Hamburg.quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En wat ga je nou doen wat je eerder deze week aan ons vroeg qua slapen, eten en iets doen?
Vriendin van me heeft m via t kastje (decoder?) van de KPN, werkt vlotjes.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:20 schreef Redefine het volgende:
De Netflix vind ik nog steeds het beste werken op de PS4. Bij anderen veel met diverse apparaten dergelijke apps gebruikt. Maar die werken bijna allemaal erg stroef.
Oh ok, dank je.quote:
Ja, chromecast is echt hemels jaquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja eens
[..]
Ik denk dat je beter af bent met een HDTV + Chromecast of zoiets dan met een smart tv. De ervaring leert dat die tv's op een bepaald moment geen updates meer krijgen en dat de apps het na verloop van tijd niet meer doen. Als je dat met een goedkope Chromecast hebt kan je die zo vervangen, met de software in de tv niet.
Een andere optie is een Xbox of Playstation eraan hangen. Kan je nog spelletjes spelen ook
ik heb niet enorm veel avondgegetenquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
Waar halen jullie die trek vandaan joh?Ik zit nog vol van het avondeten.
Jij heb sowieso een raar ritme. Je gaat zeker weer om 4 uur slapen?quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb niet enorm veel avondgegeten
Ik ben vandaag om half 11 opgestaan, dus die kans is wel aanwezigquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij heb sowieso een raar ritme. Je gaat zeker weer om 4 uur slapen?
Heb vorige maand nog gedacht om weer eens te gaan sporten. Was gesloopt.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:53 schreef Dave het volgende:
In mijn geval in ieder geval niet van al dat sporten.
Freaknacht?quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben vandaag om half 11 opgestaan, dus die kans is wel aanwezigZeker omdat vrijdag freaknacht, maak ik minder melatonine aan omdat ik constant achter een scherm zit
Gesloopt van het denken er aan alleen al? Klinkt herkenbaar.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heb vorige maand nog gedacht om weer eens te gaan sporten. Was gesloopt.
Op 3fm, tussen 0-4 is in principe de vrijdag freaknacht. Tegenwoordig heet het niet meer zo, maar dat is basically een tijdslot dat de dj's op 3fm in de nacht echt een show neerzettenquote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:56 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga even vroeg onder de wol vandaag. Heb lekker gesport vandaag en dan ben ik altijd sneller moe. En wil morgen ook nog even, want met pasen is de sportschool gesloten.
Oh klinkt interessant. Ik luister eigenlijk nooit radio, maar zal het eens proberen als ik wat wakkerder ben.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Op 3fm, tussen 0-4 is in principe de vrijdag freaknacht. Tegenwoordig heet het niet meer zo, maar dat is basically een tijdslot dat de dj's op 3fm in de nacht echt een show neerzetten
Thanks! Nu nog niet, maar ga het zeker niet laat maken.quote:
Ik luister juist radio om in slaap te vallen vaakquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh klinkt interessant. Ik luister eigenlijk nooit radio, maar zal het eens proberen als ik wat wakkerder ben.
Ik ga het uiteindelijk ook niet laat maken, net met m'n ouders gesproken en het plan is om morgenochtend om 10 uur al de deur uit te gaan richting m'n opa en omaquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks! Nu nog niet, maar ga het zeker niet laat maken.
Deed ik ook nog wel eens, maar dan wel zo zacht dat je het eigenlijk net niet goed kan horenquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik luister juist radio om in slaap te vallen vaakNiet dat het slaapverwekkend is, maar anders ga ik te veel in mijn hoofd zitten
Ik heb ook een sleepfunctie op mijn wekkerradio, dat is echt helemaal heerlijk. Dan stel je het in op een half uur en dan na 18 minuten gaat ie langzaam uitfaden. En inderdaad, niet te hardquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Deed ik ook nog wel eens, maar dan wel zo zacht dat je het eigenlijk net niet goed kan horenGenoeg om af te leiden, niet genoeg om echt de aandacht op te vingen. Het is dat ik inmiddels geen radio meer op de slaapkamer heb
Ik gebruik nu nog wel eens de YouTube-filmpjes van het kanaal Curious Droid. Die vertelt heel rustig en kalm over lucht- en ruimtevaart. Rustig genoeg om bij in slaap te vallen en interessant genoeg om het okay te vinden als je toch nog wakker blijftquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb ook een sleepfunctie op mijn wekkerradio, dat is echt helemaal heerlijk. Dan stel je het in op een half uur en dan na 18 minuten gaat ie langzaam uitfaden. En inderdaad, niet te hard
maar dan blijft je pc/tablet/smartphone met youtube aanstaan, dat lijkt me dan toch vervelend...quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik gebruik nu nog wel eens de YouTube-filmpjes van het kanaal Curious Droid. Die vertelt heel rustig en kalm over lucht- en ruimtevaart. Rustig genoeg om bij in slaap te vallen en interessant genoeg om het okay te vinden als je toch nog wakker blijft
Oeh, leuk! Binnenkort eens lezenquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:36 schreef Greys het volgende:
Kwam deze net tegen uit 2011. Voor wie het interessant vindt en toen nog niet in ESF was, leuk leesvoer. Iemand die toen bij de organisatie werkte kwam vragen beantwoorden. Heel uitgebreid.
ESF / Het Eurovisie Songfestival organiseren, hoe werkt dat?
Autoplay uit, automatisch schermblokkeren aan en hij gaat op standby als het filmpje klaar isquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar dan blijft je pc/tablet/smartphone met youtube aanstaan, dat lijkt me dan toch vervelend...
ieder z'n dingquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Autoplay uit, automatisch schermblokkeren aan en hij gaat op standby als het filmpje klaar isEventueel met het scherm naar beneden leggen, heb je ook geen last van het licht
Nou, dan vind ik iets dat jij okay vindt ook stomquote:
En uitgerekend jij zit bij radio 49 (of wat dat nummer ook mag zijn)quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik luister juist radio om in slaap te vallen vaakNiet dat het slaapverwekkend is, maar anders ga ik te veel in mijn hoofd zitten
Als ik zelf radio maak houd dat me wel wakker hoorquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En uitgerekend jij zit bij radio 49 (of wat dat nummer ook mag zijn)Straks horen we je nog snurken
Dan zal ik inderdaad maar niet te laat gaan slapen nee, maar dan spreek ik ook uit eigen slaapervaring en ik heb meestal veel slaap nodig.quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ga het uiteindelijk ook niet laat maken, net met m'n ouders gesproken en het plan is om morgenochtend om 10 uur al de deur uit te gaan richting m'n opa en oma
hoeveel slaap heb je dan nodig?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan zal ik inderdaad maar niet te laat gaan slapen nee, maar dan spreek ik ook uit eigen slaapervaring en ik heb meestal veel slaap nodig.
naw, kusje d'ropquote:Normaal haat ik familiebezoeken, maar berichten zoals deze maken me toch weer even balen dat ik geen opa's en oma's meer heb.
Dit weet ik nog ja! Had nog geen account, maar las wel mee. Zo tof van Sietse!quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:36 schreef Greys het volgende:
Kwam deze net tegen uit 2011. Voor wie het interessant vindt en toen nog niet in ESF was, leuk leesvoer. Iemand die toen bij de organisatie werkte kwam vragen beantwoorden. Heel uitgebreid.
Dat zijn ook fijne dingen ja, zou ik meer mee moeten doen, maarjaquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik luister podcasts als ik ga slapen. stopt ook vanzelf
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ik zelf radio maak houd dat me wel wakker hoor
ik las gistermiddag stof voor arabische filosofie, na 3 pagina's lag ik te dromenquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:09 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik lees boeken om in slaap te vallen (al val ik vrij makkelijk in slaap an sich) en vroegah luisterde ik naar jawel radio 4(zachtjes)
Wat, welk nummer?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Laten we het hopenIk wil niet weten hoe jij snurkt.
Had ik het nummer trouwens goed?
Helpt goed tegen oorsuizen, piekeren en geluid van buiten negerenquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zijn ook fijne dingen ja, zou ik meer mee moeten doen, maarja
Dat is waarom ik lees, ik doe soms maanden over een boek.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik las gistermiddag stof voor arabische filosofie, na 3 pagina's lag ik te dromen
Ja, nouja, ik heb een beetje hetzelfde met radio, als het pakkende radio is dan slaap ik juist weer te weinigquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:10 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dat is waarom ik lees, ik doe soms maanden over een boek.
Maar als het een pakkend boek is slaap ik juist te weinig
Vandaar radio 4.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, nouja, ik heb een beetje hetzelfde met radio, als het pakkende radio is dan slaap ik juist weer te weinig
Thanksquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoeveel slaap heb je dan nodig?
[..]
naw, kusje d'rop
Dat weet ik nog wel. Dacht altijd dat ik toen wel al (weer) een profiel op FOK! had, maar dat kwam pas later dat jaar. Was toen leuk en interessant om te lezen. En leuk om nu ook weer terug te lezenquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:36 schreef Greys het volgende:
Die van mij met Richard is ook aan te radenquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik luister podcasts als ik ga slapen. stopt ook vanzelf
8 uur is toch niet enorm lang, ik slaap meestal laat, maar haal dan vaak ook wel die 8 uur hoor. Als ik om 2 uur ga pitten ben ik om 10 uur wakker ofzoquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks![]()
Twee daarvan heb ik trouwens nooit gekend, maar dat had ik wel graag gewild. Altijd als ik het over "opa en oma" heb, dan gaat het over de ouders van mijn vader; die van mijn moeder waren al overleden voor ik geboren werd.
En ik slaap trouwens zo'n 8 uur per nacht gemiddeld. Tenzij er echt een heel belangrijke afspraak is. Dan weet ik instinctief dat ik op moet staan.
Oh en als ik flink dronken ben geworden de dag ervoor dan kan ik wel de dag erna helemaal doorslapen. Maar zo vaak komt dat niet voor.
Radio 49?quote:
heb ik al gehoord en ik luister, kijk of lees eigenlijk nooit iets tweemaal.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die van mij met Richard is ook aan te raden
Oh, ja, Radio 49, verwijzing naar het nummer van ONZ (want daar is het ontstaan). ESF is 175quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Radio 49?
Of ga ik dan naar iets geks luisteren?
Dat lijkt me wel interessant eigenlijk! Tijdens mijn studie kwam ik niet verder dan de standaard filosofen (Plato, Nietzsche, e.d.), maar het was dan ook niet mijn hoofdvak.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik las gistermiddag stof voor arabische filosofie, na 3 pagina's lag ik te dromen
Arabische filosofie is best wel interessant, maar de lectuur en de docent zijn heel saaiquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel interessant eigenlijk! Tijdens mijn studie kwam ik niet verder dan de standaard filosofen (Plato, Nietzsche, e.d.), maar het was dan ook niet mijn hoofdvak.
Nee dat is inderdaad gemiddeld. Ik slaap dat eigenlijk altijd standaard, hoe laat ik ook ga slapen. Uitzonderingen als ik echt wakker móet zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
8 uur is toch niet enorm lang, ik slaap meestal laat, maar haal dan vaak ook wel die 8 uur hoor. Als ik om 2 uur ga pitten ben ik om 10 uur wakker ofzo
Apart ESF nummer?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, ja, Radio 49, verwijzing naar het nummer van ONZ (want daar is het ontstaan). ESF is 175
Eurovisie Songfestivalquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Apart ESF nummer?Hoe wat wist ik dat niet eens?
Bedankt voor die podcast! Ja, de lectuur en de docent kunnen het nog wel eens omlaag brengen. Ik had ooit een Engels linguļsme module van een leraar die elke lecture door de zaal zat te lopen en ongeļnteresseerd zat te mompelen. En chagrijnig ging lopen doen als je vragen stelde na afloop, tenzij je het lievelingetje was (en dat was ik al nooit, dus toen ook niet).quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Arabische filosofie is best wel interessant, maar de lectuur en de docent zijn heel saaiDan vind ik de History of Philosophy Podcast Without Any Gaps beter wat dat betreft: https://historyofphilosophy.net/islamic-world
Er gaat een hele wereld voor me openquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Eurovisie Songfestival
--> 175
Feedback
--> 1
Onzin voor je leven!
--> 49
Ik ben daar wel jaloers op, als ik in mijn ritme zit, dan word ik gewoon de dagen daarna standaard op een bepaalde tijd wakker los van hoe vroeg ik daarvoor in bed stap, dus die 8 uur maak ik echt niet altijd...quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee dat is inderdaad gemiddeld. Ik slaap dat eigenlijk altijd standaard, hoe laat ik ook ga slapen. Uitzonderingen als ik echt wakker móet zijn.
Toen Portugal het ESF won in 2017 heb ik die hele nacht niet eens geslapen, zo hyper was ik dat Amar Pelos Dois had gewonnen.Ik heb de hele herhaling van het ESF gezien en uitgebreid nagehyperd hier. Ik kon gewoon echt niet slapen.
Deze docent heeft de neiging om achter elk statement te vragen 'do you agree' en dan zit je daar zo van, eh, ja, ik denk het wel, geen idee, wat is de vraag precies...quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bedankt voor die podcast! Ja, de lectuur en de docent kunnen het nog wel eens omlaag brengen. Ik had ooit een Engels linguļsme module van een leraar die elke lecture door de zaal zat te lopen en ongeļnteresseerd zat te mompelen. En chagrijnig ging lopen doen als je vragen stelde na afloop, tenzij je het lievelingetje was (en dat was ik al nooit, dus toen ook niet).
Ja, dan word ik natuurlijk ook niet geļnteresseerd voor zo'n beetje de minst interessante module die ik móest doen.
Past elk forum-ID zo mooi bij het IQ van de bezoekers?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, ja, Radio 49, verwijzing naar het nummer van ONZ (want daar is het ontstaan). ESF is 175
Is dit nou een verkapte bash richting (F)A's?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Past elk forum-ID zo mooi bij het IQ van de bezoekers?
Zo jaloersmakend is dat niet hoor, want daardoor mis ik wel eens een hele dag; dan word ik wakker en is het bijna weer avond.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben daar wel jaloers op, als ik in mijn ritme zit, dan word ik gewoon de dagen daarna standaard op een bepaalde tijd wakker los van hoe vroeg ik daarvoor in bed stap, dus die 8 uur maak ik echt niet altijd...
Zeker niet! yvonne is top! De rest komt hier niet of nauwelijks dus dat maakt me wat minder uitquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Is dit nou een verkapte bash richting (F)A's?
Mijn filosofieleraar op de middelbare school (heel toffe vent trouwens; een van de beste leraren die ik had) had dan weer de tic dat je nooit "ja, dat is zo" mocht zeggen, want in de filosofie was nooit iets zomaar zo.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Deze docent heeft de neiging om achter elk statement te vragen 'do you agree' en dan zit je daar zo van, eh, ja, ik denk het wel, geen idee, wat is de vraag precies...
Hij was waarschijnlijk autist danquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn filosofieleraar op de middelbare school (heel toffe vent trouwens; een van de beste leraren die ik had) had dan weer de tic dat je nooit "ja, dat is zo" mocht zeggen, want in de filosofie was nooit iets zomaar zo.
Ook al gebruikte je het alleen maar als inleiding voor wat je verder wilde zeggen; het mocht pertinent NIET!
Bedoel je 49 of 175? Ik vrees dat ik er tussenin zitquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Past elk forum-ID zo mooi bij het IQ van de bezoekers?
Misschien een verkaptequote:
Zit je veel in ONZ dan?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bedoel je 49 of 175? Ik vrees dat ik er tussenin zit![]()
Toch lastig he, als andere mensen steeds op je lul gaan staan?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben vanavond weer het stereotype FOK!ker, autist op de zolderkamer bij m'n ouders
hehquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Toch lastig he, als andere mensen steeds op je lul gaan staan?
Ik ben ook stereotype FOK!, al zit ik standaard bij mijn ouders op de middenverdiepingquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben vanavond weer het stereotype FOK!ker, autist op de zolderkamer bij m'n ouders
Ik heb een blauwe maandag filosofie gestudeerd, daar lopen dan wel veel autisten onder de docenten... zo denken die gasten, daar knapte ik ook nogal op af. In plaats van interessante kwesties ben je alleen maar bezig met semantische mierenneukerij.quote:
Ja, herhalingen kijkenquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee dat is inderdaad gemiddeld. Ik slaap dat eigenlijk altijd standaard, hoe laat ik ook ga slapen. Uitzonderingen als ik echt wakker móet zijn.
Toen Portugal het ESF won in 2017 heb ik die hele nacht niet eens geslapen, zo hyper was ik dat Amar Pelos Dois had gewonnen.Ik heb de hele herhaling van het ESF gezien en uitgebreid nagehyperd hier. Ik kon gewoon echt niet slapen.
Niet alleen onder de docentenquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:40 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb een blauwe maandag filosofie gestudeerd, daar lopen dan wel veel autisten onder de docenten... zo denken die gasten, daar knapte ik ook nogal op af. In plaats van interessante kwesties ben je alleen maar bezig met semantische mierenneukerij.
Vind je dat niet vervelend? Ik zou echt gek worden als ik weer 24/7 bij m'n ouders zou moeten wonen. Zijn schatten, maar een weekend is genoeg.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben ook stereotype FOK!, al zit ik standaard bij mijn ouders op de middenverdieping![]()
Ondertussen wel een aantal jaar zelfstandig gewoond, maar dat is nu financieel en persoonlijk gezien niet haalbaar
Nee niet veel in ONZ; wilde alleen maar aangeven dat ik tussen idioot en geniaal zit (zoals de meesten dus)quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zit je veel in ONZ dan?
En het was maar een garpje natuurlijk
2 van wat? ESF is drukker toch?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:37 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind het zo typisch dat F&L maar 2 van ESF scheelt, ik had F&L lager verwacht...
Genialiteit en gekte liggen dicht naast elkaarquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee niet veel in ONZ; wilde alleen maar aangeven dat ik tussen idioot en geniaal zit (zoals de meesten dus)
Hi austistjequote:
JE voelt je dan heel stoer heh, als je ineens iets kan laten vallen en daardoor vrij hebt. Agh, die puberteit...quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb in de vierde klas ooit een maand of twee filosofie gehad. Beviel niet, laten vallen en twee dagen in de week het eerste uur vrij daardoor
Ah zoquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee niet veel in ONZ; wilde alleen maar aangeven dat ik tussen idioot en geniaal zit (zoals de meesten dus)
Hoger nummer betekent een nieuwer subforumquote:
Ik vond het vak en de docent niet zo leuk als ik vooraf had gedacht, en ook na het laten vallen van filosofie had ik nog twee of drie extra vakken die ik voor het profiel en de uren niet had hoeven hebbenquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
JE voelt je dan heel stoer heh, als je ineens iets kan laten vallen en daardoor vrij hebt. Agh, die puberteit...
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Genialiteit en gekte liggen dicht naast elkaar
filosofie op de middelbare, wat ik ervan gehoord heb, zelf niet gevolgd, is ook vrij matigquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vond het vak en de docent niet zo leuk als ik vooraf had gedacht, en ook na het laten vallen van filosofie had ik nog twee of drie extra vakken die ik voor het profiel en de uren niet had hoeven hebbenNooit spijt gehad van de keuze om dat vak te laten vallen
Ik vind het inderdaad heel vervelend. Ik zou dolgraag mijn eigen plek willen hebben, maar het is financieel gezien echt niet te doen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vind je dat niet vervelend? Ik zou echt gek worden als ik weer 24/7 bij m'n ouders zou moeten wonen. Zijn schatten, maar een weekend is genoeg.
Jij als filosoof kan het weten!quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Genialiteit en gekte liggen dicht naast elkaar
Huh?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Filosofie & Levensbeschouwing
Eurovisie Songfestival
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |