London Eurovision Party: Aoibhin was there (verslag)quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, ik zag het wel voorbij komen, maar nog niet de tijd gevonden, linkje?
Ik kan het nooit kort houden...quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:02 schreef naatje_1 het volgende:
Wajoo, da's veel tekst, ik ga hier even goed voor zitten
"mijn nieuwe Verka-achtige zilveren glitterjurkje"quote:
Vanaf nu dus alleen maar bergafwaarts.quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toen had ik de gin tonic nog niet ingeschonkenAl wordt het nu alleen nog maar lolliger.
Daar heb ik niet eens een pic van genomen bedenk ik me nuquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
"mijn nieuwe Verka-achtige zilveren glitterjurkje"
Pics?! (volgens mij heb je een jas aan bij die eerste)
Goede foto ook met Michaelquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar heb ik niet eens een pic van genomen bedenk ik me nuOp sommige filmpjes zie je er wel wat van.
Het was echt een leuke jongen! Wist ik al van het verslag van @Greys en @Cee, maar hoe zijn hem toen omschreven, zo is hij dus ook echtquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Goede foto ook met MichaelWel echt tof lijkt me, dat 'ie je dan ook een knuffel geeft
Achteraf wel een geinig verhaal ja, maar op dat moment kon ik wel door de grond heen zakkenquote:
Snap ik wel ja, iemand verkeerd herkennen is al erg en als je dan ook nog in fangirl mode bent maakt het dat niet beterquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Achteraf wel een geinig verhaal ja, maar op dat moment kon ik wel door de grond heen zakken
Aanrader??quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mocht iemand graag tv willen kijken: om 20:30 begint Hot Fuzz op SBS 9. Een van mijn favoriete films evar!
Ja, je weet hoe erg ik fan ben van Mattquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Snap ik wel ja, iemand verkeerd herkennen is al erg en als je dan ook nog in fangirl mode bent maakt het dat niet beter
quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mocht iemand graag tv willen kijken: om 20:30 begint Hot Fuzz op SBS 9. Een van mijn favoriete films evar!
Lineair TV kijken, doen mensen dat nog?quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik voel me nog steeds vereerdquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, je weet hoe erg ik fan ben van MattNog steeds naast jou mijn enige Facebook vriend, en ook alleen maar om hem te volgen
![]()
Dus ik was nogal eng enthousiast. Die arme man die op hem leek is misschien nog niet eens van de schrik bekomen
Wat mij betreft welquote:
Dat ligt eraan. Ja als je een beetje van dat soort films houdt. Ik weet niet of je Shaun of the Dead hebt gezien?quote:
Het derde deel was eigenlijk nog het minste.quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat mij betreft welDeel 2 in de 'Blood and Cornetto trilogy', na Shaun of the Dead. En stampvol verwijzingen die je de eerste keer niet ziet, dus je blijft dingen ontdekken
Volgens mij ben jij een van de weinige die dat niet meer doetquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Lineair TV kijken, doen mensen dat nog?
ken ik ook niet.....ga het gewoon proberen dan maarquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Ja als je een beetje van dat soort films houdt. Ik weet niet of je Shaun of the Dead hebt gezien?
Als een dergelijke film niks vindt, ga je dit vreselijk vinden.
Kan nog steeds leuk zijn hoorquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Lineair TV kijken, doen mensen dat nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |