Zit je veel in ONZ dan?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bedoel je 49 of 175? Ik vrees dat ik er tussenin zit![]()
Toch lastig he, als andere mensen steeds op je lul gaan staan?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben vanavond weer het stereotype FOK!ker, autist op de zolderkamer bij m'n ouders
hehquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Toch lastig he, als andere mensen steeds op je lul gaan staan?
Ik ben ook stereotype FOK!, al zit ik standaard bij mijn ouders op de middenverdiepingquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben vanavond weer het stereotype FOK!ker, autist op de zolderkamer bij m'n ouders
Ik heb een blauwe maandag filosofie gestudeerd, daar lopen dan wel veel autisten onder de docenten... zo denken die gasten, daar knapte ik ook nogal op af. In plaats van interessante kwesties ben je alleen maar bezig met semantische mierenneukerij.quote:
Ja, herhalingen kijkenquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee dat is inderdaad gemiddeld. Ik slaap dat eigenlijk altijd standaard, hoe laat ik ook ga slapen. Uitzonderingen als ik echt wakker móet zijn.
Toen Portugal het ESF won in 2017 heb ik die hele nacht niet eens geslapen, zo hyper was ik dat Amar Pelos Dois had gewonnen.Ik heb de hele herhaling van het ESF gezien en uitgebreid nagehyperd hier. Ik kon gewoon echt niet slapen.
Niet alleen onder de docentenquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:40 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb een blauwe maandag filosofie gestudeerd, daar lopen dan wel veel autisten onder de docenten... zo denken die gasten, daar knapte ik ook nogal op af. In plaats van interessante kwesties ben je alleen maar bezig met semantische mierenneukerij.
Vind je dat niet vervelend? Ik zou echt gek worden als ik weer 24/7 bij m'n ouders zou moeten wonen. Zijn schatten, maar een weekend is genoeg.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben ook stereotype FOK!, al zit ik standaard bij mijn ouders op de middenverdieping![]()
Ondertussen wel een aantal jaar zelfstandig gewoond, maar dat is nu financieel en persoonlijk gezien niet haalbaar
Nee niet veel in ONZ; wilde alleen maar aangeven dat ik tussen idioot en geniaal zit (zoals de meesten dus)quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zit je veel in ONZ dan?
En het was maar een garpje natuurlijk
2 van wat? ESF is drukker toch?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:37 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind het zo typisch dat F&L maar 2 van ESF scheelt, ik had F&L lager verwacht...
Genialiteit en gekte liggen dicht naast elkaarquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee niet veel in ONZ; wilde alleen maar aangeven dat ik tussen idioot en geniaal zit (zoals de meesten dus)
Hi austistjequote:
JE voelt je dan heel stoer heh, als je ineens iets kan laten vallen en daardoor vrij hebt. Agh, die puberteit...quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb in de vierde klas ooit een maand of twee filosofie gehad. Beviel niet, laten vallen en twee dagen in de week het eerste uur vrij daardoor
Ah zoquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee niet veel in ONZ; wilde alleen maar aangeven dat ik tussen idioot en geniaal zit (zoals de meesten dus)
Hoger nummer betekent een nieuwer subforumquote:
Ik vond het vak en de docent niet zo leuk als ik vooraf had gedacht, en ook na het laten vallen van filosofie had ik nog twee of drie extra vakken die ik voor het profiel en de uren niet had hoeven hebbenquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
JE voelt je dan heel stoer heh, als je ineens iets kan laten vallen en daardoor vrij hebt. Agh, die puberteit...
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Genialiteit en gekte liggen dicht naast elkaar
filosofie op de middelbare, wat ik ervan gehoord heb, zelf niet gevolgd, is ook vrij matigquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vond het vak en de docent niet zo leuk als ik vooraf had gedacht, en ook na het laten vallen van filosofie had ik nog twee of drie extra vakken die ik voor het profiel en de uren niet had hoeven hebbenNooit spijt gehad van de keuze om dat vak te laten vallen
Ik vind het inderdaad heel vervelend. Ik zou dolgraag mijn eigen plek willen hebben, maar het is financieel gezien echt niet te doen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vind je dat niet vervelend? Ik zou echt gek worden als ik weer 24/7 bij m'n ouders zou moeten wonen. Zijn schatten, maar een weekend is genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |