Ik werd er op de lagere school al vaak bij voetbal uitgestuurd vanwege kritiek op de scheidsrechterquote:Op donderdag 18 april 2019 00:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat had je toch nooit lang volgehouden.
Ik gok middenvelder.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik werd er op de lagere school al vaak bij voetbal uitgestuurd vanwege kritiek op de scheidsrechter
Dit klinkt als een volstrekt waanzinnig plan.quote:ZWOLLE - CDA, Forum voor Democratie, VVD, ChristenUnie en de PvdA gaan onderhandelen over de vorming van een nieuwe coalitie in Overijssel. In tegenstelling tot veel andere provincies bestuurt FvD in Overijssel waarschijnlijk wel mee. De partijen hebben er vertrouwen in dat ze er inhoudelijk uitkomen en dat hun samenwerking vier jaar lang standhoudt.
Maar je kon ook totaal niet voetballen, toch?quote:Op donderdag 18 april 2019 00:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik werd er op de lagere school al vaak bij voetbal uitgestuurd vanwege kritiek op de scheidsrechter
Ik was lomp dus werd ik aangewezen als keeper.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar je kon ook totaal niet voetballen, toch?
Klopt. Maar dat betekende niet dat ik het allemaal niet beter wist dan die domme schoolmeester.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar je kon ook totaal niet voetballen, toch?
Vond ik ook niks. Voor je het wist kreeg je die bal tegen je aan geknald.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:57 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik was lomp dus werd ik aangewezen als keeper.
Ik kon ook niet voetballen en werd dus vaak in de goal gezet als keeper. Dat had helemaal geen zin natuurlijk. Ik heb een keer een knie van een aanvaller tegen m'n kop gehad en had toen een hersenschudding.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vond ik ook niks. Voor je het weet kreeg je die bal tegen je aan geknald.
Is dat wennen voor je?quote:Op donderdag 18 april 2019 01:00 schreef sacha het volgende:
dit lijkt mij allemaal volstrekt normaal
Ik heb later nog wel eens meegedaan met een voetbaltoernooi voor m'n werk. Dat ging best goed tot de tegenstander ging tellen met hoeveel mensen wij in het veld stonden.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kon ook niet voetballen en werd dus vaak in de goal gezet als keeper. Dat had helemaal geen zin natuurlijk. Ik heb een keer een knie van een aanvaller tegen m'n kop gehad en had toen een hersenschudding.
Als ze slim waren, maakten ze daar geen probleem van. Waarschijnlijk had je een negatieve invloed op je team.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb later nog wel eens meegedaan met een voetbaltoernooi voor m'n werk. Dat ging best goed tot de tegenstander ging tellen met hoeveel mensen wij in het veld stonden.
Met z'n twaalven hadden we nog verloren, met 14 man ging het best aardig. En ik gedroeg me voorbeeldig, desondanks geen contract gekregenquote:Op donderdag 18 april 2019 01:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Als ze slim waren, maakten ze daar geen probleem van. Waarschijnlijk had je een negatieve invloed op je team.
Schooltoernooien ijshockey? In Canada of zo?quote:Op donderdag 18 april 2019 01:07 schreef sig000 het volgende:
Ijshockey was ik wel goed in, met schooltournooien wonnen we alles.
Tilburg.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Schooltoernooien ijshockey? In Canada of zo?
14 man begint wel op te vallen. Ik vraag me af of ze bij de amateurs wel eens met 12 man spelen. Je moet echt bewust tellen om daarachter te komen, je hersenen kunnen in één keer maar tot iets van vijf tot zeven tellen, geloof ik.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met z'n twaalven hadden we nog verloren, met 14 man ging het best aardig. En ik gedroeg me voorbeeldig, desondanks geen contract gekregen
Ja, daar gokten wij ook op.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:12 schreef Recce het volgende:
[..]
14 man begint wel op te vallen. Ik vraag me af of ze bij de amateurs wel eens met 12 man spelen. Je moet echt bewust tellen om daarachter te komen, je hersenen kunnen in één keer maar tot iets van vijf tot zeven tellen, geloof ik.
Daar was ik uitermate geschikt voor. Zeker met zaalvoetbal. Dat ging nog harder.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vond ik ook niks. Voor je het wist kreeg je die bal tegen je aan geknald.
quote:Op donderdag 18 april 2019 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb later nog wel eens meegedaan met een voetbaltoernooi voor m'n werk. Dat ging best goed tot de tegenstander ging tellen met hoeveel mensen wij in het veld stonden.
De Tilburg Trappers, lekker knokkenquote:Op donderdag 18 april 2019 01:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Tilburg.
1 gozer daarvan is wel later in Canada prof geworden.
Dat is een originele iPad. Heb je niets meer aan.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:17 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
Vanmiddag zag ik mn buurman wat weg gooien waarvan ik dacht, Hey, dat is zonde!! (ik zag een schermo oid iets digitaals, ik dacht aan een digitaals fotoframe) Dus netjes aangebeld en gezegd dat ik net zag wat hij weg gooide met de vraag erna, zou ik het mogen hebben... Ja was het antwoord dus ik pluk het uit zijn vuilniszak, is het een IPad.... Volgens hem werkt ie nog alleen gebruikte hij m nooit...
Ik heb net een usb kabeltje besteld in de hoop dat ik m weer aan de praat kan krijgen.
Nou mijn vraag, iemand enig idee welk type Ipad dit is?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb geen verstand van Apple....
Rooie Stien met baksteen in de handtas langs de boarding.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:17 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
De Tilburg Trappers, lekker knokken![]()
Klopt, het is een A1219. Een weggooiert.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is een originele iPad. Heb je niets meer aan.
Ik heb ook niets meer aan een 286 maar toch zou ik nog graag zo een pc willen hebben!quote:Op donderdag 18 april 2019 01:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is een originele iPad. Heb je niets meer aan.
Zit je nu mobiel dan?quote:Op donderdag 18 april 2019 01:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb ook niets meer aan een 286 maar toch zou ik nog graag zo een pc willen hebben!
Een 286SX heb ik nog wel staan.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb ook niets meer aan een 286 maar toch zou ik nog graag zo een pc willen hebben!
Zo'n PC kun je met wat kunst en vliegwerk nog voor elkaar krijgen en gebruiken voor games etc. Die iPad is afhankelijk van allerlei internetdingen die niet meer werken.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee man.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
Feenstra Flyers waren vaak wel beter.
Niet? Dat dacht ik echt.quote:
Sterkte en welterusten.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan huil ik mij nu maar in slaap.
[ afbeelding ]
Trusten
Nee, ik zit via mn pc.quote:
Tof, Wat wil je er voor hebben? Ik heb nog games die ik er op kan spelen.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:22 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Een 286SX heb ik nog wel staan.
Ook niet als ik t wil misbruiken voor een "luxe" fotolijst?quote:Op donderdag 18 april 2019 01:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo'n PC kun je met wat kunst en vliegwerk nog voor elkaar krijgen en gebruiken voor games etc. Die iPad is afhankelijk van allerlei internetdingen die niet meer werken.
Slaap ze Scrutquote:Op donderdag 18 april 2019 01:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan huil ik mij nu maar in slaap.
[ afbeelding ]
Trusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |