Het is mooi vaarweer morgen uhh vandaagquote:Op donderdag 18 april 2019 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ah, eindelijk donderdag. Vanavond weer een bandje met kutmuziek![]()
Morgen ook. Dan vaar ik naar Kokorokoquote:Op donderdag 18 april 2019 00:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het is mooi vaarweer morgen uhh vandaag
kogelvrij?quote:Op donderdag 18 april 2019 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ah, eindelijk donderdag. Vanavond weer een bandje met kutmuziek![]()
quote:Op donderdag 18 april 2019 00:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het is mooi vaarweer morgen uhh vandaag
nee, Aap heeft het naar de buren gebracht want we krijgen nooit kadoosjesquote:Op donderdag 18 april 2019 00:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal ie wel gek opgekeken hebben toen hij las, 'van Herpie, voor Herpie'
Je hebt het maar druk met al die kesertenquote:Op donderdag 18 april 2019 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Morgen ook. Dan vaar ik naar Kokoroko
Poehhhh die sla ik ff over thankyousomuchhhhquote:
quote:Op donderdag 18 april 2019 00:30 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, Aap heeft het naar de buren gebracht want we krijgen nooit kadoosjes
Ik vatte even wat samen. Dit topic heeft een slechte invloed op mij.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wie ben jij en waar heb je Recce gelaten?
Het is maar goed dat BZN niet meer optreedt. Daar moest ik ook altijd naartoe.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je hebt het maar druk met al die keserten
Komt door al dat voetbal, waarschijnlijk.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vatte even wat samen. Dit topic heeft een slechte invloed op mij.
quote:
lief aaiquote:Op donderdag 18 april 2019 00:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vatte even wat samen. Dit topic heeft een slechte invloed op mij.
Er stond eerst saaiquote:
Ja, dat schijnt heel slecht te zijn voor je hersenen.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Komt door al dat voetbal, waarschijnlijk.
Vooral koppen.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat schijnt heel slecht te zijn voor je hersenen.
Moet ik daarom nu zo hoesten?quote:Op donderdag 18 april 2019 00:42 schreef Recce het volgende:
In 2014 is er waarschijnlijk een meteoroīde van buiten ons zonnestelsel in de atmosfeer van de aarde verbrand!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |