Het was een zachte winter dat jaar.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:42 schreef Recce het volgende:
In 2014 is er waarschijnlijk een meteoroïde van buiten ons zonnestelsel in de atmosfeer van de aarde verbrand!
Ik heb gelukkig nooit 'op voetbal gezeten'.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat schijnt heel slecht te zijn voor je hersenen.
Pas op jij hèquote:Op donderdag 18 april 2019 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is maar goed dat BZN niet meer optreedt. Daar moest ik ook altijd naartoe.
Boksen is veel beterder voor je hoofdquote:
Vast een jongensmeteoroïdequote:Op donderdag 18 april 2019 00:42 schreef Recce het volgende:
In 2014 is er waarschijnlijk een meteoroïde van buiten ons zonnestelsel in de atmosfeer van de aarde verbrand!
The Andromeda Strain.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Moet ik daarom nu zo hoesten?
quote:
Hangt wel van je defence af.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Boksen is veel beterder voor je hoofd
Una palom.....oh wacht.quote:
Het ding was maar een meter in doorsnede.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het was een zachte winter dat jaar.
Dat had je toch nooit lang volgehouden.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nooit 'op voetbal gezeten'.
Deze.quote:
Slaap ze, was funquote:
Trusten.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |