Had je wat gepikt?quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:06 schreef Petzi het volgende:
Wilde vragen of je altijd in je tas laat kijken als ze het in de supermarkt vragen. Maakte het vanmiddag mee.
Heb je een boevenkoppie?quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:06 schreef Petzi het volgende:
Wilde vragen of je altijd in je tas laat kijken als ze het in de supermarkt vragen. Maakte het vanmiddag mee.
Dat moet je aan Mo vragen. Die schijnt er in de ogen van de beveiliging nogal verdacht uit te zien.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:06 schreef Petzi het volgende:
Jij bent goed voor 5% van de omzet.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik sleep altijd zoveel boodschappen tassen mee in mijn kar, dat het mij verbaasd dat ze het nooit vragen
Die heeft een personal beveiliger.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat moet je aan Mo vragen. Die schijnt er in de ogen van de beveiliging nogal verdacht uit te zien.
Tegenwoordig lapt hij vakkenvullers erbij bij hun chef.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat moet je aan Mo vragen. Die schijnt er in de ogen van de beveiliging nogal verdacht uit te zien.
Die werkt op het plein in het centrum waar je niet mag fietsen .. niet in de super..quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die heeft een personal beveiliger.
Heb je de reden gevraagd waarom ze je tas wilden checken?quote:
Daar kan ik me wel iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 20 april 2019 01:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zal z'n wraak wel zijn.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tegenwoordig lapt hij vakkenvullers erbij bij hun chef.
Dat is een kennis van hem.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Die werkt op het plein in het centrum waar je niet mag fietsen .. niet in de super..
Iedere keer dezelfde vent bij de plus. Dus ik zei vandaag nee, bel de politie maar. Ik steel niets.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heb je de reden gevraagd waarom ze je tas wilden checken?
Totaal niet. Heb er veel profijt van.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Je voelt je schuldig met je airco installatie ?
En toe ineens BOA.quote:
Hij is geen modje hierquote:Op zaterdag 20 april 2019 01:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij bent modje, lees mijn posts maar even terug in t vorige topic.
Is het je wel eens gevraagd? Mij echt nooit.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:17 schreef TillyB het volgende:
Ik heb nooit aan de optie gedacht om in zo’n geval nee te zeggen @:Petz
Okequote:Op zaterdag 20 april 2019 01:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ja , ik doelde op de OP van outpost ..
Mij ook nooit.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is het je wel eens gevraagd? Mij echt nooit.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:17 schreef Petzi het volgende:
[..]
Iedere keer dezelfde vent bij de plus. Dus ik zei vandaag nee, bel de politie maar. Ik steel niets.
Geen zin in.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij bent modje, lees mijn posts maar even terug in t vorige topic.
Nee maar ik sleep ook weleens tassen mee dus ik verwacht het altijd wel maar gebeurt nooit. Alleen boodschappencheck bij de zelfscan.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgende keer een grote dildo er in,en dan naar de Plus.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:17 schreef Petzi het volgende:
[..]
Iedere keer dezelfde vent bij de plus. Dus ik zei vandaag nee, bel de politie maar. Ik steel niets.
EN toen? Mocht je gaan dusquote:Op zaterdag 20 april 2019 01:17 schreef Petzi het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar ik heb ook bijna nooit een tas met andere dingen bij me.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarom moet ie jou steeds hebben?quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:17 schreef Petzi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |