De gene die ze moest verpakken heeft ze expres zo op elkaar gelegdquote:
De viespeuk.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:23 schreef Soury het volgende:
[..]
De gene die ze moest verpakken heeft ze expres zo op elkaar gelegd
Ik denk dat ze wat hebben af gelachenquote:
Zulke meuk weigerde ik zelfs voor mijn kinderen te kopen.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wat hebben af gelachen
Gooi dan een heel konijn op tafel, weten ze gelijk waar het vandaan komtquote:
vegetarisch of niet wordt dan het dilemma... met koe en varken wordt wat lastigerquote:Op donderdag 18 april 2019 16:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Gooi dan een heel konijn op tafel, weten ze gelijk waar het vandaan komt
Zo deed ik het altijd.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Gooi dan een heel konijn op tafel, weten ze gelijk waar het vandaan komt
je twins zijn vegetarisch geworden en de baardaap eet nog vlees?quote:Op donderdag 18 april 2019 16:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo deed ik het altijd.
Wat eten we met Pasen?
Paashaas!![]()
![]()
Ik denk dat Mo paaskippen aan het scoren isquote:Op donderdag 18 april 2019 16:43 schreef chufi het volgende:
[..]
je twins zijn vegetarisch geworden en de baardaap eet nog vlees?
Ik heb wel gekleurde eitjesquote:
Ik dacht dat ze chocola waren, maar het zijn echte.quote:
Ja, dat vertelde je. Daar hadden we je al om uitgelachen.quote:Op donderdag 18 april 2019 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze chocola waren, maar het zijn echte.
Oh ja maar ze staan nog steeds wel kleurrijkquote:Op donderdag 18 april 2019 17:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat vertelde je. Daar hadden we je al om uitgelachen.
Ik las net over een winkeltje in de Javastraat wat dan misschien iets voor je is. Balkonië: alles voor je balkonquote:Op donderdag 18 april 2019 17:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja maar ze staan nog steeds wel kleurrijk
Een van de tweeling heeft een tijdje vegetarisch gegeten...omdat moeder (wel al haar hele leven) dat ook deed....de rest niet.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:43 schreef chufi het volgende:
[..]
je twins zijn vegetarisch geworden en de baardaap eet nog vlees?
Beetje mosterd na de maaltijd denk ikquote:Op donderdag 18 april 2019 17:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik las net over een winkeltje in de Javastraat wat dan misschien iets voor je is. Balkonië: alles voor je balkon
Soury heeft toch een balkon.quote:Op donderdag 18 april 2019 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje mosterd na de maaltijd denk ik
Ah ok .. dus toch niet .. ja van de moeder weet ik hetquote:Op donderdag 18 april 2019 17:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een van de tweeling heeft een tijdje vegetarisch gegeten...omdat moeder (wel al haar hele leven) dat ook deed....de rest niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |