Helaas zit ik steeds teveel tussen de Nederlanders om het echt te leren.quote:Op donderdag 18 april 2019 07:22 schreef chufi het volgende:
Zag deze februari op de Spaanse TV ook.
Spreek je ook Spaans?
De laatste keer dat ik op goede vrijdag vrij was zat ik nog op school.quote:Op donderdag 18 april 2019 07:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Is je nieuwe werkgever open op goede vrijdag?
Misschien een Spaanse ploeg gaan trainenquote:Op donderdag 18 april 2019 07:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Helaas zit ik steeds teveel tussen de Nederlanders om het echt te leren.
Ik spreek ondertussen een redelijk woordje kroeg-spaans dus kan in kroegen en winkels goed overweg maar een gesprek is teveel gevraagd
Ik ben wel eens gevraagdquote:Op donderdag 18 april 2019 07:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien een Spaanse ploeg gaan trainen
Ok, niet dus is mijn conclusie.. je ziet het ook steeds minder in deze huidige 24/7 maatschappijquote:Op donderdag 18 april 2019 07:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik op goede vrijdag vrij was zat ik nog op school.
Bewust niet gedaan of was het aanbod niet aantrekkelijk genoeg?quote:Op donderdag 18 april 2019 07:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben wel eens gevraagdHet Spaanse nationale team zat daar ook een tijd, dan was het snel gegaan met mijn Spaans ja
Het beviel me in Nederland + Dat is een beter roeilandquote:Op donderdag 18 april 2019 07:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Bewust niet gedaan of was het aanbod niet aantrekkelijk genoeg?
Pics?!quote:Op donderdag 18 april 2019 07:27 schreef chufi het volgende:
Nu eerst eens die ongeschoren kop van me bijwerken
Moet ik ook nodig weer een keer doen, zie er weer uit als een Neanderthaler.quote:Op donderdag 18 april 2019 07:27 schreef chufi het volgende:
Nu eerst eens die ongeschoren kop van me bijwerken
Geen muziek vandaag?quote:Op donderdag 18 april 2019 07:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moet ik ook nodig weer een keer doen, zie er weer uit als een Neanderthaler.
Stress zeker he?quote:Op donderdag 18 april 2019 08:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
De teringherrie is weer losgebarsten.
als een baardaap dusquote:Op donderdag 18 april 2019 07:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moet ik ook nodig weer een keer doen, zie er weer uit als een Neanderthaler.
Dat nog net niet, maar als ik mij drie weken niet zou scheren wel.quote:
Geef ze van katoenquote:Op donderdag 18 april 2019 07:35 schreef pullup het volgende:
Ik ga aan de slag, morgen is het NK, dus even overal de stress er uit praten
staat ie wel verticaal?quote:Op donderdag 18 april 2019 08:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gaat er dadelijk uit.
...beter dan een ingestort huisquote:Op donderdag 18 april 2019 08:41 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, instorten doe ik thuis wel weer
Sterkte voor straks, ik wacht thuis op je bankquote:Op donderdag 18 april 2019 08:41 schreef sacha het volgende:
[..]
we houden ons hart vast ingeval van Mo's huisquote:Op donderdag 18 april 2019 08:42 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
...beter dan een ingestort huis
quote:Op donderdag 18 april 2019 08:41 schreef sacha het volgende:
[..]
Ach, het is maar een dak, er zijn ergere dingen.quote:Op donderdag 18 april 2019 08:42 schreef chufi het volgende:
[..]
we houden ons hart vast ingeval van Mo's huis
zoals secretaresse dagquote:Op donderdag 18 april 2019 08:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, het is maar een dak, er zijn ergere dingen.
morgen wel opschuiven, drD komt paaseieren zoekenquote:Op donderdag 18 april 2019 08:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Sterkte voor straks, ik wacht thuis op je bank
Nou vooruitquote:Op donderdag 18 april 2019 08:51 schreef sacha het volgende:
[..]
morgen wel opschuiven, drD komt paaseieren zoeken
Ik heb ze extra goed verstopt.quote:Op donderdag 18 april 2019 08:51 schreef sacha het volgende:
[..]
morgen wel opschuiven, drD komt paaseieren zoeken
quote:
Kut, had ik twee weken geleden, moeite met bukken en soms lopen.quote:
Hoop dat het zo weer goed komtquote:Op donderdag 18 april 2019 09:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kut, had ik twee weken geleden, moeite met bukken en soms lopen.
Duurt bij mij meestal een dag of twee, beetje opletten hoe je beweegt...quote:
Ja ik ben er bekend meequote:Op donderdag 18 april 2019 09:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Duurt bij mij meestal een dag of twee, beetje opletten hoe je beweegt...
Goh, echt?quote:Bezorging is vertraagd...
WTF?quote:Kies zelf bezorgtijd of -plaats
U kunt geen andere tijd of plaats kiezen voor dit type zending.
Laat het afleveren bij de huismeester ...quote:Op donderdag 18 april 2019 09:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
WTF?
Ik ben morgenochtend gewoon niet thuis!
Daarom bestelde ik op tijd, jullie hadden verdomme twee dgn.
Ik sta op goede voet met hem, hij kent mij wel, bij naam en toenaam, in positieve zin.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat het afleveren bij de huismeester ...
Is belangrijk voor mij.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:20 schreef chufi het volgende:
Maar laat je niet gek maken om een pakketje
Das toch illegaalquote:Op donderdag 18 april 2019 09:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Deze versie...die heb ik ergens op een bootleg.
Die opname is live uit Eindhoven of Enschede.quote:
Wel mooiquote:Op donderdag 18 april 2019 09:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die opname is live uit Eindhoven of Enschede.
Fysieke bootleg overigens, ligt in een doos.
quote:Op donderdag 18 april 2019 09:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Moment geduld a.u.b.
gr gr post.nl
Pareltje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Alles voor je oudjes Lucky .. tis wel lekker weer schijntquote:Op donderdag 18 april 2019 09:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Straks weer naar die tering tuin, om die schijtpalen op dat pleuris pad te zetten.
Het is daar zo groot, gebed zonder end.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles voor je oudjes Lucky .. tis wel lekker weer schijnt
Maak er wat moois vanquote:Op donderdag 18 april 2019 10:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is daar zo groot, gebed zonder end.Het weer kan niet mooier.
De één zit te wachten op een pakketje, bij de ander schiet het in z'n rug, weer een ander zit in spanning om een uitslag, dus feitelijk niets te klagen hier.
quote:Op donderdag 18 april 2019 10:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is daar zo groot, gebed zonder end.Het weer kan niet mooier.
De één zit te wachten op een pakketje, bij de ander schiet het in z'n rug, weer een ander zit in spanning om een uitslag, dus feitelijk niets te klagen hier.
quote:Op donderdag 18 april 2019 09:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Straks weer naar die tering tuin, om die schijtpalen op dat pleuris pad te zetten.
Kijk nou uit.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:02 schreef chufi het volgende:
Ik ga kijken of ik met fietsen de boel kan forceren
Lijkt me ook geen pretjequote:Op donderdag 18 april 2019 10:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zou het liefst gaan slapen nu, maar dat is onmogelijk.
Het raam., lag er binnen 3 minuten uit.quote:
Nu maar hopen dat een een passende nieuwe hebbenquote:Op donderdag 18 april 2019 11:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het raam., lag er binnen 3 minuten uit.
Die jongens worden toch maar verwendquote:Op donderdag 18 april 2019 11:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik geef de monteurs een muziekje kado.
Ik krijg vandaag helemaal geen nieuwe, komt pas volgende week, ze maken het nu even provisorisch dicht.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat een een passende nieuwe hebben
Ik heb hen ook van een verse kop koffie voorzien.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Die jongens worden toch maar verwend
Doen ze met opzet.. Ze vinden het zo gezellig bij jouquote:Op donderdag 18 april 2019 11:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik krijg vandaag helemaal geen nieuwe, komt pas volgende week, ze maken het nu even provisorisch dicht.
Maar gelukkig ben je verder altijd wel superrelaxt .....quote:Op donderdag 18 april 2019 09:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Fuck you PostNL.
Ben boos, en wil dat pakket hier aan mijn voordeur hebben en anders betaal ik domweg niet.
Ja toch?quote:Op donderdag 18 april 2019 12:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar gelukkig ben je verder altijd wel superrelaxt .....
dat scheelt....
arme peosquote:Op donderdag 18 april 2019 12:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Iggy zit doodsbang in de uiterste hoek bij de voordeur.
Ja het was aangenaamquote:Op donderdag 18 april 2019 13:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Net een stukje wezen wandelen buiten, met zonder jas, was heerlijk weer!
Zelfs 's avonds wandelen is nu weer lekkerquote:Op donderdag 18 april 2019 13:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Net een stukje wezen wandelen buiten, met zonder jas, was heerlijk weer!
Ja maar dat komt door waar je woont ...quote:Op donderdag 18 april 2019 13:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Zelfs 's avonds wandelen is nu weer lekkergisteravond lekker gewandeld en het
water gezeten, het was best wel druk ook eigenlijk
mijn kleur blijft hetzelfdequote:Op donderdag 18 april 2019 13:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een weer zeg, ik verander al in een R&B zanger qua kleur
Ja... heb ik mazzel aanquote:Op donderdag 18 april 2019 13:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dat komt door waar je woont ...
Nee, maar we gaan vanavond weer wandelen..quote:Op donderdag 18 april 2019 13:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja jij kan niet in de zon toch ook?
Ook lekkerquote:Op donderdag 18 april 2019 13:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, maar we gaan vanavond weer wandelen..
Verdwaal nietquote:Op donderdag 18 april 2019 13:19 schreef FANN het volgende:
[..]
's Avonds wandelen is ook lekker met dit weerquote:Op donderdag 18 april 2019 13:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Tragisch ongeluk.quote:Op donderdag 18 april 2019 14:29 schreef Treehut362 het volgende:
gebruiken automobilisten en verkeersdeelnemers hun smartphone te veel.![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)oeristenbus-in-beeld
Rondje gelopen de Dappermarkt voor de helft, zag alweer een andere winkelstraat dus in een blok weer richting huis. Ohhh wat een viskraam staat daarquote:Op donderdag 18 april 2019 15:27 schreef chufi het volgende:
Iedereen zit buiten of niet ... geen idee
Er is daar ook een Lidl in een zijstraatquote:Op donderdag 18 april 2019 15:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Rondje gelopen de Dappermarkt voor de helft, zag alweer een andere winkelstraat dus in een blok weer richting huis. Ohhh wat een viskraam staat daar
Ja die straat idd. Best een grote Lidl zo te zien. Op googel maps lijkt alles zo ver maar het is echt allemaal dichtbij.quote:Op donderdag 18 april 2019 15:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Er is daar ook een Lidl in een zijstraat
De Nobelweg is verderquote:Op donderdag 18 april 2019 15:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die straat idd. Best een grote Lidl zo te zien. Op googel maps lijkt alles zo ver maar het is echt allemaal dichtbij.
Ja dat is fietswerk, maar volgens Scrut was dit een kut Lidl.quote:
Ja, Surinamers zijn de grootste minderheid in de buurt, die houden ook wel van een visje.quote:Op donderdag 18 april 2019 15:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Rondje gelopen de Dappermarkt voor de helft, zag alweer een andere winkelstraat dus in een blok weer richting huis. Ohhh wat een viskraam staat daar
Minderheid ?quote:Op donderdag 18 april 2019 15:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, Surinamers zijn de grootste minderheid in de buurt, die houden ook wel van een visje.
Oh, ja maar echt alles. Zo lekkerquote:Op donderdag 18 april 2019 15:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, Nederlanders zijn nog in de meerderheid volgens mij.
Ja ik kreeg een beetje vakantie gevoel vandaag. Ook alle terrassen volquote:Op donderdag 18 april 2019 15:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is er ook gewoon heel leuk als het mooi weer is. Alsof je op vakantie bent.
Als je je blokje wat groter gaat maken moet je vanuit de Eerste Van Swinden ook even onder het spoor door naar de Javastraat. Dat is ook een hele mooie straat geworden.quote:Op donderdag 18 april 2019 15:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik kreeg een beetje vakantie gevoel vandaag. Ook alle terrassen vol
quote:Op donderdag 18 april 2019 15:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je je blokje wat groter gaat maken moet je vanuit de Eerste Van Swinden ook even onder het spoor door naar de Javastraat. Dat is ook een hele mooie straat geworden.
En de Middenweg is natuurlijk ook heel prettig en weer héél anders. Je woont wat dat betreft op een heel mooi punt.quote:Op donderdag 18 april 2019 15:50 schreef Soury het volgende:
[..]Ik kom met dit mooie weer wel wat verder
quote:Op donderdag 18 april 2019 16:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zit nu half in het donker, ze hebben een dichte plaat aangebracht waar eerst mijn raam zat.
En dat terwijl de zon schijnt en ik die vitamine D hard nodig heb.
Ga je naar buitenquote:Op donderdag 18 april 2019 16:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zit nu half in het donker, ze hebben een dichte plaat aangebracht waar eerst mijn raam zat.
Daar was ik zojuist, ben net weer binnen.quote:
Ik hou het makkelijk vandaag, in de magnetron.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:05 schreef chufi het volgende:
Ik ben maar weer eens in de keuken beland.. Neem er de tijd voor want met snijden moet ik steeds meer oppassen.. Ik had Chinees of zo in gedachten, maar de kip was te vroeg onaangenaam gaan ruiken dus weg in de vuilnis bak er mee.
Nu een soort gehakt ovenschotel aan het in elkaar zetten ...
Dan ga je toch ff buiten zitten ?quote:Op donderdag 18 april 2019 16:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga nu eerst maar eens spek met ei bakken, dat had ik nog niet gedaan vandaag.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan ga je toch ff buiten zitten ?
[spoiler]In het park of zo[/spoiler]
Ja je moet goed voor jezelf zorgenquote:Op donderdag 18 april 2019 16:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga nu eerst maar eens spek met ei bakken, dat had ik nog niet gedaan vandaag.
pfff is erg maar toen zag ik het andere berichtquote:Op donderdag 18 april 2019 14:29 schreef Treehut362 het volgende:
gebruiken automobilisten en verkeersdeelnemers hun smartphone te veel.![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)oeristenbus-in-beeld
Ik maak een pof aardappel met yogurt/knof saus. Een runder braadworstje en de laatste witlof aan stukken gesneden als salade met appel ui en augurkquote:Op donderdag 18 april 2019 16:05 schreef chufi het volgende:
Ik ben maar weer eens in de keuken beland.. Neem er de tijd voor want met snijden moet ik steeds meer oppassen.. Ik had Chinees of zo in gedachten, maar de kip was te vroeg onaangenaam gaan ruiken dus weg in de vuilnis bak er mee.
Nu een soort gehakt ovenschotel aan het in elkaar zetten ...
Gezelligquote:
De gene die ze moest verpakken heeft ze expres zo op elkaar gelegdquote:
De viespeuk.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:23 schreef Soury het volgende:
[..]
De gene die ze moest verpakken heeft ze expres zo op elkaar gelegd
Ik denk dat ze wat hebben af gelachenquote:
Zulke meuk weigerde ik zelfs voor mijn kinderen te kopen.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wat hebben af gelachen
Gooi dan een heel konijn op tafel, weten ze gelijk waar het vandaan komtquote:
vegetarisch of niet wordt dan het dilemma... met koe en varken wordt wat lastigerquote:Op donderdag 18 april 2019 16:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Gooi dan een heel konijn op tafel, weten ze gelijk waar het vandaan komt
Zo deed ik het altijd.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Gooi dan een heel konijn op tafel, weten ze gelijk waar het vandaan komt
je twins zijn vegetarisch geworden en de baardaap eet nog vlees?quote:Op donderdag 18 april 2019 16:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo deed ik het altijd.
Wat eten we met Pasen?
Paashaas!![]()
![]()
Ik denk dat Mo paaskippen aan het scoren isquote:Op donderdag 18 april 2019 16:43 schreef chufi het volgende:
[..]
je twins zijn vegetarisch geworden en de baardaap eet nog vlees?
Ik heb wel gekleurde eitjesquote:
Ik dacht dat ze chocola waren, maar het zijn echte.quote:
Ja, dat vertelde je. Daar hadden we je al om uitgelachen.quote:Op donderdag 18 april 2019 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze chocola waren, maar het zijn echte.
Oh ja maar ze staan nog steeds wel kleurrijkquote:Op donderdag 18 april 2019 17:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat vertelde je. Daar hadden we je al om uitgelachen.
Ik las net over een winkeltje in de Javastraat wat dan misschien iets voor je is. Balkonië: alles voor je balkonquote:Op donderdag 18 april 2019 17:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja maar ze staan nog steeds wel kleurrijk
Een van de tweeling heeft een tijdje vegetarisch gegeten...omdat moeder (wel al haar hele leven) dat ook deed....de rest niet.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:43 schreef chufi het volgende:
[..]
je twins zijn vegetarisch geworden en de baardaap eet nog vlees?
Beetje mosterd na de maaltijd denk ikquote:Op donderdag 18 april 2019 17:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik las net over een winkeltje in de Javastraat wat dan misschien iets voor je is. Balkonië: alles voor je balkon
Soury heeft toch een balkon.quote:Op donderdag 18 april 2019 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje mosterd na de maaltijd denk ik
Ah ok .. dus toch niet .. ja van de moeder weet ik hetquote:Op donderdag 18 april 2019 17:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een van de tweeling heeft een tijdje vegetarisch gegeten...omdat moeder (wel al haar hele leven) dat ook deed....de rest niet.
Nog een beetje pimpen met meuk.quote:Op donderdag 18 april 2019 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met het balkon van Fann?quote:Op donderdag 18 april 2019 17:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar die heeft ze al afgedekt als ik het goed begrepen had
Nou ik zie best wel wat leuks maar wel een trendy dure tentquote:Op donderdag 18 april 2019 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Paasmeuk.quote:Op donderdag 18 april 2019 17:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nog een beetje pimpen met meuk.
Nee ik heb geen zwarte zijlen over mijn balkonquote:Op donderdag 18 april 2019 17:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met het balkon van Fann?
Waarom?quote:Op donderdag 18 april 2019 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik heb geen zwarte zijlen over mijn balkon
Mosterd bij de maaltijdquote:Op donderdag 18 april 2019 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 april 2019 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik heb geen zwarte zijlen over mijn balkon
Tjaquote:
Kanquote:Op donderdag 18 april 2019 17:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had over het woordje geen heen gelezen
Je hebt toch nog geld zat , maar aangezien je andere plannen hebt voor over een jaar of wat zou ik er idd ook niet te veel aan uitgeven aangezien je in je nieuwe woning geen balkon of zo zult hebbenquote:Op donderdag 18 april 2019 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik zie best wel wat leuks maar wel een trendy dure tent
Het is meer wat plantjes en hangbakken en dan is het prima. Ik heb al een balkon lamp. Die zat bij de prijs isquote:Op donderdag 18 april 2019 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt toch nog geld zat , maar aangezien je andere plannen hebt voor over een jaar of wat zou ik er idd ook niet te veel aan uitgeven aangezien je in je nieuwe woning geen balkon of zo zult hebben
woensdagquote:Op donderdag 18 april 2019 17:50 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je iets te vieren?![]()
was het uitslag goed?
Zo lief! Leuk voor je Aap ook!quote:Op donderdag 18 april 2019 17:57 schreef sacha het volgende:
[..]
Lucky heeft een popcorn masjien naar mij opgestuurd
Een week weer, maar de dagen gaan snel.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2019 17:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo lief! Leuk voor je Aap ook!
Altijd popcorn voor op Fok!
Is toch lief?quote:Op donderdag 18 april 2019 18:06 schreef chufi het volgende:
Lucky laat er weer eens geen gras over groeien ..
wow, lees je eigen ondertitelquote:Op donderdag 18 april 2019 18:06 schreef chufi het volgende:
sloersquote:Op donderdag 18 april 2019 18:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Zak soep met brood hier vandaag. Zometeen m'n dansschoenen aan
Ze zullen deze zomer wel trouwenquote:Op donderdag 18 april 2019 18:06 schreef chufi het volgende:
ongezienquote:Op donderdag 18 april 2019 18:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zullen deze zomer wel trouwen
En dan zo'n gesmoorde kreet van achter uit de zaal als de trouwambtenaar vraagt of er nog iemand bezwaar heeft tegen dit huwelijkquote:
"Siiiiiquote:Op donderdag 18 april 2019 18:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan zo'n gesmoorde kreet van achter uit de zaal als de trouwambtenaar vraagt of er nog iemand bezwaar heeft tegen dit huwelijk
Donnie denkt het zelf overleefd te hebben:twitter:kylegriffin1 twitterde op donderdag 18-04-2019 om 17:23:30Page 290: "According to notes written by Hunt, when Sessions told the President that a Special Counsel had been appointed, the President slumped back in his chair and said, 'Oh my God. This is terrible. This is the end of my Presidency. I'm fucked.'" reageer retweet
oiquote:Op donderdag 18 april 2019 18:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan zo'n gesmoorde kreet van achter uit de zaal als de trouwambtenaar vraagt of er nog iemand bezwaar heeft tegen dit huwelijk
Dat vierkante kupkequote:Op donderdag 18 april 2019 18:16 schreef Recce het volgende:
Donnie denkt het zelf overleefd te hebben:twitter:kylegriffin1 twitterde op donderdag 18-04-2019 om 17:23:30Page 290: "According to notes written by Hunt, when Sessions told the President that a Special Counsel had been appointed, the President slumped back in his chair and said, 'Oh my God. This is terrible. This is the end of my Presidency. I'm fucked.'" reageer retweet
[ afbeelding ]
It ain't over yet Donniequote:Op donderdag 18 april 2019 18:16 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is best een leuk liedjequote:
Dan zal je "Comment įa va" van The Shorts ook wel leuk vinden.quote:
Volgens mij geeft dit rapport het Congres veel aanknopingspunten om zelf onderzoek te beginnen/voort te zetten.quote:Op donderdag 18 april 2019 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
It ain't over yet Donnie![]()
Hoewel er vooral over 'collusion' veel is weggelakt uit het rapport om 'ongoing cases' niet te beïnvloeden.
Nee wel die tomaten songquote:Op donderdag 18 april 2019 18:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan zal je "Comment įa va" van The Shorts ook wel leuk vinden.
die heb ik nog live gezienquote:Op donderdag 18 april 2019 18:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan zal je "Comment įa va" van The Shorts ook wel leuk vinden.
Mijn moeder vond ze destijds leuk.quote:
Dat heeft Mueller vermoedelijk met opzet zo gespeeld. Die hoeft niet zo nodig de spotlights.quote:Op donderdag 18 april 2019 18:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij geeft dit rapport het Congres veel aanknopingspunten om zelf onderzoek te beginnen/voort te zetten.
Die waren goed.quote:
Het Congres heet grondwettelijk misschien ook meer middelen Trump aan te pakken:quote:Op donderdag 18 april 2019 18:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat heeft Mueller vermoedelijk met opzet zo gespeeld. Die hoeft niet zo nodig de spotlights.
twitter:kyledcheney twitterde op donderdag 18-04-2019 om 17:26:40BIG: Mueller and his team concluded that Congress has authority to police obstruction of justice.MUELLER: “[W]e concluded that Congress has the authority to prohibit a president’s corrupt use of his authority in order to protect the integrity of the administration of justice." reageer retweet
twitter:kyledcheney twitterde op donderdag 18-04-2019 om 17:29:29MORE MUELLER: "The conclusion that Congress may apply the obstruction laws to the President’s corrupt exercise of the powers of office accords with our constitutional system of checks and balances and the principle that no person is above the law.” reageer retweet
Daarom ja.quote:Op donderdag 18 april 2019 18:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Het Congres heet grondwettelijk misschien ook meer middelen Trump aan te pakken:twitter:kyledcheney twitterde op donderdag 18-04-2019 om 17:26:40BIG: Mueller and his team concluded that Congress has authority to police obstruction of justice.MUELLER: “[W]e concluded that Congress has the authority to prohibit a president’s corrupt use of his authority in order to protect the integrity of the administration of justice." reageer retweet
twitter:kyledcheney twitterde op donderdag 18-04-2019 om 17:29:29MORE MUELLER: "The conclusion that Congress may apply the obstruction laws to the President’s corrupt exercise of the powers of office accords with our constitutional system of checks and balances and the principle that no person is above the law.” reageer retweet
ja nou jaquote:
Trump heeft wel z'n best gedaan obstructie te plegen, maar niemand wilde luisteren:quote:
twitter:kylegriffin1 twitterde op donderdag 18-04-2019 om 17:50:03Page 370: "The President's efforts to influence the investigation were mostly unsuccessful, but that is largely because the persons who surrounded the President declined to carry out orders or accede to his requests." reageer retweet
zal ik het vragen?quote:Op donderdag 18 april 2019 18:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Was het tweede liedje dat ik op de bas kon spelen.
quote:Op donderdag 18 april 2019 18:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo. De rest van de kloten schutting staat nu ook in die pokken tuin, fraai waterpas te wezen.![]()
G,navond!
Nou je pakje stond bij de buren, maar inmiddels zit iedereen aan de popcornquote:Op donderdag 18 april 2019 18:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo. De rest van de kloten schutting staat nu ook in die pokken tuin, fraai waterpas te wezen.![]()
G,navond!
quote:Op donderdag 18 april 2019 18:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
G,navond!
'nee, eerst even een bed in het dakraam hangen'quote:Op donderdag 18 april 2019 18:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
"Zou je het een keer onder m'n raam willen spelen?"
hang een bed voor je raam vannachtquote:Op donderdag 18 april 2019 18:37 schreef sacha het volgende:
[..]
'nee, eerst even een bed in het dakraam hangen'
quote:Op donderdag 18 april 2019 18:37 schreef sacha het volgende:
[..]
'nee, eerst even een bed in het dakraam hangen'
Biertjequote:Op donderdag 18 april 2019 18:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
G,navond!
Ach, wat kon er nu helemaal gebeuren. Het ging maar om een halve schutting.... Hele middag bezig geweest en alle palen moeten nog worden geplaatst worden om de druiven te ondersteunen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |