Ja zo weet ik nog wel wat meer creatieve vertalingenquote:Op donderdag 18 april 2019 02:11 schreef Outpost76 het volgende:
Wief is vrouw. Wat is er mis met het woord vrouw?
Dat valt onder de Friese verkleinwoorden.quote:Op donderdag 18 april 2019 02:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
In Friesland zeggen we ook wyfke.
Nix mis mee.
Chick,bitch,kech,puta,zoiets?quote:Op donderdag 18 april 2019 02:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja zo weet ik nog wel wat meer creatieve vertalingen
Da's meer Tilly d'r vakgebied.quote:Op donderdag 18 april 2019 02:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Chick,bitch,kech,puta,zoiets?
Ik ben bijna Belg wij zijn niet zo van de tegels.quote:Op donderdag 18 april 2019 02:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]![]()
Dit is in Friesland een heel bekende tegel.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 april 2019 02:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben bijna Belg wij zijn niet zo van de tegels.
Wat is leven, dan de liefdequote:
Alweer?quote:Op donderdag 18 april 2019 02:40 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Wat is leven, dan de liefde
Wat is meer dan houden van.
Dan kunnen we dromen
Dromen met de oegen open.
Vier het leven.
Maak het waar !
![]()
Zo de hond is nu ook uitgelaten, lekker slapen.
quote:
En nu ik er toch ben :quote:Op donderdag 18 april 2019 02:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]![]()
Dit is in Friesland een heel bekende tegel.
[ afbeelding ]
Klopt helemaal.quote:Op donderdag 18 april 2019 02:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En nu ik er toch ben :
Het beste stuk huisraad is een goede vrouw ! Aldus de tegel.
Gratis spelletje?quote:Op donderdag 18 april 2019 02:59 schreef sig000 het volgende:
https://register.ubisoft.com/acu-notredame-giveaway/en-GB
[ afbeelding ]
Ik ergens anders in Spanje , maar wel van dichtbij en zelfs als ongelovige was ik zeer onder de indruk.quote:
Ik was er toen voor mijn werk (dat was een rare planning bleek) dus heb er wel eea van meegemaakt maar niet alles.quote:Op donderdag 18 april 2019 07:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ergens anders in Spanje , maar wel van dichtbij en zelfs als ongelovige was ik zeer onder de indruk.
Jep, ik kan niet wachten tot het weer weekend is.quote:
Ja er is dan niet veel openquote:Op donderdag 18 april 2019 07:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was er toen voor mijn werk (dat was een rare planning bleek) dus heb er wel eea van meegemaakt maar niet alles.
Was erg fraai en ik zou er nu weer willen zitten
Is je nieuwe werkgever open op goede vrijdag?quote:Op donderdag 18 april 2019 07:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, ik kan niet wachten tot het weer weekend is.
Zijn maar weinig bedrijven nog gesloten op goede vrijdag tegenwoordig.quote:Op donderdag 18 april 2019 07:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Is je nieuwe werkgever open op goede vrijdag?
Ik zit er elk jaar in ieder gevalop trainingskamp maar dat is in februari, Heb ooit uitgerekend dat ik er ondertussen al meer dan een jaar totaal heb gezetenquote:Op donderdag 18 april 2019 07:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja er is dan niet veel openen Sevilla moet ik ook nog eens een keer heen.. heb er kennissen zitten
Ik moest daar wel aan denken idd, want dat is best wel een gewilde locatie daar aan de rivier in het zuidenquote:Op donderdag 18 april 2019 07:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zit er elk jaar in ieder gevalop trainingskamp maar dat is in februari, Heb ooit uitgerekend dat ik er ondertussen al meer dan een jaar totaal heb gezeten
Haha warmste plek van Europa zo ongeveer, meestal tussen de 15 en 20 graden s'middags de hele winterquote:Op donderdag 18 april 2019 07:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moest daar wel aan denken idd, want dat is best wel een gewilde locatie daar aan de rivier in het zuiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |