Hij heeft nog een column in een ander reetafveegvod: de Telegraafquote:Op donderdag 18 april 2019 21:02 schreef buckets_of_lube het volgende:
Schrijft die Leon de Winter eigenlijk nog voor Elsevier? Ik vraag me overigens af wat zij hierover te zeggen hebben, laatst dat ik keek was dat blad ook echt ver afgegleden.
Geen obstruction omdat zijn ondergeschikten besloten de bevelen van Trump te negeren. Ja, The Donald staat er weer goed op.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:23 schreef Chivaz het volgende:
En al collusion of obstruction gevonden of is het zoals verwacht een hoop geschreeuw en weinig wol?
https://www.foxnews.com/p(...)ing-nothing-criminalquote:Conservative author Ben Shapiro said on Thursday that although special counsel Robert Mueller's report revealed embarrassing behavior on Trump's part, none of it was criminal.
"My one-line takeaway: Trump and his campaign engaged in deeply embarrassing and immoral but non-criminal behavior," Shapiro, an attorney and Harvard Law graduate, tweeted. "In attempting to avoid that embarrassment, Trump engaged in more deeply embarrassing and immoral but ultimately non-criminal behavior."
Ja, maar nu moet Mueller gaan getuigen, en dan gaat het ECHT los hoor!quote:Op donderdag 18 april 2019 22:23 schreef Chivaz het volgende:
En al collusion of obstruction gevonden of is het zoals verwacht een hoop geschreeuw en weinig wol?
quote:On obstruction, meanwhile, Mueller’s conclusion is somewhat different from what Barr suggested. The attorney general noted that Mueller had made no determination as to whether a crime was committed, effectively punting to Barr. But Mueller’s report reads, as my colleague Yoni Appelbaum wrote, as an effective referral for impeachment. Mueller writes that to suggest prosecuting Trump would be unfair because he cannot be indicted while he holds office, and therefore would not have the chance to defend himself at trial.
“If we had confidence after a thorough investigation of the facts that the President clearly did not commit obstruction of justice, we would so state,” the report notes. “Based on the facts and the applicable legal standards, however, we are unable to reach that judgment.”
In other words: The president didn’t not commit a crime. Then, over some 200 pages, Mueller lays out the facts, making strong implications in some cases that Trump’s behavior was obstructive and in others that it wasn’t. But while the question of whether to charge or recommend charges turns on some arcane legal justifications, it doesn’t require a law degree to take in the image of Trump that Mueller captures.
Bron
Kortom, Trump heeft bewezen totaal ongeschikt te zijn voor het presidentschap, maar hij heeft feitelijk niets strafbaars gedaan.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:30 schreef Ensiferum het volgende:
Ben Shapiro: Trump engaged in 'deeply embarrassing and immoral behavior' but nothing criminal
[..]
https://www.foxnews.com/p(...)ing-nothing-criminal
Heldere analyze
twitter:Olivianuzzi twitterde op donderdag 18-04-2019 om 22:15:55Trump walked out across the lawn with Melania, and — to the surprise of everyone — took NO questions. reageer retweet
Niet iets gedaan waar iemand die geen president was geweest mogelijk wel aangeklaagd was geweest - lijkt me een nauwkeurige weergave. Althans, als je het slechts beperkt tot obstruction.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kortom, Trump heeft bewezen totaal ongeschikt te zijn voor het presidentschap, maar hij heeft feitelijk niets strafbaars gedaan.
Oh oh, die arme Republikeinen toch.
Is toch mooi dat je president geen crimineel is? Nou ja, voor normale mensen is dat mooi. Je moet wel heel zielig zijn als je teleurgesteld bent dat je president geen crimineel is.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kortom, Trump heeft bewezen totaal ongeschikt te zijn voor het presidentschap, maar hij heeft feitelijk niets strafbaars gedaan.
Voor elke andere (Democratische) president hadden de bevindingen van Mueller geleid tot een impeachment. Maar daar willen de Republikeinen natuurlijk niets weten. Die hebben zich volledig gecommitteerd aan Trump.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Niet iets gedaan waar iemand die geen president was geweest mogelijk wel aangeklaagd was geweest - lijkt me een nauwkeurige weergave. Althans, als je het slechts beperkt tot obstruction.
Persoonlijk leg ik de lat wel wat hoger voor een politiek leider. Maar dat ben ik. Als er een soortgelijk rapport over Rutte naar buiten zou worden gebracht, was hij nog dezelfde dag uit het Torentje geflikkerd. En terecht.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:39 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Is toch mooi dat je president geen crimineel is? Nou ja, voor normale mensen is dat mooi. Je moet wel heel zielig zijn als je teleurgesteld bent dat je president geen crimineel is.
Heb je het rapport gelezen vind je het hierom, of sluit de mening van Fox gewoon aan op die van jezelf?quote:Op donderdag 18 april 2019 22:30 schreef Ensiferum het volgende:
Ben Shapiro: Trump engaged in 'deeply embarrassing and immoral behavior' but nothing criminal
[..]
https://www.foxnews.com/p(...)ing-nothing-criminal
Heldere analyze
Dit klopt niet helemaal. Maar dan moet Trump eerst getuigen en aangezien hij dat weigert zou het wsl een lang juridisch gevecht worden tot aan het Hooggerechtshof. Daarom heeft Mueller dit vraagstuk op het bordje van het Congres gelegd.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 april 2019 22:49 schreef Barbusse het volgende:
Er staat natuurlijk niks nieuws in het rapport. Het is slechts een bevestiging dat Trump een amorele idioot is. Dat wisten we al lang.
twitter:BySteveReilly twitterde op donderdag 18-04-2019 om 18:43:16The Special Counsel's Office made 14 referrals of evidence of potential criminal activity to outside offices. Only two are publicly known at this point. https://t.co/LtBr3xJ4HD reageer retweet
Pure spectulatie. En vergeet niet dat er dubieuze ministers moties van wantrouwen hebben overleefd. En het politieke klimaat is ook niet echt vergelijkbaar. Trump er nu uit proberen te wippen is eerder politieke zelfmoord dan politieke genoegdoening. En ik ga ervan uit dat zelfs de meeste Dems dat weten. Wat je nu ziet zijn de laatste stuiptrekkingen.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Persoonlijk leg ik de lat wel wat hoger voor een politiek leider. Maar dat ben ik. Als er een soortgelijk rapport over Rutte naar buiten zou worden gebracht, was hij nog dezelfde dag uit het Torentje geflikkerd. En terecht.
Ik heb een deel gelezen. En vond het zo dodelijk saai dat ik iets anders ben gaan doen. De inhoud ervan interesseert me dan ook niet zo veel. Je onderzoekt, en dan vervolg je, of je vervolgt niet. Er is niet vervolgd en dan houdt het op. En je mag aannemen dat dat komt omdat er geen of te weinig bewijs is. Deze hele zaak riekte van het begin al als een heksenjacht, wat ook wordt bevestigt door het feit dat het onderzoek onder onjuiste voorwendselen is begonnen. Daar zitten de vijanden van het volk. En zeker omdat er geen sprake is van criminele feiten van Trump.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:44 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Heb je het rapport gelezen vind je het hierom, of sluit de mening van Fox gewoon aan op die van jezelf?
Impeachment is vooral niet realistisch omdat de Republikeinen het niet politiek opportuun achten om Trump te laten vallen. Dat staat verder helemaal los van de inhoud van het Mueller-rapport.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:57 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Pure spectulatie. En vergeet niet dat er dubieuze ministers moties van wantrouwen hebben overleefd. En het politieke klimaat is ook niet echt vergelijkbaar. Trump er nu uit proberen te wippen is eerder politieke zelfmoord dan politieke genoegdoening. En ik ga ervan uit dat zelfs de meeste Dems dat weten. Wat je nu ziet zijn de laatste stuiptrekkingen.
Of de beschuldigingen zijn totaal niet zwaar genoeg. Of de wil daarvoor onder de bevolking is veel te klein. Maar het zijn de Dems die van Trump af willen. De meeste Republicans vinden het wel best zo. Trump's positie is niet onhoudbaar omdat er gewoon niet genoeg is. Het niet opportuun achten is niet eens bij de eerste drie obstakels als het om impeachment aankomt. Het staat de Democraten compleet vrij om de procedure op gang te krijgen. Impeach that motherfucker, was het toch?quote:Op donderdag 18 april 2019 23:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Impeachment is vooral niet realistisch omdat de Republikeinen het niet politiek opportuun achten om Trump te laten vallen. Dat staat verder helemaal los van de inhoud van het Mueller-rapport.
Ah ok, dus collusion was geen probleem. Waarom dan dat geneuzel door erop te hameren dat het er niet was? Vermoeiend zeg.quote:Op donderdag 18 april 2019 23:16 schreef Ensiferum het volgende:
Samenwerken is vies! Iedereen als vijanden behandelen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |