Met zo'n oud ding, kun je er toch wel een spijker doorheen slaan om aan de muur te hangen?quote:Op donderdag 18 april 2019 01:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er zit geen standaard bij.En geen haakje om het op te hangen.
Die heb ik zelf al gemaakt voor mn foon dus ook voor die Ipad hossel ik dat.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er zit geen standaard bij.En geen haakje om het op te hangen.
Uiteraard wisselend.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Doe je dan de hele dag dezelfde foto of wissel je?
Dat is de beste oplossing.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:42 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Met zo'n oud ding, kun je er toch wel een spijker doorheen slaan om aan de muur te hangen?
ik zou er een foto opplakken, van een appel of zoietsquote:Op donderdag 18 april 2019 01:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Doe je dan de hele dag dezelfde foto of wissel je?
Idd!quote:Op donderdag 18 april 2019 01:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ah een soort van roulerend bureaublad aan de muur.
het zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 18 april 2019 01:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zit je me nou een partijtje belachelijk te maken?![]()
Hoe opquote:Op donderdag 18 april 2019 01:44 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zou er een foto opplakken, van een appel of zoiets
Een boom op Schiermonnikoog heb ik hangen, schilderij.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:44 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zou er een foto opplakken, van een appel of zoiets
behangen kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 18 april 2019 01:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een boom op Schiermonnikoog heb ik hangen, schilderij.
plakjes hotel cakequote:Op donderdag 18 april 2019 01:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik kan dat op mijn TV doen zie ik net.
Nee,geen appel plakken,maar een slideshow.
Fijn dat je dat zo goed als toegeeft.quote:
Met appelmoes? Anders plak het niet.quote:
Jezus is vast fanquote:Op donderdag 18 april 2019 01:48 schreef Amphorapotje het volgende:
Een Karel Appel is ook mooi. Ik heb een appel, een golden delicious met een spijker aan de muur hangen. Iedereen kijkt ernaar.
En roulerend natuurlijk.quote:
Afwisselen met een Elstar.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:48 schreef Amphorapotje het volgende:
Een Karel Appel is ook mooi. Ik heb een appel, een golden delicious met een spijker aan de muur hangen. Iedereen kijkt ernaar.
oh myquote:Op donderdag 18 april 2019 01:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Fijn dat je dat zo goed als toegeeft.
Gisteren en vandaag maken meteen een hele boel duidelijk
Ik weet nu dat jij me hier liever niet ziet.
Jammer... Ik ben niet zo een klootzak of mafkees als er soms over mij word gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |