kids die in zo’n luxe bungalow verblijven en helemaal opgedoft af en toe een uurtje gaan sjaainen op het terrein
Ik wil niet dat jij jaloers zal worden.quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie heeft jou een compplimentje gegeven dat je de hele dag al loopt te spammen met je geile lichaam..?? DOe eens een pica dan ?
Hoi Scrut, genoten vanavond hoop ik? Hier heb je niets gemist.quote:
quote:
Eerst de dierenambulances weg.quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die wilt alle huisdieren dood hebben
Topavond.quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:40 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hoi Scrut, genoten vanavond hoop ik? Hier heb je niets gemist.
Nadat ze ingezet zijn om Zwarte hondjes te overrijdenquote:Op zaterdag 20 april 2019 00:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Eerst de dierenambulances weg.
Aircoooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op zaterdag 20 april 2019 00:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Avond, Scrut. Teruglezen zinloos.
Leuk setje wel.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik verzin gewoon de grootste onzin om mensen voor FVD te behoeden
En als enige tegen het verbod op airco's voor particulieren.quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
wilt.....man manquote:Op zaterdag 20 april 2019 00:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En als enige tegen het verbod op airco's voor particulieren.
Ik ben Chufgod en die hebben een andere statusquote:Op zaterdag 20 april 2019 00:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wil niet dat jij jaloers zal worden.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik verzin gewoon de grootste onzin om mensen voor FVD te behoeden
De rest van het publiek was kansloos tegen mij.quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
En? Hoe was het? Doen je ellebogen het nog?
Jij kijkt zeker geen UTO?quote:
Scrut Towersquote:Op zaterdag 20 april 2019 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De rest van het publiek was kansloos tegen mij.
Hoe simpel moet ik het uitleggen? Ja het verwekken van stroom is slecht op de huidige manier en kan het best via zon of wind energie worden opgewekt maar stroom op zich zelf maakt de atmosfeer niet warmer. Hoe jij je koelkast ook van stroom voorziet, de stroom die er voor zorgt dat je koelkast koel blijft zorgt er niet voor dat de atmosfeer warmer wordt... De manier van het opwekken doet dat.quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Stroom maakt de atmosfeer niet warmer
Leandros.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |