Een appel met een spijker in de muur,wordt minder snel zuur.quote:Op donderdag 18 april 2019 02:02 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Shit, ik sta op Dorpsstraat. Ik ga slapen. Trusten
http://nl.tinypic.com/use(...)19XFztSv4Ih4l5k2TGxcquote:Op donderdag 18 april 2019 01:57 schreef sacha het volgende:
oh, en als je een lekker wijf bent moet je je tetten posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo beter?
Is dit trouwens wel toe gestaan in dit forum?
misschien kan je daarom beter een bed in je dakraam hangenquote:Op donderdag 18 april 2019 02:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een appel met een spijker in de muur,wordt minder snel zuur.
quote:Op donderdag 18 april 2019 02:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
http://nl.tinypic.com/use(...)19XFztSv4Ih4l5k2TGxc
Oh crap... zo zie je ze niet...Het is functioneel,dan mag het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo beter?
Is dit trouwens wel toe gestaan in dit forum?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Dat betwijfel ik, maar goed daarom uit voorzorg in een spoiler.quote:Op donderdag 18 april 2019 02:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is functioneel,dan mag het.
In sommige delen van Nederland is dat een liefdesverklaring.quote:
Nee hoor.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2019 02:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
In sommige delen van Nederland is dat een liefdesverklaring.
Ah een taalbarriére dan.quote:Op donderdag 18 april 2019 02:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
In sommige delen van Nederland is dat een liefdesverklaring.
In Friesland zeggen we ook wyfke.quote:
Ja zo weet ik nog wel wat meer creatieve vertalingenquote:Op donderdag 18 april 2019 02:11 schreef Outpost76 het volgende:
Wief is vrouw. Wat is er mis met het woord vrouw?
Dat valt onder de Friese verkleinwoorden.quote:Op donderdag 18 april 2019 02:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
In Friesland zeggen we ook wyfke.
Nix mis mee.
Chick,bitch,kech,puta,zoiets?quote:Op donderdag 18 april 2019 02:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja zo weet ik nog wel wat meer creatieve vertalingen
Da's meer Tilly d'r vakgebied.quote:Op donderdag 18 april 2019 02:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Chick,bitch,kech,puta,zoiets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |