Dus? Hij kan alles terug lezen. Net zoals wij maar hij kan het sneller door alles te betrekken op 1 user. Daardoor is ie dus sneller op de hoogte.quote:
Ik ooit een keer op het vliegveld , maar dat was omdat ik vergeten was om mn multitool uit mn handbagage te halen.. adiosquote:Op zaterdag 20 april 2019 01:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou echt een geweldige smokkelaar zijn. Ik word nooit gecontroleerd.
Ik kan jouw Pohi ook lezen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus? Hij kan alles terug lezen. Net zoals wij maar hij kan het sneller door alles te betrekken op 1 user. Daardoor is ie dus sneller op de hoogte.
Het verbaast je vast niet als ik zeg dat ik nooit zelf scan.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee maar ik sleep ook weleens tassen mee dus ik verwacht het altijd wel maar gebeurt nooit. Alleen boodschappencheck bij de zelfscan.
SPOILER: dit misschien welOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik heb geen zin om mijn relaas van het vorige topic samen te vatten en weer te vertellen. Het punt is airco's zijn HEEL slecht voor het milieu.quote:
Op 1 user kun jij of ik ook hoor .. moet je alleen weten hoequote:Op zaterdag 20 april 2019 01:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus? Hij kan alles terug lezen. Net zoals wij maar hij kan het sneller door alles te betrekken op 1 user. Daardoor is ie dus sneller op de hoogte.
Ja dat zag ie schijnbaar niet zo zitten. Zie er verder normaal netjes uit en klets graag met mensen etc.. Maar iedere keer die vervelende kerel.quote:
Kan ja.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En ik heb geen zin om mijn relaas van het vorige topic samen te vatten en weer te vertellen. Het punt is airco's zijn HEEL slecht voor het milieu.
Een vriend van mij is altijd de klos. Die wordt er altijd uitgepikt. Die ziet er gewoon onbetrouwbaar uit.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ooit een keer op het vliegveld , maar dat was omdat ik vergeten was om mn multitool uit mn handbagage te halen.. adios
quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het verbaast je vast niet als ik zeg dat ik nooit zelf scan.WtfSPOILER: dit misschien welOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom??
TEAM BAKSTEEN
Ik kan ook de search gebruiken maar dan krijg ik een zooi bagger uit 2017 ed ook te zien, hij kan dat gerichter.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Op 1 user kun jij of ik ook hoor .. moet je alleen weten hoe
Misschien is het omdat er in de oude Aircos CFK's zitten ...quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En ik heb geen zin om mijn relaas van het vorige topic samen te vatten en weer te vertellen. Het punt is airco's zijn HEEL slecht voor het milieu.
klaar, einde onderwerp.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan ja.
Maar dat interesseert mij geen ene reet.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan ja.
Maar dat interesseert mij geen ene reet.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het verbaast je vast niet als ik zeg dat ik nooit zelf scan.Totaal niet verbaasd. Ik pin wel altijd, maar scan ook niet zelfSPOILER: dit misschien welOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, jij hebt ook niet goed gelezen wat ik zei....quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien is het omdat er in de oude Aircos CFK's zitten ...
Mij nooit gebeurd maar ik ben ook groot en verder normaalquote:Op zaterdag 20 april 2019 01:23 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ja dat zag ie schijnbaar niet zo zitten. Zie er verder normaal netjes uit en klets graag met mensen etc.. Maar iedere keer die vervelende kerel.
Dus vroeg ik mij af of jullie het herkenden
Heb je toevallig zo`n Birkin bag?quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:23 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ja dat zag ie schijnbaar niet zo zitten. Zie er verder normaal netjes uit en klets graag met mensen etc.. Maar iedere keer die vervelende kerel.
Dus vroeg ik mij af of jullie het herkenden
En dat bevestigd in mijn ogen dat je egoīst bent.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ik er veel plezier van heb.
Dat weet ik van mezelf ook wel.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dat bevestigd in mijn ogen dat je egoīst bent.
Nee, een Jumbo-boodschappentas en een LV privetas. Vond ik leuk staan bij mijn Daewooquote:Op zaterdag 20 april 2019 01:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heb je toevallig zo`n Birkin bag?
Hij kan beter wachten op de film danquote:Op zaterdag 20 april 2019 01:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij bent modje, lees mijn posts maar even terug in t vorige topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |