Mooie combi.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:28 schreef Petzi het volgende:
[..]
Nee, een Jumbo-boodschappentas en een LV privetas. Vond ik leuk staan bij mijn Daewoo
klik met linkermuis op m/v icoontje naast je username en klik dan op toggle andere users en je ziet dan alle post van die ene user in een topic en de rest niet, tot er opnieuw bij wordt geposts. posts/per/page op 300+ zetten danquote:Op zaterdag 20 april 2019 01:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kan ook de search gebruiken maar dan krijg ik een zooi bagger uit 2017 ed ook te zien, hij kan dat gerichter.
Dus al die eco protesten de afgelopen maanden en jou interesseert t geen ene hol dat je met je airco juist helpt aan de opwarming van de aarde???quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat weet ik van mezelf ook wel.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus al die eco protesten de afgelopen maanden en jou interesseert t geen ene hol dat je met je airco juist helpt aan de opwarming van de aarde???
Die Daewoo past in die Jumbotas.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:28 schreef Petzi het volgende:
[..]
Nee, een Jumbo-boodschappentas en een LV privetas. Vond ik leuk staan bij mijn Daewoo
Hij smelt direct de ijskapquote:Op zaterdag 20 april 2019 01:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus al die eco protesten de afgelopen maanden en jou interesseert t geen ene hol dat je met je airco juist helpt aan de opwarming van de aarde???
Ik zie de fout ook al,met een Jumbo tas boodschappen doen in de Plus.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:28 schreef Petzi het volgende:
[..]
Hai Thierryquote:Op zaterdag 20 april 2019 01:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Man man man man man een fucking Airco
Ja.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:31 schreef mario390 het volgende:
wie gaat vandaag van jou met de Vleeskorb?
Blauwquote:Op zaterdag 20 april 2019 01:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo die zijn lelijk zeg die Jumbo tassen gawdook een minpunt wel hoor TOV Appie
denk gehaktquote:Op zaterdag 20 april 2019 01:31 schreef mario390 het volgende:
wie gaat vandaag van jou met de Vleeskorb?
Dirk heeft wel de beste hoor.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze hebben nieuwe,niet meer van die felgele.deze zijn lichtgroen met stipjes.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Is echt waar, lachen toch. Ik denk dat die Vuitton-tas die man irriteertquote:Op zaterdag 20 april 2019 01:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die Daewoo past in die Jumbotas.
ff knippen en plakken dit... Normaal legde Muisje me dingen als dit uit maar die is er helaas niet meer...quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
klik met linkermuis op m/v icoontje naast je username en klik dan op toggle andere users en je ziet dan alle post van die ene user in een topic en de rest niet, tot er opnieuw bij wordt geposts. posts/per/page op 300+ zetten dan
Je kan toch op je rekening kijken? Op de app op je telefoon?quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Anders heb ik echt nul idee van wat ik aan het uitgeven ben.
Dat kan ook nog hahaquote:Op zaterdag 20 april 2019 01:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zie de fout ook al,met een Jumbo tas boodschappen doen in de Plus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |