Ja die straat idd. Best een grote Lidl zo te zien. Op googel maps lijkt alles zo ver maar het is echt allemaal dichtbij.quote:Op donderdag 18 april 2019 15:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Er is daar ook een Lidl in een zijstraat
De Nobelweg is verderquote:Op donderdag 18 april 2019 15:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die straat idd. Best een grote Lidl zo te zien. Op googel maps lijkt alles zo ver maar het is echt allemaal dichtbij.
Ja dat is fietswerk, maar volgens Scrut was dit een kut Lidl.quote:
Ja, Surinamers zijn de grootste minderheid in de buurt, die houden ook wel van een visje.quote:Op donderdag 18 april 2019 15:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Rondje gelopen de Dappermarkt voor de helft, zag alweer een andere winkelstraat dus in een blok weer richting huis. Ohhh wat een viskraam staat daar
Minderheid ?quote:Op donderdag 18 april 2019 15:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, Surinamers zijn de grootste minderheid in de buurt, die houden ook wel van een visje.
Oh, ja maar echt alles. Zo lekkerquote:Op donderdag 18 april 2019 15:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, Nederlanders zijn nog in de meerderheid volgens mij.
Ja ik kreeg een beetje vakantie gevoel vandaag. Ook alle terrassen volquote:Op donderdag 18 april 2019 15:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is er ook gewoon heel leuk als het mooi weer is. Alsof je op vakantie bent.
Als je je blokje wat groter gaat maken moet je vanuit de Eerste Van Swinden ook even onder het spoor door naar de Javastraat. Dat is ook een hele mooie straat geworden.quote:Op donderdag 18 april 2019 15:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik kreeg een beetje vakantie gevoel vandaag. Ook alle terrassen vol
quote:Op donderdag 18 april 2019 15:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je je blokje wat groter gaat maken moet je vanuit de Eerste Van Swinden ook even onder het spoor door naar de Javastraat. Dat is ook een hele mooie straat geworden.
En de Middenweg is natuurlijk ook heel prettig en weer héél anders. Je woont wat dat betreft op een heel mooi punt.quote:Op donderdag 18 april 2019 15:50 schreef Soury het volgende:
[..]Ik kom met dit mooie weer wel wat verder
quote:Op donderdag 18 april 2019 16:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zit nu half in het donker, ze hebben een dichte plaat aangebracht waar eerst mijn raam zat.
En dat terwijl de zon schijnt en ik die vitamine D hard nodig heb.
Ga je naar buitenquote:Op donderdag 18 april 2019 16:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zit nu half in het donker, ze hebben een dichte plaat aangebracht waar eerst mijn raam zat.
Daar was ik zojuist, ben net weer binnen.quote:
Ik hou het makkelijk vandaag, in de magnetron.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:05 schreef chufi het volgende:
Ik ben maar weer eens in de keuken beland.. Neem er de tijd voor want met snijden moet ik steeds meer oppassen.. Ik had Chinees of zo in gedachten, maar de kip was te vroeg onaangenaam gaan ruiken dus weg in de vuilnis bak er mee.
Nu een soort gehakt ovenschotel aan het in elkaar zetten ...
Dan ga je toch ff buiten zitten ?quote:Op donderdag 18 april 2019 16:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga nu eerst maar eens spek met ei bakken, dat had ik nog niet gedaan vandaag.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan ga je toch ff buiten zitten ?
[spoiler]In het park of zo[/spoiler]
Ja je moet goed voor jezelf zorgenquote:Op donderdag 18 april 2019 16:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga nu eerst maar eens spek met ei bakken, dat had ik nog niet gedaan vandaag.
pfff is erg maar toen zag ik het andere berichtquote:Op donderdag 18 april 2019 14:29 schreef Treehut362 het volgende:
gebruiken automobilisten en verkeersdeelnemers hun smartphone te veel.![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)oeristenbus-in-beeld
Ik maak een pof aardappel met yogurt/knof saus. Een runder braadworstje en de laatste witlof aan stukken gesneden als salade met appel ui en augurkquote:Op donderdag 18 april 2019 16:05 schreef chufi het volgende:
Ik ben maar weer eens in de keuken beland.. Neem er de tijd voor want met snijden moet ik steeds meer oppassen.. Ik had Chinees of zo in gedachten, maar de kip was te vroeg onaangenaam gaan ruiken dus weg in de vuilnis bak er mee.
Nu een soort gehakt ovenschotel aan het in elkaar zetten ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |