Had je wat gepikt?quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:06 schreef Petzi het volgende:
Wilde vragen of je altijd in je tas laat kijken als ze het in de supermarkt vragen. Maakte het vanmiddag mee.
Heb je een boevenkoppie?quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:06 schreef Petzi het volgende:
Wilde vragen of je altijd in je tas laat kijken als ze het in de supermarkt vragen. Maakte het vanmiddag mee.
Dat moet je aan Mo vragen. Die schijnt er in de ogen van de beveiliging nogal verdacht uit te zien.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:06 schreef Petzi het volgende:
Jij bent goed voor 5% van de omzet.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik sleep altijd zoveel boodschappen tassen mee in mijn kar, dat het mij verbaasd dat ze het nooit vragen
Die heeft een personal beveiliger.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat moet je aan Mo vragen. Die schijnt er in de ogen van de beveiliging nogal verdacht uit te zien.
Tegenwoordig lapt hij vakkenvullers erbij bij hun chef.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat moet je aan Mo vragen. Die schijnt er in de ogen van de beveiliging nogal verdacht uit te zien.
Die werkt op het plein in het centrum waar je niet mag fietsen .. niet in de super..quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die heeft een personal beveiliger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |