Lijkt me ook geen pretjequote:Op donderdag 18 april 2019 10:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zou het liefst gaan slapen nu, maar dat is onmogelijk.
Het raam., lag er binnen 3 minuten uit.quote:
Nu maar hopen dat een een passende nieuwe hebbenquote:Op donderdag 18 april 2019 11:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het raam., lag er binnen 3 minuten uit.
Die jongens worden toch maar verwendquote:Op donderdag 18 april 2019 11:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik geef de monteurs een muziekje kado.
Ik krijg vandaag helemaal geen nieuwe, komt pas volgende week, ze maken het nu even provisorisch dicht.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat een een passende nieuwe hebben
Ik heb hen ook van een verse kop koffie voorzien.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Die jongens worden toch maar verwend
Doen ze met opzet.. Ze vinden het zo gezellig bij jouquote:Op donderdag 18 april 2019 11:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik krijg vandaag helemaal geen nieuwe, komt pas volgende week, ze maken het nu even provisorisch dicht.
Maar gelukkig ben je verder altijd wel superrelaxt .....quote:Op donderdag 18 april 2019 09:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Fuck you PostNL.
Ben boos, en wil dat pakket hier aan mijn voordeur hebben en anders betaal ik domweg niet.
Ja toch?quote:Op donderdag 18 april 2019 12:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar gelukkig ben je verder altijd wel superrelaxt .....
dat scheelt....
arme peosquote:Op donderdag 18 april 2019 12:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Iggy zit doodsbang in de uiterste hoek bij de voordeur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |