Daarna mag je weer naar buiten?quote:
Nee man.quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Haags zal wel Theo heten .. dat is het
Heb je Pools bloed? Wie gaat er nu naar Lodzquote:Op zaterdag 20 april 2019 00:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Aardig wat van Polen gezien maar toen was ik 10.
Ik ben zowat de hele dag buiten komend weekend.quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daarna mag je weer naar buiten?
Je moet overal een keer geweest zijn joh.quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je Pools bloed? Wie gaat er nu naar Lodz
Buiten wat ?quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben zowat de hele dag buiten komend weekend.
Was je al in Rio?quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moet overal een keer geweest zijn joh.
Steve dan?quote:
Momentje,je bent zo aan de beurt.quote:
Was ook niet echt hoog.quote:
Alleen daarvoor ben je daar geweest he?quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wel .. maar OK tis geen Lodz en ja er was Carnaval ..
Is toch niet aan jou persoonlijkquote:Op zaterdag 20 april 2019 01:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Momentje,je bent zo aan de beurt.
Doe dan in DM.quote:
Nee .. had daar een vriendinquote:Op zaterdag 20 april 2019 01:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alleen daarvoor ben je daar geweest he?
Je kan toch ook even wachten? Maar toe maar,je hebt nu alle aandacht.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:05 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik bedoel je hoeft toch niet te reageren en doorgaan met je eigen gesprek?
mij nog nooit overkomen, maar ik ben een man en loop niet met een tasquote:Op zaterdag 20 april 2019 01:06 schreef Petzi het volgende:
Wilde vragen of je altijd in je tas laat kijken als ze het in de supermarkt vragen. Maakte het vanmiddag mee.
He wat flauw. Alsof ik zo aanwezig ben.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je kan toch ook even wachten? Maar toe maar,je hebt nu alle aandacht.
Boodschappentas?quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
mij nog nooit overkomen, maar ik ben een man en loop niet met een tas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |