SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goeie TT!
Overigens moet ik heel snel nog even chocolade-eitjes halen. Ja, ik heb echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is er al veel van lezen gekomen? Of vooral lekker genieten van het zonnetje, en die verfrissing die op tafel staat?quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:37 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Inmiddels gearriveerd bij mijn ouders
quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind dat glas wel bij je passen
quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goeie TT!
Overigens moet ik heel snel nog even chocolade-eitjes halen. Ja, ik heb echtWel lekkere doen hè!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Ik heb nog wat irritante haren onder mijn oksel weggeknipt en ik moet mijn FOK! verslaving voeden... Maar wel al wat gelezen ja.quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:50 schreef Dave het volgende:
[..]
Is er al veel van lezen gekomen? Of vooral lekker genieten van het zonnetje, en die verfrissing die op tafel staat?
Zaten die in de weg bij het lezen?quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb nog wat irritante haren onder mijn oksel weggeknipt
Uuuuuuuuuuuuuquote:
Ik ben zo blij voor je!quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:02 schreef Kyran het volgende:
Yay, huisarts deed niet moeilijk en heb verwijzing gekregen voor kliniek waar ik graag naar toe wilde![]()
Lichtpuntje![]()
* Kyran zet even La Venda op om te dansen![]()
Edit: TT-genot
Fijn voor je!quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:02 schreef Kyran het volgende:
Yay, huisarts deed niet moeilijk en heb verwijzing gekregen voor kliniek waar ik graag naar toe wilde![]()
Lichtpuntje![]()
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 19 april 2019 17:02 schreef Kyran het volgende:
Lichtpuntje![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:04 schreef Kyran het volgende:
Jullie zijn lief!
... maar dat wisten jullie natuurlijk al
Hoppaaaaa goed zo!quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:02 schreef Kyran het volgende:
Lichtpuntje![]()
Echte metalheads dansen op La Vendaquote:Op vrijdag 19 april 2019 17:07 schreef Kyran het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet toch altijd wel lachen om mijn Spotify lijstjes
Allemaal metal, rock, oude meuk ... en dan een ESF-lijstje er tussen
Mooizo.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:02 schreef Kyran het volgende:
Lichtpuntje![]()
Top! Hopelijk kunnen ze je helpen!quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:02 schreef Kyran het volgende:
Yay, huisarts deed niet moeilijk en heb verwijzing gekregen voor kliniek waar ik graag naar toe wilde
Goed nieuws is goed.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:02 schreef Kyran het volgende:
Lichtpuntje![]()
Ik hoor ook bij de bende van Utrecht.quote:
Wat fijnquote:Op vrijdag 19 april 2019 17:02 schreef Kyran het volgende:
Lichtpuntje![]()
Dan had ik ook naar jou moeten zwaaien dusquote:Op vrijdag 19 april 2019 17:26 schreef ato het volgende:
[..]
Ik hoor ook bij de bende van Utrecht.
En heerlijk zo'n biertje, geniet ervan.
Dit klinkt als goed nieuwsquote:Op vrijdag 19 april 2019 17:02 schreef Kyran het volgende:
Lichtpuntje![]()
Ja, ik voel mij gepasseerdquote:Op vrijdag 19 april 2019 17:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan had ik ook naar jou moeten zwaaien dus
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:02 schreef Kyran het volgende:
Lichtpuntje![]()
Hier heb ik ook zin inquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb wel zin in een gin-tonic. Helaas heb ik daarvoor in elk geval twee ingrediënten te weinig in huis
lastig wel dan.....quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb wel zin in een gin-tonic. Helaas heb ik daarvoor in elk geval twee ingrediënten te weinig in huis
Kan ik helaas niet mee helpen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zit nu ook even te lekkerquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier heb ik ook zin inHeb wel gin in huis, maar geen tonic en wil ook de deur niet uit.
Ik zie nu net dat mijn vader net tonic heeft gekocht. Schijnbaar voelde hij aan dat ik daar zin in zou hebben.quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zit nu ook even te lekkerMaar misschien heb ik dit morgen weer, en dan ga ik sowieso even de deur uit. Dan is het wel op te lossen
Nu ben ik peanut butter jealousquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zie nu net dat mijn vader net tonic heeft gekocht. Schijnbaar voelde hij aan dat ik daar zin in zou hebben.![]()
Zo toch dan maar even een drankje inschenken.
Thanks! Inmiddels ingeschonkenquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nu ben ik peanut butter jealous
Nou ja... geniet ervan!
quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:27 schreef Aoibhin het volgende:
Wat doet dit weer met me. Ik heb gewoon Diggiloo Diggiley op repeat staan
Mooiquote:Op vrijdag 19 april 2019 17:02 schreef Kyran het volgende:
Lichtpuntje![]()
Nu al dronken van al die gin tonic?quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:27 schreef Aoibhin het volgende:
Wat doet dit weer met me. Ik heb gewoon Diggiloo Diggiley op repeat staan
Toen had ik de gin tonic nog niet ingeschonkenquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nu al dronken van al die gin tonic?
Heb je mijn schaamteloze zelfpromotie al gelezen?quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:52 schreef naatje_1 het volgende:
F&L / De wereld voor ons, als mens of als iets anders?
tevens schaamteloze zelfpromotie, benieuwd of er FOK!kers zijn met wie ik hier over kan soebatten
Nee, ik zag het wel voorbij komen, maar nog niet de tijd gevonden, linkje?quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heb je mijn schaamteloze zelfpromotie al gelezen?
London Eurovision Party: Aoibhin was there (verslag)quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, ik zag het wel voorbij komen, maar nog niet de tijd gevonden, linkje?
Ik kan het nooit kort houden...quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:02 schreef naatje_1 het volgende:
Wajoo, da's veel tekst, ik ga hier even goed voor zitten
"mijn nieuwe Verka-achtige zilveren glitterjurkje"quote:
Vanaf nu dus alleen maar bergafwaarts.quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toen had ik de gin tonic nog niet ingeschonkenAl wordt het nu alleen nog maar lolliger.
Daar heb ik niet eens een pic van genomen bedenk ik me nuquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
"mijn nieuwe Verka-achtige zilveren glitterjurkje"
Pics?! (volgens mij heb je een jas aan bij die eerste)
Goede foto ook met Michaelquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar heb ik niet eens een pic van genomen bedenk ik me nuOp sommige filmpjes zie je er wel wat van.
Het was echt een leuke jongen! Wist ik al van het verslag van @Greys en @Cee, maar hoe zijn hem toen omschreven, zo is hij dus ook echtquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Goede foto ook met MichaelWel echt tof lijkt me, dat 'ie je dan ook een knuffel geeft
Achteraf wel een geinig verhaal ja, maar op dat moment kon ik wel door de grond heen zakkenquote:
Snap ik wel ja, iemand verkeerd herkennen is al erg en als je dan ook nog in fangirl mode bent maakt het dat niet beterquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Achteraf wel een geinig verhaal ja, maar op dat moment kon ik wel door de grond heen zakken
Aanrader??quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mocht iemand graag tv willen kijken: om 20:30 begint Hot Fuzz op SBS 9. Een van mijn favoriete films evar!
Ja, je weet hoe erg ik fan ben van Mattquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Snap ik wel ja, iemand verkeerd herkennen is al erg en als je dan ook nog in fangirl mode bent maakt het dat niet beter
quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mocht iemand graag tv willen kijken: om 20:30 begint Hot Fuzz op SBS 9. Een van mijn favoriete films evar!
Lineair TV kijken, doen mensen dat nog?quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik voel me nog steeds vereerdquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, je weet hoe erg ik fan ben van MattNog steeds naast jou mijn enige Facebook vriend, en ook alleen maar om hem te volgen
![]()
Dus ik was nogal eng enthousiast. Die arme man die op hem leek is misschien nog niet eens van de schrik bekomen
Wat mij betreft welquote:
Dat ligt eraan. Ja als je een beetje van dat soort films houdt. Ik weet niet of je Shaun of the Dead hebt gezien?quote:
Het derde deel was eigenlijk nog het minste.quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat mij betreft welDeel 2 in de 'Blood and Cornetto trilogy', na Shaun of the Dead. En stampvol verwijzingen die je de eerste keer niet ziet, dus je blijft dingen ontdekken
Volgens mij ben jij een van de weinige die dat niet meer doetquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Lineair TV kijken, doen mensen dat nog?
ken ik ook niet.....ga het gewoon proberen dan maarquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Ja als je een beetje van dat soort films houdt. Ik weet niet of je Shaun of the Dead hebt gezien?
Als een dergelijke film niks vindt, ga je dit vreselijk vinden.
Kan nog steeds leuk zijn hoorquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Lineair TV kijken, doen mensen dat nog?
quote:
Niet in mijn bubbelquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een van de weinige die dat niet meer doet
Eigenlijk wel, maar die had ook wel watquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het derde deel was eigenlijk nog het minste.
Lineair tv kijken is er inderdaad een beetje uit aan het raken, maar de meeste mensen die ook vooral online kijken met Netflix enzo, hebben daarnaast ook nog een tv.quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet in mijn bubbelZo'n beetje iedereen die ik ken heeft netflix enzo
Nog steeds een leuke film ja. Maar SotD en HF zijn wel beter.quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar die had ook wel wat. Sowieso ook weer leuke bonussen, zoals dat elke pubnaam te verbinden is aan wat daar binnen gebeurt
Ik zou op zich wel een smart TV willen hebben ofzo hoor, maar ik hoef geen TV abonnement. Ik kan gewoon NPO Start Live aandoen en dan heb ik ook het idee van lineaire TV. Ik heb überhaupt nog nooit commerciële tv gehad (ouders deden alleen publieke omroep)quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lineair tv kijken is er inderdaad een beetje uit aan het raken, maar de meeste mensen die ook vooral online kijken met Netflix enzo, hebben daarnaast ook nog een tv.
Zelf vind ik via een tv kijken ook nog altijd een stuk fijner. Het scherm is groter en het is toffer voor als je samen met mensen iets wil kijken.
Ik kan Netflix/Videoland via mijn tv kijken.....dat is wel tofquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lineair tv kijken is er inderdaad een beetje uit aan het raken, maar de meeste mensen die ook vooral online kijken met Netflix enzo, hebben daarnaast ook nog een tv.
Zelf vind ik via een tv kijken ook nog altijd een stuk fijner. Het scherm is groter en het is toffer voor als je samen met mensen iets wil kijken.
Van die mensen die er heel trots op zijn dat ze geen tv meer kijken en in plaats daarvan drie uur per dag Netflix aan hebbenquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet in mijn bubbelZo'n beetje iedereen die ik ken heeft netflix enzo
Dat kan inderdaad ook! Ik wil sowieso al een tijd een Netflix abonnement; moet het alleen nog doen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik kan Netflix/Videoland via mijn tv kijken.....dat is wel tof
Ik vind videoland fijner zodat ik rtlprogramma's kan kijken zonder reclamequote:Op vrijdag 19 april 2019 20:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad ook! Ik wil sowieso al een tijd een Netflix abonnement; moet het alleen nog doen.
RTL kijk ik nauwelijks, dus daar hoef ik het niet voor te doenquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik vind videoland fijner zodat ik rtlprogramma's kan kijken zonder reclame
Tja....ha haquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
RTL kijk ik nauwelijks, dus daar hoef ik het niet voor te doen
Ja eensquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nog steeds een leuke film ja. Maar SotD en HF zijn wel beter.
Ik denk dat je beter af bent met een HDTV + Chromecast of zoiets dan met een smart tv. De ervaring leert dat die tv's op een bepaald moment geen updates meer krijgen en dat de apps het na verloop van tijd niet meer doen. Als je dat met een goedkope Chromecast hebt kan je die zo vervangen, met de software in de tv niet.quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zou op zich wel een smart TV willen hebben ofzo hoor, maar ik hoef geen TV abonnement. Ik kan gewoon NPO Start Live aandoen en dan heb ik ook het idee van lineaire TV. Ik heb überhaupt nog nooit commerciële tv gehad (ouders deden alleen publieke omroep)
Wat ik via Netflix kijk, zou ik zonder netflix alsnog via internet moeten binnenslepen. Series keek ik al nooit via televisie, omdat ik dus geen commerciële TV heb en bovendien is het nederlandse aanbod doorgaans later dan het amerikaanse aanbodquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Van die mensen die er heel trots op zijn dat ze geen tv meer kijken en in plaats daarvan drie uur per dag Netflix aan hebbenJe kijkt nog steeds wat eigenlijk tv-series zijn
Joh dat is verder prima. Ik bedoel meer die mensen die uit de hoogte doen van 'Oh kijk ons eens, wij hebben geen tv-abonnement meer, cultureel van ons he?' en vervolgens het hele weekend niet van de bank komen omdat ze 18 uur aan nieuwe content in twee dagen er doorheen willen jassenquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat ik via Netflix kijk, zou ik zonder netflix alsnog via internet moeten binnenslepen. Series keek ik al nooit via televisie, omdat ik dus geen commerciële TV heb en bovendien is het nederlandse aanbod doorgaans later dan het amerikaanse aanbod
Die heb je er genoeg inderdaadquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Van die mensen die er heel trots op zijn dat ze geen tv meer kijken en in plaats daarvan drie uur per dag Netflix aan hebbenJe kijkt nog steeds wat eigenlijk tv-series zijn
Nee dit is wel uitzonderlijk. Hadden een aantal klanten die live gingen met een nieuwe versie, een aantal bugs, ellende, gezeik, gebrek aan kennis en communicatie.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:28 schreef ato het volgende:
@:Kreator
Man wat heb jij veel gewerkt, is dat vaak zo dat je overuren draait?
Maar nu lekker ontspannen.
En wat ga je nou doen wat je eerder deze week aan ons vroeg qua slapen, eten en iets doen?quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee dit is wel uitzonderlijk. Hadden een aantal klanten die live gingen met een nieuwe versie, een aantal bugs, ellende, gezeik, gebrek aan kennis en communicatie.
Blift nog een paar weken druk. Gelukkig is er dan verkansie.
OK, zo'n vooruitzicht van vakantie geeft ook energie. Althans dat werkt bij mij.quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee dit is wel uitzonderlijk. Hadden een aantal klanten die live gingen met een nieuwe versie, een aantal bugs, ellende, gezeik, gebrek aan kennis en communicatie.
Blift nog een paar weken druk. Gelukkig is er dan verkansie.
Overhaast inschakelt.quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:57 schreef naatje_1 het volgende:
@:ijs_beer ze gaan Duncan Laurence draaien in het volgende uur op 3fm
Eens, die app op m’n smart tv is ook nog eens ontzettend traag. De Apple tv werkt veel beter en is eenvoudiger te bedienen. Alleen helaas (nog) geen ziggo Go app, al werkt Ziggo daar wel aan (al 2 jaar of zoquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja eens
[..]
Ik denk dat je beter af bent met een HDTV + Chromecast of zoiets dan met een smart tv. De ervaring leert dat die tv's op een bepaald moment geen updates meer krijgen en dat de apps het na verloop van tijd niet meer doen. Als je dat met een goedkope Chromecast hebt kan je die zo vervangen, met de software in de tv niet.
Een andere optie is een Xbox of Playstation eraan hangen. Kan je nog spelletjes spelen ook
Hamburg.quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En wat ga je nou doen wat je eerder deze week aan ons vroeg qua slapen, eten en iets doen?
Vriendin van me heeft m via t kastje (decoder?) van de KPN, werkt vlotjes.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:20 schreef Redefine het volgende:
De Netflix vind ik nog steeds het beste werken op de PS4. Bij anderen veel met diverse apparaten dergelijke apps gebruikt. Maar die werken bijna allemaal erg stroef.
Oh ok, dank je.quote:
Ja, chromecast is echt hemels jaquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja eens
[..]
Ik denk dat je beter af bent met een HDTV + Chromecast of zoiets dan met een smart tv. De ervaring leert dat die tv's op een bepaald moment geen updates meer krijgen en dat de apps het na verloop van tijd niet meer doen. Als je dat met een goedkope Chromecast hebt kan je die zo vervangen, met de software in de tv niet.
Een andere optie is een Xbox of Playstation eraan hangen. Kan je nog spelletjes spelen ook
ik heb niet enorm veel avondgegetenquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
Waar halen jullie die trek vandaan joh?Ik zit nog vol van het avondeten.
Jij heb sowieso een raar ritme. Je gaat zeker weer om 4 uur slapen?quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb niet enorm veel avondgegeten
Ik ben vandaag om half 11 opgestaan, dus die kans is wel aanwezigquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij heb sowieso een raar ritme. Je gaat zeker weer om 4 uur slapen?
Heb vorige maand nog gedacht om weer eens te gaan sporten. Was gesloopt.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:53 schreef Dave het volgende:
In mijn geval in ieder geval niet van al dat sporten.
Freaknacht?quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben vandaag om half 11 opgestaan, dus die kans is wel aanwezigZeker omdat vrijdag freaknacht, maak ik minder melatonine aan omdat ik constant achter een scherm zit
Gesloopt van het denken er aan alleen al? Klinkt herkenbaar.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heb vorige maand nog gedacht om weer eens te gaan sporten. Was gesloopt.
Op 3fm, tussen 0-4 is in principe de vrijdag freaknacht. Tegenwoordig heet het niet meer zo, maar dat is basically een tijdslot dat de dj's op 3fm in de nacht echt een show neerzettenquote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:56 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga even vroeg onder de wol vandaag. Heb lekker gesport vandaag en dan ben ik altijd sneller moe. En wil morgen ook nog even, want met pasen is de sportschool gesloten.
Oh klinkt interessant. Ik luister eigenlijk nooit radio, maar zal het eens proberen als ik wat wakkerder ben.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Op 3fm, tussen 0-4 is in principe de vrijdag freaknacht. Tegenwoordig heet het niet meer zo, maar dat is basically een tijdslot dat de dj's op 3fm in de nacht echt een show neerzetten
Thanks! Nu nog niet, maar ga het zeker niet laat maken.quote:
Ik luister juist radio om in slaap te vallen vaakquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh klinkt interessant. Ik luister eigenlijk nooit radio, maar zal het eens proberen als ik wat wakkerder ben.
Ik ga het uiteindelijk ook niet laat maken, net met m'n ouders gesproken en het plan is om morgenochtend om 10 uur al de deur uit te gaan richting m'n opa en omaquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks! Nu nog niet, maar ga het zeker niet laat maken.
Deed ik ook nog wel eens, maar dan wel zo zacht dat je het eigenlijk net niet goed kan horenquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik luister juist radio om in slaap te vallen vaakNiet dat het slaapverwekkend is, maar anders ga ik te veel in mijn hoofd zitten
Ik heb ook een sleepfunctie op mijn wekkerradio, dat is echt helemaal heerlijk. Dan stel je het in op een half uur en dan na 18 minuten gaat ie langzaam uitfaden. En inderdaad, niet te hardquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Deed ik ook nog wel eens, maar dan wel zo zacht dat je het eigenlijk net niet goed kan horenGenoeg om af te leiden, niet genoeg om echt de aandacht op te vingen. Het is dat ik inmiddels geen radio meer op de slaapkamer heb
Ik gebruik nu nog wel eens de YouTube-filmpjes van het kanaal Curious Droid. Die vertelt heel rustig en kalm over lucht- en ruimtevaart. Rustig genoeg om bij in slaap te vallen en interessant genoeg om het okay te vinden als je toch nog wakker blijftquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb ook een sleepfunctie op mijn wekkerradio, dat is echt helemaal heerlijk. Dan stel je het in op een half uur en dan na 18 minuten gaat ie langzaam uitfaden. En inderdaad, niet te hard
maar dan blijft je pc/tablet/smartphone met youtube aanstaan, dat lijkt me dan toch vervelend...quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik gebruik nu nog wel eens de YouTube-filmpjes van het kanaal Curious Droid. Die vertelt heel rustig en kalm over lucht- en ruimtevaart. Rustig genoeg om bij in slaap te vallen en interessant genoeg om het okay te vinden als je toch nog wakker blijft
Oeh, leuk! Binnenkort eens lezenquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:36 schreef Greys het volgende:
Kwam deze net tegen uit 2011. Voor wie het interessant vindt en toen nog niet in ESF was, leuk leesvoer. Iemand die toen bij de organisatie werkte kwam vragen beantwoorden. Heel uitgebreid.
ESF / Het Eurovisie Songfestival organiseren, hoe werkt dat?
Autoplay uit, automatisch schermblokkeren aan en hij gaat op standby als het filmpje klaar isquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar dan blijft je pc/tablet/smartphone met youtube aanstaan, dat lijkt me dan toch vervelend...
ieder z'n dingquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Autoplay uit, automatisch schermblokkeren aan en hij gaat op standby als het filmpje klaar isEventueel met het scherm naar beneden leggen, heb je ook geen last van het licht
Nou, dan vind ik iets dat jij okay vindt ook stomquote:
En uitgerekend jij zit bij radio 49 (of wat dat nummer ook mag zijn)quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik luister juist radio om in slaap te vallen vaakNiet dat het slaapverwekkend is, maar anders ga ik te veel in mijn hoofd zitten
Als ik zelf radio maak houd dat me wel wakker hoorquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En uitgerekend jij zit bij radio 49 (of wat dat nummer ook mag zijn)Straks horen we je nog snurken
Dan zal ik inderdaad maar niet te laat gaan slapen nee, maar dan spreek ik ook uit eigen slaapervaring en ik heb meestal veel slaap nodig.quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ga het uiteindelijk ook niet laat maken, net met m'n ouders gesproken en het plan is om morgenochtend om 10 uur al de deur uit te gaan richting m'n opa en oma
hoeveel slaap heb je dan nodig?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan zal ik inderdaad maar niet te laat gaan slapen nee, maar dan spreek ik ook uit eigen slaapervaring en ik heb meestal veel slaap nodig.
naw, kusje d'ropquote:Normaal haat ik familiebezoeken, maar berichten zoals deze maken me toch weer even balen dat ik geen opa's en oma's meer heb.
Dit weet ik nog ja! Had nog geen account, maar las wel mee. Zo tof van Sietse!quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:36 schreef Greys het volgende:
Kwam deze net tegen uit 2011. Voor wie het interessant vindt en toen nog niet in ESF was, leuk leesvoer. Iemand die toen bij de organisatie werkte kwam vragen beantwoorden. Heel uitgebreid.
Dat zijn ook fijne dingen ja, zou ik meer mee moeten doen, maarjaquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik luister podcasts als ik ga slapen. stopt ook vanzelf
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ik zelf radio maak houd dat me wel wakker hoor
ik las gistermiddag stof voor arabische filosofie, na 3 pagina's lag ik te dromenquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:09 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik lees boeken om in slaap te vallen (al val ik vrij makkelijk in slaap an sich) en vroegah luisterde ik naar jawel radio 4(zachtjes)
Wat, welk nummer?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Laten we het hopenIk wil niet weten hoe jij snurkt.
Had ik het nummer trouwens goed?
Helpt goed tegen oorsuizen, piekeren en geluid van buiten negerenquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zijn ook fijne dingen ja, zou ik meer mee moeten doen, maarja
Dat is waarom ik lees, ik doe soms maanden over een boek.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik las gistermiddag stof voor arabische filosofie, na 3 pagina's lag ik te dromen
Ja, nouja, ik heb een beetje hetzelfde met radio, als het pakkende radio is dan slaap ik juist weer te weinigquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:10 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dat is waarom ik lees, ik doe soms maanden over een boek.
Maar als het een pakkend boek is slaap ik juist te weinig
Vandaar radio 4.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, nouja, ik heb een beetje hetzelfde met radio, als het pakkende radio is dan slaap ik juist weer te weinig
Thanksquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoeveel slaap heb je dan nodig?
[..]
naw, kusje d'rop
Dat weet ik nog wel. Dacht altijd dat ik toen wel al (weer) een profiel op FOK! had, maar dat kwam pas later dat jaar. Was toen leuk en interessant om te lezen. En leuk om nu ook weer terug te lezenquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:36 schreef Greys het volgende:
Die van mij met Richard is ook aan te radenquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik luister podcasts als ik ga slapen. stopt ook vanzelf
8 uur is toch niet enorm lang, ik slaap meestal laat, maar haal dan vaak ook wel die 8 uur hoor. Als ik om 2 uur ga pitten ben ik om 10 uur wakker ofzoquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks![]()
Twee daarvan heb ik trouwens nooit gekend, maar dat had ik wel graag gewild. Altijd als ik het over "opa en oma" heb, dan gaat het over de ouders van mijn vader; die van mijn moeder waren al overleden voor ik geboren werd.
En ik slaap trouwens zo'n 8 uur per nacht gemiddeld. Tenzij er echt een heel belangrijke afspraak is. Dan weet ik instinctief dat ik op moet staan.
Oh en als ik flink dronken ben geworden de dag ervoor dan kan ik wel de dag erna helemaal doorslapen. Maar zo vaak komt dat niet voor.
Radio 49?quote:
heb ik al gehoord en ik luister, kijk of lees eigenlijk nooit iets tweemaal.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die van mij met Richard is ook aan te raden
Oh, ja, Radio 49, verwijzing naar het nummer van ONZ (want daar is het ontstaan). ESF is 175quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Radio 49?
Of ga ik dan naar iets geks luisteren?
Dat lijkt me wel interessant eigenlijk! Tijdens mijn studie kwam ik niet verder dan de standaard filosofen (Plato, Nietzsche, e.d.), maar het was dan ook niet mijn hoofdvak.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik las gistermiddag stof voor arabische filosofie, na 3 pagina's lag ik te dromen
Arabische filosofie is best wel interessant, maar de lectuur en de docent zijn heel saaiquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel interessant eigenlijk! Tijdens mijn studie kwam ik niet verder dan de standaard filosofen (Plato, Nietzsche, e.d.), maar het was dan ook niet mijn hoofdvak.
Nee dat is inderdaad gemiddeld. Ik slaap dat eigenlijk altijd standaard, hoe laat ik ook ga slapen. Uitzonderingen als ik echt wakker móet zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
8 uur is toch niet enorm lang, ik slaap meestal laat, maar haal dan vaak ook wel die 8 uur hoor. Als ik om 2 uur ga pitten ben ik om 10 uur wakker ofzo
Apart ESF nummer?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, ja, Radio 49, verwijzing naar het nummer van ONZ (want daar is het ontstaan). ESF is 175
Eurovisie Songfestivalquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Apart ESF nummer?Hoe wat wist ik dat niet eens?
Bedankt voor die podcast! Ja, de lectuur en de docent kunnen het nog wel eens omlaag brengen. Ik had ooit een Engels linguïsme module van een leraar die elke lecture door de zaal zat te lopen en ongeïnteresseerd zat te mompelen. En chagrijnig ging lopen doen als je vragen stelde na afloop, tenzij je het lievelingetje was (en dat was ik al nooit, dus toen ook niet).quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Arabische filosofie is best wel interessant, maar de lectuur en de docent zijn heel saaiDan vind ik de History of Philosophy Podcast Without Any Gaps beter wat dat betreft: https://historyofphilosophy.net/islamic-world
Er gaat een hele wereld voor me openquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Eurovisie Songfestival
--> 175
Feedback
--> 1
Onzin voor je leven!
--> 49
Ik ben daar wel jaloers op, als ik in mijn ritme zit, dan word ik gewoon de dagen daarna standaard op een bepaalde tijd wakker los van hoe vroeg ik daarvoor in bed stap, dus die 8 uur maak ik echt niet altijd...quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee dat is inderdaad gemiddeld. Ik slaap dat eigenlijk altijd standaard, hoe laat ik ook ga slapen. Uitzonderingen als ik echt wakker móet zijn.
Toen Portugal het ESF won in 2017 heb ik die hele nacht niet eens geslapen, zo hyper was ik dat Amar Pelos Dois had gewonnen.Ik heb de hele herhaling van het ESF gezien en uitgebreid nagehyperd hier. Ik kon gewoon echt niet slapen.
Deze docent heeft de neiging om achter elk statement te vragen 'do you agree' en dan zit je daar zo van, eh, ja, ik denk het wel, geen idee, wat is de vraag precies...quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bedankt voor die podcast! Ja, de lectuur en de docent kunnen het nog wel eens omlaag brengen. Ik had ooit een Engels linguïsme module van een leraar die elke lecture door de zaal zat te lopen en ongeïnteresseerd zat te mompelen. En chagrijnig ging lopen doen als je vragen stelde na afloop, tenzij je het lievelingetje was (en dat was ik al nooit, dus toen ook niet).
Ja, dan word ik natuurlijk ook niet geïnteresseerd voor zo'n beetje de minst interessante module die ik móest doen.
Past elk forum-ID zo mooi bij het IQ van de bezoekers?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, ja, Radio 49, verwijzing naar het nummer van ONZ (want daar is het ontstaan). ESF is 175
Is dit nou een verkapte bash richting (F)A's?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Past elk forum-ID zo mooi bij het IQ van de bezoekers?
Zo jaloersmakend is dat niet hoor, want daardoor mis ik wel eens een hele dag; dan word ik wakker en is het bijna weer avond.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben daar wel jaloers op, als ik in mijn ritme zit, dan word ik gewoon de dagen daarna standaard op een bepaalde tijd wakker los van hoe vroeg ik daarvoor in bed stap, dus die 8 uur maak ik echt niet altijd...
Zeker niet! yvonne is top! De rest komt hier niet of nauwelijks dus dat maakt me wat minder uitquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Is dit nou een verkapte bash richting (F)A's?
Mijn filosofieleraar op de middelbare school (heel toffe vent trouwens; een van de beste leraren die ik had) had dan weer de tic dat je nooit "ja, dat is zo" mocht zeggen, want in de filosofie was nooit iets zomaar zo.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Deze docent heeft de neiging om achter elk statement te vragen 'do you agree' en dan zit je daar zo van, eh, ja, ik denk het wel, geen idee, wat is de vraag precies...
Hij was waarschijnlijk autist danquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn filosofieleraar op de middelbare school (heel toffe vent trouwens; een van de beste leraren die ik had) had dan weer de tic dat je nooit "ja, dat is zo" mocht zeggen, want in de filosofie was nooit iets zomaar zo.
Ook al gebruikte je het alleen maar als inleiding voor wat je verder wilde zeggen; het mocht pertinent NIET!
Bedoel je 49 of 175? Ik vrees dat ik er tussenin zitquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Past elk forum-ID zo mooi bij het IQ van de bezoekers?
Misschien een verkaptequote:
Zit je veel in ONZ dan?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bedoel je 49 of 175? Ik vrees dat ik er tussenin zit![]()
Toch lastig he, als andere mensen steeds op je lul gaan staan?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben vanavond weer het stereotype FOK!ker, autist op de zolderkamer bij m'n ouders
hehquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Toch lastig he, als andere mensen steeds op je lul gaan staan?
Ik ben ook stereotype FOK!, al zit ik standaard bij mijn ouders op de middenverdiepingquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben vanavond weer het stereotype FOK!ker, autist op de zolderkamer bij m'n ouders
Ik heb een blauwe maandag filosofie gestudeerd, daar lopen dan wel veel autisten onder de docenten... zo denken die gasten, daar knapte ik ook nogal op af. In plaats van interessante kwesties ben je alleen maar bezig met semantische mierenneukerij.quote:
Ja, herhalingen kijkenquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee dat is inderdaad gemiddeld. Ik slaap dat eigenlijk altijd standaard, hoe laat ik ook ga slapen. Uitzonderingen als ik echt wakker móet zijn.
Toen Portugal het ESF won in 2017 heb ik die hele nacht niet eens geslapen, zo hyper was ik dat Amar Pelos Dois had gewonnen.Ik heb de hele herhaling van het ESF gezien en uitgebreid nagehyperd hier. Ik kon gewoon echt niet slapen.
Niet alleen onder de docentenquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:40 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb een blauwe maandag filosofie gestudeerd, daar lopen dan wel veel autisten onder de docenten... zo denken die gasten, daar knapte ik ook nogal op af. In plaats van interessante kwesties ben je alleen maar bezig met semantische mierenneukerij.
Vind je dat niet vervelend? Ik zou echt gek worden als ik weer 24/7 bij m'n ouders zou moeten wonen. Zijn schatten, maar een weekend is genoeg.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben ook stereotype FOK!, al zit ik standaard bij mijn ouders op de middenverdieping![]()
Ondertussen wel een aantal jaar zelfstandig gewoond, maar dat is nu financieel en persoonlijk gezien niet haalbaar
Nee niet veel in ONZ; wilde alleen maar aangeven dat ik tussen idioot en geniaal zit (zoals de meesten dus)quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zit je veel in ONZ dan?
En het was maar een garpje natuurlijk
2 van wat? ESF is drukker toch?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:37 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind het zo typisch dat F&L maar 2 van ESF scheelt, ik had F&L lager verwacht...
Genialiteit en gekte liggen dicht naast elkaarquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee niet veel in ONZ; wilde alleen maar aangeven dat ik tussen idioot en geniaal zit (zoals de meesten dus)
Hi austistjequote:
JE voelt je dan heel stoer heh, als je ineens iets kan laten vallen en daardoor vrij hebt. Agh, die puberteit...quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb in de vierde klas ooit een maand of twee filosofie gehad. Beviel niet, laten vallen en twee dagen in de week het eerste uur vrij daardoor
Ah zoquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee niet veel in ONZ; wilde alleen maar aangeven dat ik tussen idioot en geniaal zit (zoals de meesten dus)
Hoger nummer betekent een nieuwer subforumquote:
Ik vond het vak en de docent niet zo leuk als ik vooraf had gedacht, en ook na het laten vallen van filosofie had ik nog twee of drie extra vakken die ik voor het profiel en de uren niet had hoeven hebbenquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
JE voelt je dan heel stoer heh, als je ineens iets kan laten vallen en daardoor vrij hebt. Agh, die puberteit...
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Genialiteit en gekte liggen dicht naast elkaar
filosofie op de middelbare, wat ik ervan gehoord heb, zelf niet gevolgd, is ook vrij matigquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vond het vak en de docent niet zo leuk als ik vooraf had gedacht, en ook na het laten vallen van filosofie had ik nog twee of drie extra vakken die ik voor het profiel en de uren niet had hoeven hebbenNooit spijt gehad van de keuze om dat vak te laten vallen
Ik vind het inderdaad heel vervelend. Ik zou dolgraag mijn eigen plek willen hebben, maar het is financieel gezien echt niet te doen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vind je dat niet vervelend? Ik zou echt gek worden als ik weer 24/7 bij m'n ouders zou moeten wonen. Zijn schatten, maar een weekend is genoeg.
Jij als filosoof kan het weten!quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Genialiteit en gekte liggen dicht naast elkaar
Huh?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Filosofie & Levensbeschouwing
Eurovisie Songfestival
quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoger nummer betekent een nieuwer subforumESF is dus niet heel veel later opgericht dan F&L
Had ik gym maar kunnen laten vallen. Door dat soort idioterij moet ik in mijn 5e jaar elke vrijdag om 7 uur opstaan. Gelukkig vlak voor het weekend, maar toch.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
JE voelt je dan heel stoer heh, als je ineens iets kan laten vallen en daardoor vrij hebt. Agh, die puberteit...
Van geniaal zit ik dan weer niet héél ver af. En alles is sowieso anders interpreteerbaar.quote:
maar je gaat nu naar de sportschool, wat is het verschil?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Had ik gym maar kunnen laten vallen. Door dat soort idioterij moet ik in mijn 5e jaar elke vrijdag om 7 uur opstaan. Gelukkig vlak voor het weekend, maar toch.
Jaaaaquote:
Maar wel actieverquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoger nummer betekent een nieuwer subforumESF is dus niet heel veel later opgericht dan F&L
Sommige onderdelen van gym vond ik prima, andere echt te stom voor woordenquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Had ik gym maar kunnen laten vallen. Door dat soort idioterij moet ik in mijn 5e jaar elke vrijdag om 7 uur opstaan. Gelukkig vlak voor het weekend, maar toch.
Mijn leraar was tof hoorquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
filosofie op de middelbare, wat ik ervan gehoord heb, zelf niet gevolgd, is ook vrij matig
Ik bedoel dat de stof die bij filosofie op de middelbare krijgt heel anders is dan op de uni. Beetje hetzelfde als met Nederlands op middelbare en op uni.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn leraar was tof hoorOndanks die rare regel dat we nooit mochten zeggen dat we iets niet wisten.
Sowieso geinig dat ik op de middelbare filosofie heb gehad en er examen in heb gedaan, en jij mag het studeren zonder het te hebben gehad.
Stom is dat. Sowieso scheef geregeld in Nederland. Zit je 1 euro over de grens, dan kan je fluiten naar tientallen euro´s aan toeslagen waardoor het niet altijd loont om echt meer te gaan werken.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar eenmaal student-af en *POEF* alles verdween en ik kon met geen mogelijkheid mijn eigen flat meer betalen.
Wij hebben met gym een zeer beperkt aantal keer rugby gedaan. Ik ben 1 meter 90 en toen ook al niet bepaald een spriet. De mensen die me makkelijk tegen konden houden interesseerde het niets of zaten bij mij in het team. Dus ik kon gewoon rechtdoor lopen richting de meisjes van minder dan 1.70, en aan hen de keus om aan de kant te gaan of niet. Topspelquote:Op zaterdag 20 april 2019 00:00 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vond volleybal helemaal top, maar alles waar je hand-oogcoördinatie voor nodig hebt kan ik niet en sowieso ben ik best wel een miet die slecht gaat op contactsporten enzo
Dat ik dat op de tijd kan doen dat ik wilquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar je gaat nu naar de sportschool, wat is het verschil?
Herkenbare strugglequote:Op zaterdag 20 april 2019 00:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat ik dat op de tijd kan doen dat ik wil![]()
En niet dat stomme gedoe heb dat je een team één voor één moet uitkiezen en ik weer als laatste overblijf
Herkenbaar!quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sommige onderdelen van gym vond ik prima, andere echt te stom voor woorden
Duurloop bijvoorbeeld. Dat deden we als we buitengym hadden. Dat is een periode de eerste uren geweest, wat het volgende betekende:
-Ik fiets tien kilometer naar school
-Ik kleed me om voor gym
-Ik moet anderhalve kilometer lopen om weer uit te komen waar ik begin, zonder onderweg iets zinnigs te doen en ik mag mijn prima fiets niet gebruiken, en dat dan zo snel mogelijk.
Wat heeft dat nou voor zin![]()
Oh daar weet ik weinig van, want op mijn uni sprak niemand Nederlandsquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de stof die bij filosofie op de middelbare krijgt heel anders is dan op de uni. Beetje hetzelfde als met Nederlands op middelbare en op uni.
Touwklimmen, daar was ik goed inquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Touwklimmen was ook stom. Dat heb ik nooit gekund. Volleybal vond ik ook niks.
Basketbal, softbal en dingen met trampolines of ringen vond ik bijvoorbeeld wel weer primaMaar hardlopen om het hardlopen heb ik nooit leuk gevonden
quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat ik dat op de tijd kan doen dat ik wil![]()
En niet dat stomme gedoe heb dat je een team één voor één moet uitkiezen en ik weer als laatste overblijf
Ik vond gym altijd stom, ook al was ik goed in wat er op het programma stond. Zo was ik best goed in basketbal (korfbal ervaring) en softbal (ik kon vrij hard meppen). Ook in discuswerpen was ik goed, want dat ding vloog nog bijna de weg voorbij het veld op zo hard kon ik gooien. Niet dat het ooit in een cijfer is uitgedrukt, want ik was verder belabberd in gym.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Touwklimmen was ook stom. Dat heb ik nooit gekund. Volleybal vond ik ook niks.
Basketbal, softbal en dingen met trampolines of ringen vond ik bijvoorbeeld wel weer primaMaar hardlopen om het hardlopen heb ik nooit leuk gevonden
Voorheen was dit anders geregeld. Toen was de toeslag-range volledig en had je dat probleem niet zo. Tegenwoordig wordt het afgekapt, omdat de uitvoeringskosten nogal hoog bleken bij het uitvoeren van al die marginale kleine betalinkjes en de controle erop.quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Stom is dat. Sowieso scheef geregeld in Nederland. Zit je 1 euro over de grens, dan kan je fluiten naar tientallen euro´s aan toeslagen waardoor het niet altijd loont om echt meer te gaan werken.
Ik ben zeer blij verrast!quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:20 schreef Aoibhin het volgende:
WHAAAHHAA hilarisch. @:Hawaii_Tim en ik zijn erachter gekomen dat we op dezelfde middelbare hebben gezeten en zelfs beide les hebben gehad van dezelfde leraren.
Je komt nog eens wat te weten joh
Het slaat ook nergens op om bijvoorbeeld 1,42 per maand aan zorgtoeslag uit te betalen aan iemand. Maar nu is het gat tussen maximaal zorg/huurtoeslag en helemaal niks voor net boven de grens wel erg grootquote:Op zaterdag 20 april 2019 00:20 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Voorheen was dit anders geregeld. Toen was de toeslag-range volledig en had je dat probleem niet zo. Tegenwoordig wordt het afgekapt, omdat de uitvoeringskosten nogal hoog blekn bij het uitvoeren van al die marginale kleine betalinkjes en de controle erop.
Nee net niet inderdaad!quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben zeer blij verrast!
Overigens hebben we niet tegelijk op die school gezeten. Jammer, maar helaas
Mja, ik ben eerlijk gezegd een voorstander van 1 toeslag in plaats van al die losse toeslagjes. Maarehm, laten we dit niet pol makenquote:Op zaterdag 20 april 2019 00:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op om bijvoorbeeld 1,42 per maand aan zorgtoeslag uit te betalen aan iemand. Maar nu is het gat tussen maximaal zorg/huurtoeslag en helemaal niks voor net boven de grens wel erg groot
Vooral niet doen inderdaadquote:Op zaterdag 20 april 2019 00:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Mja, ik ben eerlijk gezegd een voorstander van 1 toeslag in plaats van al die losse toeslagjes. Maarehm, laten we dit niet pol maken
@Hawaii_Tim Ben ik nou net te jong of ben jij nou net te oud?quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee net niet inderdaad!Jammer wel. Maar wel grappig dat we ons bepaalde leraren nog herinneren waar we beide les van hebben gehad.
Een paar jaar later maakt dat niet zoveel meer uit toch?quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:Hawaii_Tim Ben ik nou net te jong of ben jij nou net te oud?
Dat mag, ik weet niet goed wat dat betekent. POL SC zou waarschijnlijk een ontopic station zijn voor je als het je echt dwars zit, maar niet genoeg om een topic te openen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vooral niet doen inderdaadMeld ik nog even dat er wat mij betreft teveel geld zinloos wordt rondgepompt in Nederland, en dan wil ik het er verder wel bij laten
"Ben ik nou zo jong, of ben jij nou zo oud?"quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:Hawaii_Tim Ben ik nou net te jong of ben jij nou net te oud?
Jaaaa zo vroeg waren we er al bij!quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Uitstekende school wat mij betreftVoorgangers meegerekend was de school van @:Aoibhin en mij er ook eerder dan dat Columbus in Amerika aankwam
Zoveel scheelt het niet, we hebben voor meerdere vakken dezelfde docenten gehadquote:Op zaterdag 20 april 2019 00:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
"Ben ik nou zo jong, of ben jij nou zo oud?"
[ afbeelding ]
Dit klinkt bijna als iets wat ook in F&L had kunnen staanquote:Op zaterdag 20 april 2019 00:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een paar jaar later maakt dat niet zoveel meer uit toch?
Gewoon een ander tijdperk. waar geen van ons beiden iets aan kan doen![]()
Maar ik vind het wel helemaal geweldig![]()
Ik ook. Feest der herkenningquote:Op zaterdag 20 april 2019 00:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik krijg nu verhalen door over oud-docenten van mij en vind het helemaal geweldig
Docenten, vakken, manier van lesgeven, lokalen, ALLESquote:
Dat is inderdaad wel heel geinig ja.quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zoveel scheelt het niet, we hebben voor meerdere vakken dezelfde docenten gehadSoms ook dezelfde docent voor een ander vak, maar echt best een flinke overlap
![]()
Oh ik had ook een leuke leraar techniek die de presentatie die ik had moeten doen lekker heeft weggewuifd! Ben alleen zijn naam vergeten.quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn favoriete docent was de leraar techniek die ik in de eerste klas tussen augustus en ongeveer maart heb gehad. Nooit ontmoet die kerel
Jaaaaaquote:Op zaterdag 20 april 2019 00:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Docenten, vakken, manier van lesgeven, lokalen, ALLES
Degene die ik uiteindelijk wel heb gehad heette Coppens. Beetje zuid-Nederlands accent, donker haar, bril en niet al te groot. Als die het niet was heb ik geen ideequote:Op zaterdag 20 april 2019 00:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ik had ook een leuke leraar techniek die de presentatie die ik had moeten doen lekker heeft weggewuifd! Ben alleen zijn naam vergeten.
Ik ben nog nooit bij een reünie van die school geweestquote:Op zaterdag 20 april 2019 00:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaaaaaNog leuker dan een echte reünie dit. Ontdekken dat een leuke Fok!er die je al twee keer in het echie gezien hebt en al heel lang online leuk mee chat stiekem een oud-schoolgenoot is
Nee die was het niet.quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Degene die ik uiteindelijk wel heb gehad heette Coppens. Beetje zuid-Nederlands accent, donker haar, bril en niet al te groot. Als die het niet was heb ik geen idee
Dan heb ik geen ideequote:
Ik wil überhaupt nooit naar een reünie ervan. Niet omdat de leerlingen niet leuk waren, maar ik was zo vaak ziek/afwezig dat ik het van vriendschappen ook niet echt moest hebben en ik niet veel heb meegemaakt. Ik ben ook nooit mee geweest naar de werkweken (Trier, Rome). Ik heb gewoon echt geen heel leuke herinneringen op te halen aan die tijd.quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij een reünie van die school geweestGoeie kans dat ze dit jaar weer een brief sturen met een uitnodiging naar een adres waar ik al jaren niet meer woon
In mijn tijd gingen beide werkweken nog naar Frankrijkquote:Op zaterdag 20 april 2019 01:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wil überhaupt nooit naar een reünie ervan. Niet omdat de leerlingen niet leuk waren, maar ik was zo vaak ziek/afwezig dat ik het van vriendschappen ook niet echt moest hebben en ik niet veel heb meegemaakt. Ik ben ook nooit mee geweest naar de werkweken (Trier, Rome). Ik heb gewoon echt geen heel leuke herinneringen op te halen aan die tijd.
De school neem ik niets kwalijk; die waren top.Maar een leuke middelbare schooltijd om terug te halen is anders.
Oh jaaaa dit weet ik ook nog. Toen moesten we voor handvaardigheid een winkeltje figuurzagen. Maar voor techniek waren de figuurzaagmachines verboden.quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat ik destijds wel stom vond: techniek en handvaardigheid werden in hetzelfde lokaal gegeven. Bij techniek leerden ze je hoe je de zaagmachines veilig kon gebruiken. Bij handvaardigheid was het absoluut verboden om exact dezelfde zaagmachines te gebruiken en moest je het allemaal met de hand doen
Beijer had ik zeker niet, maar het klopt dat lokaal 6 en de kantine er later bijgebouwd warenquote:Op zaterdag 20 april 2019 01:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jaaaa dit weet ik ook nog. Toen moesten we voor handvaardigheid een winkeltje figuurzagen. Maar voor techniek waren de figuurzaagmachines verboden.![]()
Dat was bij dat keldertje wat ook naar de kantine leidde. Ik heb geen flauw idee meer hoe mijn leraar techniek heette.Mevrouw Bejier zal je niet hebben gehad voor beeldende kunst, want die was ng vrij nieuw toen ik daar kwam.
In mijn tijd (dit klinkt net als een nieuwe generatie of zoquote:Op zaterdag 20 april 2019 01:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In mijn tijd gingen beide werkweken nog naar FrankrijkIk was er wel vaak, maar genoeg klas/jaargenoten waarvan ik het niet (echt) jammer vind dat ik ze niet meer zie. Wat ook niet meehielp is dat mijn beste vrienden van toen zijn blijven zitten, terwijl ik wel overging
Misschien ga ik ooit wel een keer, maar goeie kans dat het niet dit jaar is
Dat was de kelder inderdaad, met de kantine eraan. Zesdeklassers van het jaar ervoor hadden nog kunst ontworpen op de muren van de kantine daar, maar daar ben je dus net niet mee betrokken geweest.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Beijer had ik zeker niet, maar het klopt dat lokaal 6 en de kantine er later bijgebouwd warenDat zat inderdaad min of meer in een kelder
Bij mij was het brugklaskamp dichter bij mijn huis dan school wasquote:Op zaterdag 20 april 2019 01:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In mijn tijd (dit klinkt net als een nieuwe generatie of zo) was jaar 1 altijd naar Terschelling, jaar 3 altijd Trier, Jaar 4 altijd uitwisseling naar Rathenau/Brno/Padua (verschilde per klas) en jaar 5 Rome.
Ik ben uiteindelijk alleen mee naar Terschelling geweestVerder was ik altijd ziek/gespannen/depressief.
Nee klopt. Er was nog een andere kelder overigens, toegankelijk via de trap die recht voor de 'hoofdingang' lag. Daar heeft ooit mijn zuurkool staan rijpen voor ANW. Wat een stom vak was dat ookquote:Op zaterdag 20 april 2019 01:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat was de kelder inderdaad, met de kantine eraan. Zesdeklassers van het jaar ervoor hadden nog kunst ontworpen op de muren van de kantine daar, maar daar ben je dus net niet mee betrokken geweest.
Een uitwisseling terwijl het voor sommige leerlingen korter fietsen is naar de eindbestemming dan naar schoolquote:Op zaterdag 20 april 2019 01:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij mij was het brugklaskamp dichter bij mijn huis dan school was. Uiteindelijk begrepen ze ook wel dat het niet zoveel zin had om dan eerst naar school te fietsen en daarn met zijn allen naar het kamp
Uitwisseling Brno was optioneel (niet gedaan), maar wel Xanten (dagtrip, werkstuk van internet ingeleverd, 8 voor gekregen) en twee keer Frankrijk stonden wel op het programma. Ben ook met allemala meegeweest
Bij de eerste werkweek in Frankrijk nog een discussie gehad over of Dikkertje Dap nou om kwart voor of kwart over zeven opstond. Dit was in de tijd voor mobiel internet op telefoons, dus opzoeken zat er niet in. Kwart over zeven had uiteindelijk ongeveer tweederde van de stemmen
ANW! Dat vak heb ik zelf nooit gehad, maar ik herinner het me welquote:Op zaterdag 20 april 2019 01:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee klopt. Er was nog een andere kelder overigens, toegankelijk via de trap die recht voor de 'hoofdingang' lag. Daar heeft ooit mijn zuurkool staan rijpen voor ANW. Wat een stom vak was dat ook
Ik lees het nu.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Morgenochtend ziet de rest van de SC dit. Hoeveel daarvan zouden elk bericht teruglezen? Er lijkt me een redelijke kans dat dat niet iedereen is...
Dus: de eerste die niet @:Aoibhin is en mij een PM/DM stuurt trakteer ik de volgende meet dat we er beiden zijn op een drankje
quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor de oudere generatie: ANW staat voor Algemene NatuurWetenschappen. Het is een volstrekt overbodig vak dat iedereen destijds moest volgen in 4 HAVO/VWO. Dat is nádat je hebt gekozen of je een alfa- of betaprofiel wil doen.
Dat heb ik ook nog moeten doen en gold zelfs (verplicht!) voor mijn schoolexamen!Had er een 8 voor gemiddeld, met hulp van een slimme medescholiere die altijd mijn partner wilde zijn.
Als ik dit zo hoor was ANW in "mijn tijd" wel een stuk interessanter. Het was opgedeeld per vak (filosofie, natuurkunde, scheikunde, etc.); zo was mijn hoogste cijfer voor het eerst sinds ooit voor natuurkunde toen ze het over sterrenkunde gingen hebben, want dat vond ik wél interessant.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik had dat vak drie uur in de week, maar met een beetje doorwerken had ik de stof voor die week er in 1 uur wel doorheen gejast. Het is ongeveer te vergelijken met een seizoen van Het Klokhuis, alleen dan saaier.
In dat vak leer je dat bacterieën ziektes kunnen verspreiden, moet je zelf een zonnewijzer maken en heb ik ook jam en zuurkool moeten maken. Maar dat is eigenlijk te simpel voor de mensen met een betaprofiel en de mensen met een alfaprofiel zitten er niet op te wachten. Resultaat: een klaslokaal voor ongemotiveerde studenten. Dat helpt niet bepaald mee
Wij moeten elkaar eigenlijk ook een drankje aanbieden, als voormalige USG'ers!quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben Roger (of Epiales, daar wil ik vanaf wezen) een drankje schuldig bij de volgende meet, en ik ga tukken. Slaap lekker allemaal
Of waarschijnlijker: goedemorgen
Op dat moment was ik al in dromenlandquote:Op zaterdag 20 april 2019 00:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit klinkt bijna als iets wat ook in F&L had kunnen staan@:naatje_1 waar ben je?
ANW was inderdaad de overbodigheid zelve. Je liet expres de natuurvakken vallen en dan werd je met dit geconfronteerd, of je ging juist een natuurprofiel doen en dan kreeg je daarbij een slap aftreksel van hetgeen waarin je wilt specialiserenquote:Op zaterdag 20 april 2019 01:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor de oudere generatie: ANW staat voor Algemene NatuurWetenschappen. Het is een volstrekt overbodig vak dat iedereen destijds moest volgen in 4 HAVO/VWO. Dat is nádat je hebt gekozen of je een alfa- of betaprofiel wil doen.
Ik had dat vak drie uur in de week, maar met een beetje doorwerken had ik de stof voor die week er in 1 uur wel doorheen gejast. Het is ongeveer te vergelijken met een seizoen van Het Klokhuis, alleen dan saaier.
In dat vak leer je dat bacterieën ziektes kunnen verspreiden, moet je zelf een zonnewijzer maken en heb ik ook jam en zuurkool moeten maken. Maar dat is eigenlijk te simpel voor de mensen met een betaprofiel en de mensen met een alfaprofiel zitten er niet op te wachten. Resultaat: een klaslokaal voor ongemotiveerde studenten. Dat helpt niet bepaald mee
Jij bent eerder gaan slapen dan ikquote:Op zaterdag 20 april 2019 08:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Op dat moment was ik al in dromenland
Dit inderdaadquote:Op zaterdag 20 april 2019 08:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ANW was inderdaad de overbodigheid zelve. Je liet expres de natuurvakken vallen en dan werd je met dit geconfronteerd, of je ging juist een natuurprofiel doen en dan kreeg je daarbij een slap aftreksel van hetgeen waarin je wilt specialiseren
Ik had er voldoendes voor omdat mijn docent daarvoor geen ene fucks gafquote:Op zaterdag 20 april 2019 09:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit inderdaadAl had ik voor het eerst van mijn leven ineens voldoendes voor dat soort vakken.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 09:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij hebt minder dan 8 uur slaap gepaktGoedemorgen
Ik had voor elk onderwerp weer andere docenten. Één voor het scheikunde gedeelte, één voor het natuurkunde gedeelte, één voor het filosofie gedeelte, één voor het biologie gedeelte, etc. (er was nog een onderdeel, maar dat ben ik vergeten)quote:Op zaterdag 20 april 2019 09:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik had er voldoendes voor omdat mijn docent daarvoor geen ene fucks gaf
jij moet eerst opladen?quote:Op zaterdag 20 april 2019 09:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Dat is ook een unicum.
Maar ik wist dat ik vroeg moest opstaan, want ik moet eerst opladen en om 4 uur gaat de sportschool dicht.
Via koffie en in bed uitluierenquote:Op zaterdag 20 april 2019 09:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij moet eerst opladen?via micro usb of via usb c?
Ik ook wel hoor. En dan ga ik richting sportschool, want dat kan de komende twee dagen niet.quote:Op zaterdag 20 april 2019 09:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ah, okIk reken daar op een doordeweekse dag meestal 2 uur voor, en dan ben ik ready
Is het met dit weer sowieso niet leuker om de fiets te pakken of bijvoorbeeld zo'n punt op te zoeken waar ze in zo'n park van die uitslooftoestellen hebben staan?quote:Op zaterdag 20 april 2019 09:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor. En dan ga ik richting sportschool, want dat kan de komende twee dagen niet.
Dat kan ook ja, maar sportschool ligt ook goed op de route nuquote:Op zaterdag 20 april 2019 09:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Is het met dit weer sowieso niet leuker om de fiets te pakken of bijvoorbeeld zo'n punt op te zoeken waar ze in zo'n park van die uitslooftoestellen hebben staan?
quote:Op zaterdag 20 april 2019 09:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heeft Baudet geregeld.
Kinderen indoctrineren met meneer de Uil van Minerva.
Bruno Mars moest die dingen kwijt denk ik.quote:Op zaterdag 20 april 2019 09:43 schreef naatje_1 het volgende:
Man man man, vandaag en gisteren nieuws over handgranaat in Amsterdam
Ik snap in general de aantrekkingskracht van sportschool niet, moet ik eerlijk bekennenquote:Op zaterdag 20 april 2019 09:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat kan ook ja, maar sportschool ligt ook goed op de route nu
snappem niequote:Op zaterdag 20 april 2019 09:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Bruno Mars moest die dingen kwijt denk ik.
Ik ben er op zich ook niet dol op, maar effectief is het wel. Sowieso de 4 km erheen lopen en daarna weer terug, daar nog wat krachttraining doen en ik heb wel een workout gehadquote:Op zaterdag 20 april 2019 09:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik snap in general de aantrekkingskracht van sportschool niet, moet ik eerlijk bekennenHeavy lifting doe ik wel door af en toe wat volle bierkratten van punt A naar punt B te doen en beweging in het algemeen is mijn fietstocht richting de VU en weer terug doordeweeks
4kmquote:Op zaterdag 20 april 2019 09:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben er op zich ook niet dol op, maar effectief is het wel. Sowieso de 4 km erheen lopen en daarna weer terug, daar nog wat krachttraining doen en ik heb wel een workout gehad
Zet dit even op vol volume, dan wordt ze wel wakker:quote:Op zaterdag 20 april 2019 09:56 schreef naatje_1 het volgende:
Moeders had gezegd dat we om 10 uur zouden vertrekken, maar ik zie moeders nog helemaal niet, dus dat wordt waarschijnlijk later, voor niets zo vroeg opgestaan
oh, ze is wel wakker, maar ze is nu met de was bezig ofzoquote:Op zaterdag 20 april 2019 10:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zet dit even op vol volume, dan wordt ze wel wakker:
Dit werkt beterquote:Op zaterdag 20 april 2019 10:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zet dit even op vol volume, dan wordt ze wel wakker:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |