Meisjessterren zekerquote:Op donderdag 18 april 2019 00:14 schreef Recce het volgende:
Messier 81, een spiraalsterrenstelsel ongeveer zo groot als onze Melkweg. Als we van een afstand naar de Melkweg zouden kunnen kijken, zou het er ongeveer zo uitzien. In de roze gebiedjes worden veel sterren geboren.
[ afbeelding ]
puntjes!quote:Op donderdag 18 april 2019 00:14 schreef Recce het volgende:
Messier 81, een spiraalsterrenstelsel ongeveer zo groot als onze Melkweg. Als we van een afstand naar de Melkweg zouden kunnen kijken, zou het er ongeveer zo uitzien. In de roze gebiedjes worden veel sterren geboren.
[ afbeelding ]
Bruine sterren genoeg daar, dacht ik te zien.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoef je niet zo teleurgesteld bij te kijken
voor Rekkie? nahquote:Op donderdag 18 april 2019 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bruine sterren genoeg daar, dacht ik te zien.
Das kakquote:Op donderdag 18 april 2019 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 april 2019 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan meisjessterren ... Die zitten de hele dag te tutten voor de spiegel.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoef je niet zo teleurgesteld bij te kijken
Niets gebleekt te zien?quote:
Sjaainsterrenquote:Op donderdag 18 april 2019 00:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan meisjessterren ... Die zitten de hele dag te tutten voor de spiegel.
Mario krijgt zowat een hoogtepunt bij het idee van 100 miljard meisjessterren en een hoop kak.quote:
kookniequote:
Deze had eigenlijk eerst gemoeten.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De vorige was nog niet op, FF.
de aardstralen zwagert!quote:Op donderdag 18 april 2019 00:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh, aloude kwartje valt nu pas.Aardstralen zwagert heeft pakketje in ontvangst genomen.
quote:Op donderdag 18 april 2019 00:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Mario krijgt zowat een hoogtepunt bij het idee van 100 miljard meisjessterren en een hoop kak.
Wie ben jij en waar heb je Recce gelaten?quote:Op donderdag 18 april 2019 00:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Mario krijgt zowat een hoogtepunt bij het idee van 100 miljard meisjessterren en een hoop kak.
Is dat ook te tekenen?quote:Op donderdag 18 april 2019 00:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dan gaan we maar onafhankiedag vieren
quote:Op donderdag 18 april 2019 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wie ben jij en waar heb je Recce gelaten?
Ton is tof.quote:
Het is mooi vaarweer morgen uhh vandaagquote:Op donderdag 18 april 2019 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ah, eindelijk donderdag. Vanavond weer een bandje met kutmuziek![]()
Morgen ook. Dan vaar ik naar Kokorokoquote:Op donderdag 18 april 2019 00:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het is mooi vaarweer morgen uhh vandaag
kogelvrij?quote:Op donderdag 18 april 2019 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ah, eindelijk donderdag. Vanavond weer een bandje met kutmuziek![]()
quote:Op donderdag 18 april 2019 00:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het is mooi vaarweer morgen uhh vandaag
nee, Aap heeft het naar de buren gebracht want we krijgen nooit kadoosjesquote:Op donderdag 18 april 2019 00:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal ie wel gek opgekeken hebben toen hij las, 'van Herpie, voor Herpie'
Je hebt het maar druk met al die kesertenquote:Op donderdag 18 april 2019 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Morgen ook. Dan vaar ik naar Kokoroko
Poehhhh die sla ik ff over thankyousomuchhhhquote:
quote:Op donderdag 18 april 2019 00:30 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, Aap heeft het naar de buren gebracht want we krijgen nooit kadoosjes
Ik vatte even wat samen. Dit topic heeft een slechte invloed op mij.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wie ben jij en waar heb je Recce gelaten?
Het is maar goed dat BZN niet meer optreedt. Daar moest ik ook altijd naartoe.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je hebt het maar druk met al die keserten
Komt door al dat voetbal, waarschijnlijk.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vatte even wat samen. Dit topic heeft een slechte invloed op mij.
quote:
lief aaiquote:Op donderdag 18 april 2019 00:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vatte even wat samen. Dit topic heeft een slechte invloed op mij.
Er stond eerst saaiquote:
Ja, dat schijnt heel slecht te zijn voor je hersenen.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Komt door al dat voetbal, waarschijnlijk.
Vooral koppen.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat schijnt heel slecht te zijn voor je hersenen.
Moet ik daarom nu zo hoesten?quote:Op donderdag 18 april 2019 00:42 schreef Recce het volgende:
In 2014 is er waarschijnlijk een meteoroïde van buiten ons zonnestelsel in de atmosfeer van de aarde verbrand!
Het was een zachte winter dat jaar.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:42 schreef Recce het volgende:
In 2014 is er waarschijnlijk een meteoroïde van buiten ons zonnestelsel in de atmosfeer van de aarde verbrand!
Ik heb gelukkig nooit 'op voetbal gezeten'.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat schijnt heel slecht te zijn voor je hersenen.
Pas op jij hčquote:Op donderdag 18 april 2019 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is maar goed dat BZN niet meer optreedt. Daar moest ik ook altijd naartoe.
Boksen is veel beterder voor je hoofdquote:
Vast een jongensmeteoroïdequote:Op donderdag 18 april 2019 00:42 schreef Recce het volgende:
The Andromeda Strain.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Moet ik daarom nu zo hoesten?
quote:
Hangt wel van je defence af.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Boksen is veel beterder voor je hoofd
Una palom.....oh wacht.quote:
Het ding was maar een meter in doorsnede.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het was een zachte winter dat jaar.
Dat had je toch nooit lang volgehouden.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nooit 'op voetbal gezeten'.
Deze.quote:
Slaap ze, was funquote:
Trusten.quote:
quote:
Ik werd er op de lagere school al vaak bij voetbal uitgestuurd vanwege kritiek op de scheidsrechterquote:Op donderdag 18 april 2019 00:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat had je toch nooit lang volgehouden.
Ik gok middenvelder.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik werd er op de lagere school al vaak bij voetbal uitgestuurd vanwege kritiek op de scheidsrechter
Dit klinkt als een volstrekt waanzinnig plan.quote:ZWOLLE - CDA, Forum voor Democratie, VVD, ChristenUnie en de PvdA gaan onderhandelen over de vorming van een nieuwe coalitie in Overijssel. In tegenstelling tot veel andere provincies bestuurt FvD in Overijssel waarschijnlijk wel mee. De partijen hebben er vertrouwen in dat ze er inhoudelijk uitkomen en dat hun samenwerking vier jaar lang standhoudt.
Maar je kon ook totaal niet voetballen, toch?quote:Op donderdag 18 april 2019 00:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik werd er op de lagere school al vaak bij voetbal uitgestuurd vanwege kritiek op de scheidsrechter
Ik was lomp dus werd ik aangewezen als keeper.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar je kon ook totaal niet voetballen, toch?
Klopt. Maar dat betekende niet dat ik het allemaal niet beter wist dan die domme schoolmeester.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar je kon ook totaal niet voetballen, toch?
Vond ik ook niks. Voor je het wist kreeg je die bal tegen je aan geknald.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:57 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik was lomp dus werd ik aangewezen als keeper.
Ik kon ook niet voetballen en werd dus vaak in de goal gezet als keeper. Dat had helemaal geen zin natuurlijk. Ik heb een keer een knie van een aanvaller tegen m'n kop gehad en had toen een hersenschudding.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vond ik ook niks. Voor je het weet kreeg je die bal tegen je aan geknald.
Is dat wennen voor je?quote:Op donderdag 18 april 2019 01:00 schreef sacha het volgende:
dit lijkt mij allemaal volstrekt normaal
Ik heb later nog wel eens meegedaan met een voetbaltoernooi voor m'n werk. Dat ging best goed tot de tegenstander ging tellen met hoeveel mensen wij in het veld stonden.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kon ook niet voetballen en werd dus vaak in de goal gezet als keeper. Dat had helemaal geen zin natuurlijk. Ik heb een keer een knie van een aanvaller tegen m'n kop gehad en had toen een hersenschudding.
Als ze slim waren, maakten ze daar geen probleem van. Waarschijnlijk had je een negatieve invloed op je team.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb later nog wel eens meegedaan met een voetbaltoernooi voor m'n werk. Dat ging best goed tot de tegenstander ging tellen met hoeveel mensen wij in het veld stonden.
Met z'n twaalven hadden we nog verloren, met 14 man ging het best aardig. En ik gedroeg me voorbeeldig, desondanks geen contract gekregenquote:Op donderdag 18 april 2019 01:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Als ze slim waren, maakten ze daar geen probleem van. Waarschijnlijk had je een negatieve invloed op je team.
Schooltoernooien ijshockey? In Canada of zo?quote:Op donderdag 18 april 2019 01:07 schreef sig000 het volgende:
Ijshockey was ik wel goed in, met schooltournooien wonnen we alles.
Tilburg.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Schooltoernooien ijshockey? In Canada of zo?
14 man begint wel op te vallen. Ik vraag me af of ze bij de amateurs wel eens met 12 man spelen. Je moet echt bewust tellen om daarachter te komen, je hersenen kunnen in één keer maar tot iets van vijf tot zeven tellen, geloof ik.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met z'n twaalven hadden we nog verloren, met 14 man ging het best aardig. En ik gedroeg me voorbeeldig, desondanks geen contract gekregen
Ja, daar gokten wij ook op.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:12 schreef Recce het volgende:
[..]
14 man begint wel op te vallen. Ik vraag me af of ze bij de amateurs wel eens met 12 man spelen. Je moet echt bewust tellen om daarachter te komen, je hersenen kunnen in één keer maar tot iets van vijf tot zeven tellen, geloof ik.
Daar was ik uitermate geschikt voor. Zeker met zaalvoetbal. Dat ging nog harder.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vond ik ook niks. Voor je het wist kreeg je die bal tegen je aan geknald.
quote:Op donderdag 18 april 2019 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb later nog wel eens meegedaan met een voetbaltoernooi voor m'n werk. Dat ging best goed tot de tegenstander ging tellen met hoeveel mensen wij in het veld stonden.
De Tilburg Trappers, lekker knokkenquote:Op donderdag 18 april 2019 01:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Tilburg.
1 gozer daarvan is wel later in Canada prof geworden.
Dat is een originele iPad. Heb je niets meer aan.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:17 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
Vanmiddag zag ik mn buurman wat weg gooien waarvan ik dacht, Hey, dat is zonde!! (ik zag een schermo oid iets digitaals, ik dacht aan een digitaals fotoframe) Dus netjes aangebeld en gezegd dat ik net zag wat hij weg gooide met de vraag erna, zou ik het mogen hebben... Ja was het antwoord dus ik pluk het uit zijn vuilniszak, is het een IPad.... Volgens hem werkt ie nog alleen gebruikte hij m nooit...
Ik heb net een usb kabeltje besteld in de hoop dat ik m weer aan de praat kan krijgen.
Nou mijn vraag, iemand enig idee welk type Ipad dit is?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb geen verstand van Apple....
Rooie Stien met baksteen in de handtas langs de boarding.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:17 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
De Tilburg Trappers, lekker knokken![]()
Klopt, het is een A1219. Een weggooiert.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is een originele iPad. Heb je niets meer aan.
Ik heb ook niets meer aan een 286 maar toch zou ik nog graag zo een pc willen hebben!quote:Op donderdag 18 april 2019 01:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is een originele iPad. Heb je niets meer aan.
Zit je nu mobiel dan?quote:Op donderdag 18 april 2019 01:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb ook niets meer aan een 286 maar toch zou ik nog graag zo een pc willen hebben!
Een 286SX heb ik nog wel staan.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb ook niets meer aan een 286 maar toch zou ik nog graag zo een pc willen hebben!
Zo'n PC kun je met wat kunst en vliegwerk nog voor elkaar krijgen en gebruiken voor games etc. Die iPad is afhankelijk van allerlei internetdingen die niet meer werken.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee man.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
Feenstra Flyers waren vaak wel beter.
Niet? Dat dacht ik echt.quote:
Sterkte en welterusten.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan huil ik mij nu maar in slaap.
[ afbeelding ]
Trusten
Nee, ik zit via mn pc.quote:
Tof, Wat wil je er voor hebben? Ik heb nog games die ik er op kan spelen.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:22 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Een 286SX heb ik nog wel staan.
Ook niet als ik t wil misbruiken voor een "luxe" fotolijst?quote:Op donderdag 18 april 2019 01:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo'n PC kun je met wat kunst en vliegwerk nog voor elkaar krijgen en gebruiken voor games etc. Die iPad is afhankelijk van allerlei internetdingen die niet meer werken.
Slaap ze Scrutquote:Op donderdag 18 april 2019 01:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan huil ik mij nu maar in slaap.
[ afbeelding ]
Trusten
Er was redelijke competitie in die dagen en NL haalde zelfs een keer de hoogste groep met de spelers die er toen waren.quote:
Ik denk niet dat de accu nog lang meegaat. Je kunt er natuurlijk wat mee klooien, maar het wordt waarschijnlijk al een heel gedoe om de troep van de buurman eraf te krijgen.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:25 schreef Outpost76 het volgende:
Ook niet als ik t wil misbruiken voor een "luxe" fotolijst?
Ik heb ooit een collega gehad uit de Heuvelstraat in Tilburg. Als iemand daar mot mee kreeg, had je zijn zegelring op je voorhoofd staan. Was best leuke tijd.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er was redelijke competitie in die dagen en NL haalde zelfs een keer de hoogste groep met de spelers die er toen waren.
Wat intereseerd die troep van mijn buurman mij nou?quote:Op donderdag 18 april 2019 01:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de accu nog lang meegaat. Je kunt er natuurlijk wat mee klooien, maar het wordt waarschijnlijk al een heel gedoe om de troep van de buurman eraf te krijgen.
Nee.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat intereseerd die troep van mijn buurman mij nou?
Gewoon neerzetten met wisselende foto's als foto lijst. Is dat geen optie?
de buurvrouw dan?quote:Op donderdag 18 april 2019 01:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij zei dat ie m al jaren niet meer gebruikt en hij heeft pas net 6 maanden oid een meisje geimporteert.quote:
Weer rokjes dag!quote:
Daarom denk ik.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok kort en krachtig maar waarom niet?
dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 18 april 2019 01:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij zei dat ie m al jaren niet meer gebruikt en hij heeft pas net 6 maanden oid een meisje geimporteert.
Ik vermoed dat de accu niet meer dan een uur meegaat. Misschien valt het mee en is het langer, maar een praktisch fotolijstje wordt het niet.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Was zeker van een oud vrouwtje geweestquote:
Ok, dan nog, ik ken hem een jaar of 10 en heb nog nooit een dame bij hem gezien maar als er een optie in zit om alles terug te zetten naar de fabrieks instellingen zal ik dat zeker doen!quote:
Bovendien is een nieuw fotolijstje niet meer zo duur en heeft veel meer pixels.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de accu niet meer dan een uur meegaat. Misschien valt het mee en is het langer, maar een praktisch fotolijstje wordt het niet.
Mijn huidige zit de hele dag aan het net aangesloten dus wat boeit mij die accu??quote:Op donderdag 18 april 2019 01:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de accu niet meer dan een uur meegaat. Misschien valt het mee en is het langer, maar een praktisch fotolijstje wordt het niet.
rotte appels moet je er uit tiefenquote:Op donderdag 18 april 2019 01:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok, dan nog, ik ken hem een jaar of 10 en heb nog nooit een dame bij hem gezien maar als er een optie in zit om alles terug te zetten naar de fabrieks instellingen zal ik dat zeker doen!
Als je in de ziektewet zit is elke euro teveel! Een gratis fotolijstje is 100% beter dan geen.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Bovendien is een nieuw fotolijstje niet meer zo duur en heeft veel meer pixels.
Er zit geen standaard bij.En geen haakje om het op te hangen.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok kort en krachtig maar waarom niet?
Precies, anders is je fruitmand zo naar de Filistijnen.quote:
Doe je dan de hele dag dezelfde foto of wissel je?quote:Op donderdag 18 april 2019 01:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn huidige zit de hele dag aan het net aangesloten dus wat boeit mij die accu??
Met zo'n oud ding, kun je er toch wel een spijker doorheen slaan om aan de muur te hangen?quote:Op donderdag 18 april 2019 01:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er zit geen standaard bij.En geen haakje om het op te hangen.
Die heb ik zelf al gemaakt voor mn foon dus ook voor die Ipad hossel ik dat.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er zit geen standaard bij.En geen haakje om het op te hangen.
Uiteraard wisselend.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Doe je dan de hele dag dezelfde foto of wissel je?
Dat is de beste oplossing.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:42 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Met zo'n oud ding, kun je er toch wel een spijker doorheen slaan om aan de muur te hangen?
ik zou er een foto opplakken, van een appel of zoietsquote:Op donderdag 18 april 2019 01:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Doe je dan de hele dag dezelfde foto of wissel je?
Idd!quote:Op donderdag 18 april 2019 01:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ah een soort van roulerend bureaublad aan de muur.
het zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 18 april 2019 01:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zit je me nou een partijtje belachelijk te maken?![]()
Hoe opquote:Op donderdag 18 april 2019 01:44 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zou er een foto opplakken, van een appel of zoiets
Een boom op Schiermonnikoog heb ik hangen, schilderij.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:44 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zou er een foto opplakken, van een appel of zoiets
behangen kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 18 april 2019 01:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een boom op Schiermonnikoog heb ik hangen, schilderij.
plakjes hotel cakequote:Op donderdag 18 april 2019 01:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik kan dat op mijn TV doen zie ik net.
Nee,geen appel plakken,maar een slideshow.
Fijn dat je dat zo goed als toegeeft.quote:
Met appelmoes? Anders plak het niet.quote:
Jezus is vast fanquote:Op donderdag 18 april 2019 01:48 schreef Amphorapotje het volgende:
Een Karel Appel is ook mooi. Ik heb een appel, een golden delicious met een spijker aan de muur hangen. Iedereen kijkt ernaar.
En roulerend natuurlijk.quote:
Afwisselen met een Elstar.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:48 schreef Amphorapotje het volgende:
Een Karel Appel is ook mooi. Ik heb een appel, een golden delicious met een spijker aan de muur hangen. Iedereen kijkt ernaar.
oh myquote:Op donderdag 18 april 2019 01:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Fijn dat je dat zo goed als toegeeft.
Gisteren en vandaag maken meteen een hele boel duidelijk
Ik weet nu dat jij me hier liever niet ziet.
Jammer... Ik ben niet zo een klootzak of mafkees als er soms over mij word gezegd.
Ja, enige variatie is wel leuk natuurlijk.quote:
Dat zijn nogal veel aannames en ik ben een lul.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jammer... Ik ben niet zo een klootzak of mafkees als er soms over mij word gezegd.
Ik ken je verder nog niet,laat ik me even voorstellen,ik ben FF.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En mij mag je potje noemen.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja, jij bent een lul maar ik ben een eikel met een olifant in een porseleinen kast.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat zijn nogal veel aannames en ik ben een lul.
Aangenaam, men noemt mij op Fok Possie.Maar Outpost76 is ook goed.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ken je verder nog niet,laat ik me even voorstellen,ik ben FF.
quote:Op donderdag 18 april 2019 01:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Aangenaam, men noemt mij op Fok Possie.Maar Outpost76 is ook goed.
meld je morgen even bij sjoef, die trekt je door de ballotage, ga daarna direct door naar startquote:Op donderdag 18 april 2019 01:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Aangenaam, men noemt mij op Fok Possie.Maar Outpost76 is ook goed.
Ik meld me nergens, ik meld me hier daar of waar dan ook wanneer ik wil.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:55 schreef sacha het volgende:
[..]
meld je morgen even bij sjoef, die trekt je door de ballotage, ga daarna direct door naar start
ik koop de Kalverstraatquote:Op donderdag 18 april 2019 01:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik meld me nergens, ik meld me hier daar of waar dan ook wanneer ik wil.
doe maarquote:Op donderdag 18 april 2019 02:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Utrecht ligt wel gunstig op het bord.
Shit, ik sta op Dorpsstraat. Ik ga slapen. Trustenquote:
Een appel met een spijker in de muur,wordt minder snel zuur.quote:Op donderdag 18 april 2019 02:02 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Shit, ik sta op Dorpsstraat. Ik ga slapen. Trusten
http://nl.tinypic.com/use(...)19XFztSv4Ih4l5k2TGxcquote:Op donderdag 18 april 2019 01:57 schreef sacha het volgende:
oh, en als je een lekker wijf bent moet je je tetten posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo beter?
Is dit trouwens wel toe gestaan in dit forum?
misschien kan je daarom beter een bed in je dakraam hangenquote:Op donderdag 18 april 2019 02:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een appel met een spijker in de muur,wordt minder snel zuur.
quote:Op donderdag 18 april 2019 02:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
http://nl.tinypic.com/use(...)19XFztSv4Ih4l5k2TGxc
Oh crap... zo zie je ze niet...Het is functioneel,dan mag het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo beter?
Is dit trouwens wel toe gestaan in dit forum?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Dat betwijfel ik, maar goed daarom uit voorzorg in een spoiler.quote:Op donderdag 18 april 2019 02:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is functioneel,dan mag het.
In sommige delen van Nederland is dat een liefdesverklaring.quote:
Nee hoor.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2019 02:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
In sommige delen van Nederland is dat een liefdesverklaring.
Ah een taalbarriére dan.quote:Op donderdag 18 april 2019 02:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
In sommige delen van Nederland is dat een liefdesverklaring.
In Friesland zeggen we ook wyfke.quote:
Ja zo weet ik nog wel wat meer creatieve vertalingenquote:Op donderdag 18 april 2019 02:11 schreef Outpost76 het volgende:
Wief is vrouw. Wat is er mis met het woord vrouw?
Dat valt onder de Friese verkleinwoorden.quote:Op donderdag 18 april 2019 02:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
In Friesland zeggen we ook wyfke.
Nix mis mee.
Chick,bitch,kech,puta,zoiets?quote:Op donderdag 18 april 2019 02:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja zo weet ik nog wel wat meer creatieve vertalingen
Da's meer Tilly d'r vakgebied.quote:Op donderdag 18 april 2019 02:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Chick,bitch,kech,puta,zoiets?
Ik ben bijna Belg wij zijn niet zo van de tegels.quote:Op donderdag 18 april 2019 02:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]![]()
Dit is in Friesland een heel bekende tegel.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 april 2019 02:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben bijna Belg wij zijn niet zo van de tegels.
Wat is leven, dan de liefdequote:
Alweer?quote:Op donderdag 18 april 2019 02:40 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Wat is leven, dan de liefde
Wat is meer dan houden van.
Dan kunnen we dromen
Dromen met de oegen open.
Vier het leven.
Maak het waar !
![]()
Zo de hond is nu ook uitgelaten, lekker slapen.
quote:
En nu ik er toch ben :quote:Op donderdag 18 april 2019 02:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]![]()
Dit is in Friesland een heel bekende tegel.
[ afbeelding ]
Klopt helemaal.quote:Op donderdag 18 april 2019 02:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En nu ik er toch ben :
Het beste stuk huisraad is een goede vrouw ! Aldus de tegel.
Gratis spelletje?quote:Op donderdag 18 april 2019 02:59 schreef sig000 het volgende:
https://register.ubisoft.com/acu-notredame-giveaway/en-GB
[ afbeelding ]
In Sevillaquote:
Ik ergens anders in Spanje , maar wel van dichtbij en zelfs als ongelovige was ik zeer onder de indruk.quote:
Ik was er toen voor mijn werk (dat was een rare planning bleek) dus heb er wel eea van meegemaakt maar niet alles.quote:Op donderdag 18 april 2019 07:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ergens anders in Spanje , maar wel van dichtbij en zelfs als ongelovige was ik zeer onder de indruk.
Jep, ik kan niet wachten tot het weer weekend is.quote:
Ja er is dan niet veel openquote:Op donderdag 18 april 2019 07:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was er toen voor mijn werk (dat was een rare planning bleek) dus heb er wel eea van meegemaakt maar niet alles.
Was erg fraai en ik zou er nu weer willen zitten
Is je nieuwe werkgever open op goede vrijdag?quote:Op donderdag 18 april 2019 07:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, ik kan niet wachten tot het weer weekend is.
Zijn maar weinig bedrijven nog gesloten op goede vrijdag tegenwoordig.quote:Op donderdag 18 april 2019 07:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Is je nieuwe werkgever open op goede vrijdag?
Ik zit er elk jaar in ieder gevalop trainingskamp maar dat is in februari, Heb ooit uitgerekend dat ik er ondertussen al meer dan een jaar totaal heb gezetenquote:Op donderdag 18 april 2019 07:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja er is dan niet veel openen Sevilla moet ik ook nog eens een keer heen.. heb er kennissen zitten
Ik moest daar wel aan denken idd, want dat is best wel een gewilde locatie daar aan de rivier in het zuidenquote:Op donderdag 18 april 2019 07:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zit er elk jaar in ieder gevalop trainingskamp maar dat is in februari, Heb ooit uitgerekend dat ik er ondertussen al meer dan een jaar totaal heb gezeten
Haha warmste plek van Europa zo ongeveer, meestal tussen de 15 en 20 graden s'middags de hele winterquote:Op donderdag 18 april 2019 07:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moest daar wel aan denken idd, want dat is best wel een gewilde locatie daar aan de rivier in het zuiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |