Nog een beetje pimpen met meuk.quote:Op donderdag 18 april 2019 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje mosterd na de maaltijd denk ik
Ben je niet in de war met het balkon van Fann?quote:Op donderdag 18 april 2019 17:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar die heeft ze al afgedekt als ik het goed begrepen had
Nou ik zie best wel wat leuks maar wel een trendy dure tentquote:Op donderdag 18 april 2019 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Paasmeuk.quote:Op donderdag 18 april 2019 17:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nog een beetje pimpen met meuk.
Nee ik heb geen zwarte zijlen over mijn balkonquote:Op donderdag 18 april 2019 17:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met het balkon van Fann?
Waarom?quote:Op donderdag 18 april 2019 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik heb geen zwarte zijlen over mijn balkon
Mosterd bij de maaltijdquote:Op donderdag 18 april 2019 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 april 2019 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik heb geen zwarte zijlen over mijn balkon
Tjaquote:
Kanquote:Op donderdag 18 april 2019 17:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had over het woordje geen heen gelezen
Je hebt toch nog geld zat , maar aangezien je andere plannen hebt voor over een jaar of wat zou ik er idd ook niet te veel aan uitgeven aangezien je in je nieuwe woning geen balkon of zo zult hebbenquote:Op donderdag 18 april 2019 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik zie best wel wat leuks maar wel een trendy dure tent
Het is meer wat plantjes en hangbakken en dan is het prima. Ik heb al een balkon lamp. Die zat bij de prijs isquote:Op donderdag 18 april 2019 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt toch nog geld zat , maar aangezien je andere plannen hebt voor over een jaar of wat zou ik er idd ook niet te veel aan uitgeven aangezien je in je nieuwe woning geen balkon of zo zult hebben
woensdagquote:Op donderdag 18 april 2019 17:50 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je iets te vieren?![]()
was het uitslag goed?
Zo lief! Leuk voor je Aap ook!quote:Op donderdag 18 april 2019 17:57 schreef sacha het volgende:
[..]
Lucky heeft een popcorn masjien naar mij opgestuurd
Een week weer, maar de dagen gaan snel.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2019 17:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo lief! Leuk voor je Aap ook!
Altijd popcorn voor op Fok!
Is toch lief?quote:Op donderdag 18 april 2019 18:06 schreef chufi het volgende:
Lucky laat er weer eens geen gras over groeien ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |