Meisjessterren zekerquote:Op donderdag 18 april 2019 00:14 schreef Recce het volgende:
Messier 81, een spiraalsterrenstelsel ongeveer zo groot als onze Melkweg. Als we van een afstand naar de Melkweg zouden kunnen kijken, zou het er ongeveer zo uitzien. In de roze gebiedjes worden veel sterren geboren.
[ afbeelding ]
puntjes!quote:Op donderdag 18 april 2019 00:14 schreef Recce het volgende:
Messier 81, een spiraalsterrenstelsel ongeveer zo groot als onze Melkweg. Als we van een afstand naar de Melkweg zouden kunnen kijken, zou het er ongeveer zo uitzien. In de roze gebiedjes worden veel sterren geboren.
[ afbeelding ]
Bruine sterren genoeg daar, dacht ik te zien.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoef je niet zo teleurgesteld bij te kijken
voor Rekkie? nahquote:Op donderdag 18 april 2019 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bruine sterren genoeg daar, dacht ik te zien.
Das kakquote:Op donderdag 18 april 2019 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 april 2019 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan meisjessterren ... Die zitten de hele dag te tutten voor de spiegel.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoef je niet zo teleurgesteld bij te kijken
Niets gebleekt te zien?quote:
Sjaainsterrenquote:Op donderdag 18 april 2019 00:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan meisjessterren ... Die zitten de hele dag te tutten voor de spiegel.
Mario krijgt zowat een hoogtepunt bij het idee van 100 miljard meisjessterren en een hoop kak.quote:
kookniequote:
Deze had eigenlijk eerst gemoeten.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De vorige was nog niet op, FF.
de aardstralen zwagert!quote:Op donderdag 18 april 2019 00:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh, aloude kwartje valt nu pas.Aardstralen zwagert heeft pakketje in ontvangst genomen.
quote:Op donderdag 18 april 2019 00:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Mario krijgt zowat een hoogtepunt bij het idee van 100 miljard meisjessterren en een hoop kak.
Wie ben jij en waar heb je Recce gelaten?quote:Op donderdag 18 april 2019 00:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Mario krijgt zowat een hoogtepunt bij het idee van 100 miljard meisjessterren en een hoop kak.
Is dat ook te tekenen?quote:Op donderdag 18 april 2019 00:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dan gaan we maar onafhankiedag vieren
quote:Op donderdag 18 april 2019 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wie ben jij en waar heb je Recce gelaten?
Ton is tof.quote:
Het is mooi vaarweer morgen uhh vandaagquote:Op donderdag 18 april 2019 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ah, eindelijk donderdag. Vanavond weer een bandje met kutmuziek![]()
Morgen ook. Dan vaar ik naar Kokorokoquote:Op donderdag 18 april 2019 00:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het is mooi vaarweer morgen uhh vandaag
kogelvrij?quote:Op donderdag 18 april 2019 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ah, eindelijk donderdag. Vanavond weer een bandje met kutmuziek![]()
quote:Op donderdag 18 april 2019 00:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het is mooi vaarweer morgen uhh vandaag
nee, Aap heeft het naar de buren gebracht want we krijgen nooit kadoosjesquote:Op donderdag 18 april 2019 00:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal ie wel gek opgekeken hebben toen hij las, 'van Herpie, voor Herpie'
Je hebt het maar druk met al die kesertenquote:Op donderdag 18 april 2019 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Morgen ook. Dan vaar ik naar Kokoroko
Poehhhh die sla ik ff over thankyousomuchhhhquote:
quote:Op donderdag 18 april 2019 00:30 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, Aap heeft het naar de buren gebracht want we krijgen nooit kadoosjes
Ik vatte even wat samen. Dit topic heeft een slechte invloed op mij.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wie ben jij en waar heb je Recce gelaten?
Het is maar goed dat BZN niet meer optreedt. Daar moest ik ook altijd naartoe.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je hebt het maar druk met al die keserten
Komt door al dat voetbal, waarschijnlijk.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vatte even wat samen. Dit topic heeft een slechte invloed op mij.
quote:
lief aaiquote:Op donderdag 18 april 2019 00:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vatte even wat samen. Dit topic heeft een slechte invloed op mij.
Er stond eerst saaiquote:
Ja, dat schijnt heel slecht te zijn voor je hersenen.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Komt door al dat voetbal, waarschijnlijk.
Vooral koppen.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat schijnt heel slecht te zijn voor je hersenen.
Moet ik daarom nu zo hoesten?quote:Op donderdag 18 april 2019 00:42 schreef Recce het volgende:
In 2014 is er waarschijnlijk een meteoroïde van buiten ons zonnestelsel in de atmosfeer van de aarde verbrand!
Het was een zachte winter dat jaar.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:42 schreef Recce het volgende:
In 2014 is er waarschijnlijk een meteoroïde van buiten ons zonnestelsel in de atmosfeer van de aarde verbrand!
Ik heb gelukkig nooit 'op voetbal gezeten'.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat schijnt heel slecht te zijn voor je hersenen.
Pas op jij hčquote:Op donderdag 18 april 2019 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is maar goed dat BZN niet meer optreedt. Daar moest ik ook altijd naartoe.
Boksen is veel beterder voor je hoofdquote:
Vast een jongensmeteoroïdequote:Op donderdag 18 april 2019 00:42 schreef Recce het volgende:
The Andromeda Strain.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Moet ik daarom nu zo hoesten?
quote:
Hangt wel van je defence af.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Boksen is veel beterder voor je hoofd
Una palom.....oh wacht.quote:
Het ding was maar een meter in doorsnede.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het was een zachte winter dat jaar.
Dat had je toch nooit lang volgehouden.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nooit 'op voetbal gezeten'.
Deze.quote:
Slaap ze, was funquote:
Trusten.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |