quote:
Kut, had ik twee weken geleden, moeite met bukken en soms lopen.quote:
Hoop dat het zo weer goed komtquote:Op donderdag 18 april 2019 09:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kut, had ik twee weken geleden, moeite met bukken en soms lopen.
Duurt bij mij meestal een dag of twee, beetje opletten hoe je beweegt...quote:
Ja ik ben er bekend meequote:Op donderdag 18 april 2019 09:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Duurt bij mij meestal een dag of twee, beetje opletten hoe je beweegt...
Goh, echt?quote:Bezorging is vertraagd...
WTF?quote:Kies zelf bezorgtijd of -plaats
U kunt geen andere tijd of plaats kiezen voor dit type zending.
Laat het afleveren bij de huismeester ...quote:Op donderdag 18 april 2019 09:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
WTF?
Ik ben morgenochtend gewoon niet thuis!
Daarom bestelde ik op tijd, jullie hadden verdomme twee dgn.
Ik sta op goede voet met hem, hij kent mij wel, bij naam en toenaam, in positieve zin.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat het afleveren bij de huismeester ...
Is belangrijk voor mij.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:20 schreef chufi het volgende:
Maar laat je niet gek maken om een pakketje
Das toch illegaalquote:Op donderdag 18 april 2019 09:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Deze versie...die heb ik ergens op een bootleg.
Die opname is live uit Eindhoven of Enschede.quote:
Wel mooiquote:Op donderdag 18 april 2019 09:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die opname is live uit Eindhoven of Enschede.
Fysieke bootleg overigens, ligt in een doos.
quote:Op donderdag 18 april 2019 09:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Moment geduld a.u.b.
gr gr post.nl
Pareltje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Alles voor je oudjes Lucky .. tis wel lekker weer schijntquote:Op donderdag 18 april 2019 09:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Straks weer naar die tering tuin, om die schijtpalen op dat pleuris pad te zetten.
Het is daar zo groot, gebed zonder end.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles voor je oudjes Lucky .. tis wel lekker weer schijnt
Maak er wat moois vanquote:Op donderdag 18 april 2019 10:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is daar zo groot, gebed zonder end.Het weer kan niet mooier.
De één zit te wachten op een pakketje, bij de ander schiet het in z'n rug, weer een ander zit in spanning om een uitslag, dus feitelijk niets te klagen hier.
quote:Op donderdag 18 april 2019 10:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is daar zo groot, gebed zonder end.Het weer kan niet mooier.
De één zit te wachten op een pakketje, bij de ander schiet het in z'n rug, weer een ander zit in spanning om een uitslag, dus feitelijk niets te klagen hier.
quote:Op donderdag 18 april 2019 09:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Straks weer naar die tering tuin, om die schijtpalen op dat pleuris pad te zetten.
Kijk nou uit.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:02 schreef chufi het volgende:
Ik ga kijken of ik met fietsen de boel kan forceren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |