Blijkbaar stond dat ding al op punt van instorten bbc maakte deze maand nog klein nieuwsitem over dat sommige muren afbrokkelden als je ze aanraaktequote:Op maandag 15 april 2019 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht wel zonde
Sinds mijn moeder me zo ongeveer 2476 kerken in heeft gedwongen (soms met harde hand) tijdens vakanties ga je dat toch wel een beetje waarderen.
nouja daarom waren ze ook aan het renoveren denk ik tochquote:Op maandag 15 april 2019 21:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Blijkbaar stond dat ding al op punt van instorten bbc maakte deze maand nog klein nieuwsitem over dat sommige muren afbrokkelden als je ze aanraakte
quote:Op maandag 15 april 2019 21:58 schreef Caland het volgende:
Ik ben nu zelfs op het punt dat ik met vakanties of weekendjes weg zelf wel eens een kerk in loop
Dan walg ik echt van mezelf en ga ik daarna meteen door naar een plaatselijke hoerenkeet om te compenseren
Vooral heel erg zielig.quote:
Vorig jaar na tresor in berlijn nog zondagmiddag mis geweest (ook gesnoven op de toilet lol daar)quote:Op maandag 15 april 2019 21:58 schreef Caland het volgende:
Ik ben nu zelfs op het punt dat ik met vakanties of weekendjes weg zelf wel eens een kerk in loop
Dan walg ik echt van mezelf en ga ik daarna meteen door naar een plaatselijke hoerenkeet om te compenseren
Nu zal het vuur wel snel gedoofd zijn.quote:De aartsbisschop van Parijs heeft alle priesters in de stad opgeroepen hun klokken te luiden, als teken van ondersteuning voor de Notre-Dame. De aartsbisschop heeft zijn domicilie in de kathedraal.
Als het god het zo wilde dan moeten ze dat accepterenquote:Op maandag 15 april 2019 22:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nu zal het vuur wel snel gedoofd zijn.
De kerk is een buurthuis voor kinderlokkersquote:Op maandag 15 april 2019 21:58 schreef Caland het volgende:
quote:Op maandag 15 april 2019 22:27 schreef maxi-mus het volgende:
AD![]()
https://www.ad.nl/show/jo(...)n-buik-van~a5232b99/
quote:Pijn in mijn buik van! Afgelopen zomer liep ik er nog langs en was ik er weer zo onder de indruk van...’’
Nounounouquote:Op maandag 15 april 2019 22:28 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
De kerk is een buurthuis voor kinderlokkers
Niet geklikt. Shownieuwsquote:Op maandag 15 april 2019 22:27 schreef maxi-mus het volgende:
AD![]()
https://www.ad.nl/show/jo(...)n-buik-van~a5232b99/
Censuur maat. Je weet toch dat het zo op Fok gaat?quote:Op maandag 15 april 2019 22:00 schreef JanCees het volgende:
Waarom mag je niet zeggen in nws dat het me niet zal verbazen dat een moslim die kerk in de fik gezet heb ??
Wie ben jij eigenlijk? En waarom post je hier?quote:Op maandag 15 april 2019 22:42 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Wanneer begint het evangelie van dominee Roland?
Wat maakt dat uitquote:Op maandag 15 april 2019 22:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk? En waarom post je hier?
nsberquote:
Gasten mogen hier niet komen. Is Fok beleid.quote:
Leuk voor jequote:Op maandag 15 april 2019 22:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gasten mogen hier niet komen. Is Fok beleid.
Net als dat VBL on tour ook niet meer mag.
Derhalve een TR meegepakt.
quote:Op maandag 15 april 2019 22:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
V-V-V-V-IER op een rij
@:lange_lans
Wat een quote weet het AD hier weer te ontlokken zeg.quote:Thomas (van Gewoon Thomas) en Rutger (van Furtjuh)
YouTube-vloggers Rutger en Thomas zijn verslaafd vanaf seizoen twee en om goed voorbereid te zijn op vandaag hebben ze samenvattingen gekeken. Over het einde willen de heren niet veel kwijt, ze laten zich liever verrassen. Rutger: ,,Ik heb letterlijk alles ontweken wat met Game of Thrones te maken heeft.’’ Thomas heeft totaal geen idee: ,,Ik weet gewoon niet wat er gaat gebeuren, want alles kan nog gebeuren.’’
Juich jij voor Ajax vanavond?quote:
Moest toch gewoon lachentwitter:Billie_T twitterde op maandag 15-04-2019 om 20:17:04Hope the Notre Dame is ok, from an Eiffel Tower fan reageer retweet
Ik denk van wel. Het zou je zeker niet sieren, maar ik denk van wel.quote:
Je snapt dat deze aantijging onze vriendschap toch wel op de proef stelt?quote:Op dinsdag 16 april 2019 07:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk van wel. Het zou je zeker niet sieren, maar ik denk van wel.
en jij?quote:Op dinsdag 16 april 2019 07:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk van wel. Het zou je zeker niet sieren, maar ik denk van wel.
Wat doet links Nederland?quote:Op dinsdag 16 april 2019 08:08 schreef Caland het volgende:
Ah ik zie dat rechts Nederland weer dat brandje aan het framen is als aangestoken
Ik heb alweer genoeg twitter gehad voor vandaag
doneren.quote:
Geklikt.quote:Op dinsdag 16 april 2019 08:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Yvon Jaspers kon alleen maar huilen door onderzoek naar functie https://www.nu.nl/media/5(...)ek-naar-functie.html (via @:NUnl)
"Journalist verzint een verhaaltje"
Uhuh. Je bent gewoon op je vingers getikt mens er lijkt me weinig verzonnen.
Ik heb zo'n hekel aan Yvonne Jaspers he dat is niet meer normaal eigenlijk
zeker een engerdjequote:Op dinsdag 16 april 2019 08:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Yvon Jaspers kon alleen maar huilen door onderzoek naar functie https://www.nu.nl/media/5(...)ek-naar-functie.html (via @:NUnl)
"Journalist verzint een verhaaltje"
Uhuh. Je bent gewoon op je vingers getikt mens er lijkt me weinig verzonnen.
Ik heb zo'n hekel aan Yvonne Jaspers he dat is niet meer normaal eigenlijk
https://fok.nl//shop/quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die banners bovenin fok worden steeds vreemder ik had net 5 huismoeders in pyama.
@:Danny zijn dit fantasieën van je het volgende plaatje was namelijk een bbq dat kan ik weer beter bij jou plaatsen met je dikke hoofd.
https://chrome.google.com(...)dnhcphjbkeiagm?hl=nlquote:Op dinsdag 16 april 2019 09:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://fok.nl//shop/
Nergens last van ouwe reus.
Die banners die Knut bedoelt zijn geen advertenties.quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:46 schreef Saind het volgende:
[..]
https://chrome.google.com(...)dnhcphjbkeiagm?hl=nl
Nergens last van
maar je kunt ze hiermee wel individueel blokkerenquote:Op dinsdag 16 april 2019 09:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die banners die Knut bedoelt zijn geen advertenties.
Topic staat al.quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:54 schreef maxi-mus het volgende:
Fredje alweer weg bij Anderlecht.
@:ggmm
Misschien een mooie nieuwe baan voor Drank de Boer.quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:54 schreef maxi-mus het volgende:
Fredje alweer weg bij Anderlecht.
@:ggmm
Die is nog steeds bij atlanta toch? Zou hij al een keer gewonnen hebben?quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien een mooie nieuwe baan voor Drank de Boer.
Afgelopen weekend voor het eerst.quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Die is nog steeds bij atlanta toch? Zou hij al een keer gewonnen hebben?
je bent goed op de hoogtequote:Op dinsdag 16 april 2019 09:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Afgelopen weekend voor het eerst.
Niet gekliktquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:03 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-met-notre-dame-foto
Lolquote:Op dinsdag 16 april 2019 09:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die banners bovenin fok worden steeds vreemder ik had net 5 huismoeders in pyama.
@:Danny zijn dit fantasieën van je het volgende plaatje was namelijk een bbq dat kan ik weer beter bij jou plaatsen met je dikke hoofd.
Hoe kan je dan weten dat het shownieuws is?quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet geklikt
Wat heb jij met shownieuws de laatste tijd?
Gisteren had Shownieuws op sbs6 een speciale editite met alle reacties op socials van de sterrenquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet geklikt
Wat heb jij met shownieuws de laatste tijd?
slechtste tijdlijn manquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gisteren had Shownieuws op sbs6 een speciale editite met alle reacties op socials van de sterren![]()
Deze wereld
Op basis van je linkquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe kan je dan weten dat het shownieuws is?
De sterrenquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gisteren had Shownieuws op sbs6 een speciale editite met alle reacties op socials van de sterren![]()
Deze wereld
Ik heb natuurlijk niet gekeken he ik zag enkel de aankondiging langs komenquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De sterren
40-45 procent van die vage gasten zeker? Die eens derde zijn geworden met The Voice of een keer mee hebben gedaan met Expeditie Robinson
Maak me meer zorgen om de aids genaamd Charlottequote:Op dinsdag 16 april 2019 10:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Jammer dat het sterrenshownieuws deze SC vergiftigt.
#welkescisdatdanwel?quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maak me meer zorgen om de aids genaamd Charlotte
#ditisnietmeermijnsc
Veel plezier daar Knut. We zullen je missen doeiquote:Op dinsdag 16 april 2019 12:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb nieuwe site opgericht wijzijnwielrennen.nl alle leuke mensen zijn welkom aan de overkant
quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb nieuwe site opgericht wijzijnwielrennen.nl alle leuke mensen zijn welkom aan de overkant
meltdown knut.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Even samenvatting Charlotte van dr laatste 2 dagen om meer mn zorgen duidelijk te maken
Heb nieuwe hairextensions hihi @:Haags @:onlo @:alleeenzamerukkers
Oeps ik kon niet slapen met mn nieuwe hairextensions hihi
Wie wil mn tieten zien log in op discord!!!?
Notre dame wat is dat?
Ik ga trouwen maar weet nog niet met wie is dat een probleem?!?!
Zucht
Zo dan.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Even samenvatting Charlotte van dr laatste 2 dagen om meer mn zorgen duidelijk te maken
Notre dame wat is dat?
Zucht
Sport is een fysieke bezigheid met vaste regels en waarbij vaak sprake is van competitieverband.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
WielrennenDat is toch geen sport man.
Wist ik al, ze snapt me daar tegenwoordig over.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Notre dame wat is dat?
Zucht
ik vind het wel een leuke kijksport, het mooie is ook dat de winnaar nooit de winnaar is, dat hoor je 10 jaar laterquote:Op dinsdag 16 april 2019 12:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
WielrennenDat is toch geen sport man.
Shit, ik wil ook snaps over de Notre dame.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wist ik al, ze snapt me daar tegenwoordig over.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Shit, ik wil ook snaps over de Notre dame.
Ja nee niet dat.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Shit, ik wil ook snaps over de Notre dame.
Vaak is driekwart van de etappe een natuur / kastelen docu maar daar is ook niks mis mee.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het wel een leuke kijksport, het mooie is ook dat de winnaar nooit de winnaar is, dat hoor je 10 jaar later
wtf...quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Notre dame wat is dat?
Zucht
Is misschien maar beter ook, obsessedquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maak me meer zorgen om de aids genaamd Charlotte
#ditisnietmeermijnsc
Zijn exclusief voor discord. Helaas heb ik dat niet, anders hielp ik je graag uit de brand.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:16 schreef O_o_ het volgende:
Ik heb de tieten van Charlotte nog niet gezien, kan iemand mij deze DM'en?
Maakt niet uit, je bent zelf een geile beer, dat maakt een hoop goed.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn exclusief voor discord. Helaas heb ik dat niet, anders hielp ik je graag uit de brand.
Waar zijn de tijden dat we gewoon een boterham met pindakaas als lunch hadden?quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zoete aardappelpuree met geitenkaas en noten.
Jij mag er ook wezen tijger, rawrquote:Op dinsdag 16 april 2019 12:19 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je bent zelf een geile beer, dat maakt een hoop goed.
Je begint wel een beetje door te slaan, nu.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoogstaand wel.. smakelijk.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vreet jij liever je wc-papiertje op.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:22 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Je begint wel een beetje door te slaan, nu.
Kliekjes togquote:Op dinsdag 16 april 2019 12:22 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Je begint wel een beetje door te slaan, nu.
tegen de tijd dat wij ze te zien krijgen hangen ze alquote:Op dinsdag 16 april 2019 12:16 schreef O_o_ het volgende:
Ik heb de tieten van Charlotte nog niet gezien, kan iemand mij deze DM'en?
quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
tegen de tijd dat wij ze te zien krijgen hangen ze al
Jaquote:Op dinsdag 16 april 2019 12:55 schreef Saind het volgende:
wie had ook alweer een stadionverbod voor omtrappen kliko
tjacka ofzo?
wat een ondeugdquote:Op dinsdag 16 april 2019 12:55 schreef Saind het volgende:
tjacka ofzo?
Tjackaquote:Op dinsdag 16 april 2019 12:55 schreef Saind het volgende:
tjacka ofzo?
Ik vond die cover wel mooi. Net als die van het AD.quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:14 schreef GGMM het volgende:
Als voorbeschouwing naar Juve-Ajax heeft een Italiaanse krant Ronaldo afgebeeld op de Iron Throne.
Al die marketingmensjes werken ook hetzelfde "uh... misschien iets met Game of Thrones!"
@:jr-style-93 en ik worden hier een beetje gek van.
Hopelijk wordt @:kingroland beter in zijn werk.
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:14 schreef GGMM het volgende:
Als voorbeschouwing naar Juve-Ajax heeft een Italiaanse krant Ronaldo afgebeeld op de Iron Throne.
Al die marketingmensjes werken ook hetzelfde "uh... misschien iets met Game of Thrones!"
@:jr-style-93 en ik worden hier een beetje gek van.
Hopelijk wordt @:kingroland beter in zijn werk.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond die cover wel mooi. Net als die van het AD.
De tekst (betekenis) vooral, het plaatje niet zo nee. En sowieso veel te veel CHOCOLADELETTERS en zinnen op zo'n voorkant.quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit vind je mooi?
Dit is met Paint gedaan geloof ik.
wat is de betekenis danquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De tekst (betekenis) vooral, het plaatje niet zo nee. En sowieso veel te veel CHOCOLADELETTERS en zinnen op zo'n voorkant.
GOT was maandagquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:21 schreef Saind het volgende:
[..]
wat is de betekenis dan
dat iemand dit weekend got heeft gekeken en dat heeft gebruikt voor dit plaatje?
Aan mijn troon komt niemand.quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:21 schreef Saind het volgende:
[..]
wat is de betekenis dan
dat iemand dit weekend got heeft gekeken en dat heeft gebruikt voor dit plaatje?
Ja, zijn geen domme jongens die journalisten.quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan een plaatje van hem op de troon.
[ afbeelding ]
Klopt, je wel een goed stel hersenen nodig om dat te volgen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
Lijkt mij niet een serie die Caland heeft gezien.
Ajax gaat door.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat wordt het vanavond Onlogisch? (Juventus-Ajax)
Waarom vraag je mij dit niet?quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat wordt het vanavond Onlogisch? (Juventus-Ajax)
Matig. Ik zat op +- 550 ooitquote:Your score: 441 CPM (that is 88 WPM)
Your score beats or equals 95.62% of all.
Ah okequote:Op dinsdag 16 april 2019 14:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat ik jouw voorspelling al heb gelezen.
Volgens mij haal ik de helft nog niet eensquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
https://typing-speed-test.aoeu.eu
[..]
Matig. Ik zat op +- 550 ooit
Dan lees je weer eens niet goed.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:42 schreef GGMM het volgende:
Ik lees net dat Max aan darten doet. (en daarom ook nog eens Ajax mist)
Mijn respect voor hem is naar een 0-punt gedaald.
Matig maat.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij haal ik de helft nog niet eens
quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:42 schreef GGMM het volgende:
Hier had je een leuke dart-grap van kunnen maken denk ik.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:42 schreef GGMM het volgende:
Maxgodquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:42 schreef GGMM het volgende:
Woest.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven van wat je baas zegt.
Dat hij misschien is opgevoed met een dartpijl?quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hier had je een leuke dart-grap van kunnen maken denk ik.
Feitelijke onjuistheden betreur ik.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Woest.
[..]
Dat hij misschien is opgevoed met een dartpijl?
Ik hoop gewoon thuis, zodat we in de rust kunnen haxballen. (Dat kan ook zonder @GGMM maar dat is toch een stuk minder leuk)quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:00 schreef O_o_ het volgende:
Ben benieuwd waar GGMM de wedstrijd gaat kijken (of heeft 'ie dit al ergens getikt?).
Newcastle.quote:
Roodborstjequote:Op dinsdag 16 april 2019 15:11 schreef napoleonfour het volgende:
Is er een of andere maffiacode voor een dode vogel (ik dacht een vink of roodborst)?
quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:18 schreef Caland het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ns-gebrek-aan-kennis
Wacht,
Wat
Wacht,
Wat
Wacht,
Wat
Wtfquote:Op dinsdag 16 april 2019 16:18 schreef Caland het volgende:
Wacht,
Wat
jelapenosquote:Op dinsdag 16 april 2019 18:13 schreef Doublepain het volgende:
Tortilla's gemaakt met extra jelapenosgenot
HARRIEquote:Op dinsdag 16 april 2019 18:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een vent.
2 sept.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:31 schreef KingRoland het volgende:
Haags wanneer begint de kleine ook alweer met de basisschool
Hoiquote:Op dinsdag 16 april 2019 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kinderopvang stopt ook bijna. Wat een tijdperk
Wat moest weer zijn en eigenlijk nog afgesloten erachter. Excuus, ben moe.quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat moest weer zijn en eigenlijk nog afgesloten erachter. Excuus, ben moe.
Als je naar zoiets gaat kijken, dan verdien je ook niet beter dan dat je deze onzin moet verwerken.quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:20 schreef Doublepain het volgende:
Bij M vinden ze dat de grote bedrijven niet geld moet doneren maar mensen zelf, oh en ze hebben nog hout in hun schuur staan om te doneren voor Notre Dam
Zover mijn avond
Het is de belangrijkste wedstrijd voor CR7 zegt ze nuquote:Op dinsdag 16 april 2019 19:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Oh, ik dacht al.
[..]
Als je naar zoiets gaat kijken, dan verdien je ook niet beter dan dat je deze onzin moet verwerken.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is de belangrijkste wedstrijd voor CR7 zegt ze nu
Niet best
Ik heb geen zin om de afstandsbediening te pakken #viesluiquote:Op dinsdag 16 april 2019 19:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik ben nu nog blijer dat ik daar nooit naar kijk.
Je kunt ook gewoon iets door het beeldscherm gooien als het je teveel wordt.quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om de afstandsbediening te pakken #vieslui
Rug kapot, biceps naar de klote.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:15 schreef Doublepain het volgende:
Goeie loopneus wel, genot @:onlogisch
lekker maatquote:Op dinsdag 16 april 2019 20:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rug kapot, biceps naar de klote.
Geslaagde gymsessie maat
Zitten nu met 15 man toch, gaat wel hardquote:Op dinsdag 16 april 2019 20:40 schreef onlogisch het volgende:
DE APP
Zo fijn dat @:Jojoortje en @:RensAjacied daar nu inzitten.
Benieuwd wat @:GGMM daar eigenlijk van vindt.
Volgens mij was ik bij de oprichting.quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zitten nu met 15 man toch, gaat wel hard
Weet nog dat we met 3 begonnen
Jij, ik en Haags toch? (en Onlo)quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij was ik bij de oprichting.
Jahe.... dochter er al klaar voor?quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kinderopvang stopt ook bijna. Wat een tijdperk
Zeker, toe aan de volgende stapquote:Op dinsdag 16 april 2019 20:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jahe.... dochter er al klaar voor?
Mooi.quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker, toe aan de volgende stap
Oei pijnlijk ditquote:Op dinsdag 16 april 2019 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb hier geen goed gevoel bij jongens. Ik vrees 2-1
Even Stijn een dm-tje sturen.quote:
dank je, wat een wedstrijd, misschien niet voor de neutrale kijker maar voor ons uiteraard welquote:
Ik heb 'm gisteren al gefeliciteerd. Puike prestatie van Ajax.quote:Op woensdag 17 april 2019 08:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Even Stijn een dm-tje sturen.
Ik heb hem vorig jaar ook uitgelachen om zn gedweep met ten hag maar onze boy had het weer goed gezien hoor. Stijngod.
Benieuwd wat ze gaan doen met die op één na laatste speelronde. De Graafschap wil er niet aan, op vrijdagmiddag.quote:Op woensdag 17 april 2019 08:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
dank je, wat een wedstrijd, misschien niet voor de neutrale kijker maar voor ons uiteraard wel
Ik vind dat ik je al gefeliciteerd heb in de app het moet wel leuk blijven voor ons niet ajaciedenquote:Op woensdag 17 april 2019 08:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
dank je, wat een wedstrijd, misschien niet voor de neutrale kijker maar voor ons uiteraard wel
Stiekem hopen we nog dat ze naast alles grijpen. Maar dat is whisful thinking.quote:Op woensdag 17 april 2019 08:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind dat ik je al gefeliciteerd heb in de app het moet wel leuk blijven voor ons niet ajacieden
imo is dit al meer een prijs dan kampioen worden hoor.quote:Op woensdag 17 april 2019 08:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stiekem hopen we nog dat ze naast alles grijpen. Maar dat is whisful thinking.
ja hoor geen punt manquote:Op woensdag 17 april 2019 08:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind dat ik je al gefeliciteerd heb in de app het moet wel leuk blijven voor ons niet ajacieden
om de lokale mondjes te snoeren is een kampioenschap toch wel noodzakelijkquote:Op woensdag 17 april 2019 08:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
imo is dit al meer een prijs dan kampioen worden hoor.
Kampioen in NL: rest vd wereld meh.
Halve finale CL: rest vd wereld omg topclub wat een goden dit dat.
Zeker. 5 jaar geen prijsquote:Op woensdag 17 april 2019 08:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
om de lokale mondjes te snoeren is een kampioenschap toch wel noodzakelijk
Liverpool, City en Barca zijn nog altijd beter.quote:Op woensdag 17 april 2019 08:13 schreef onlogisch het volgende:
Al acht ik die kans echt enorm klein.
hij heeft het over het kampioenschapquote:Op woensdag 17 april 2019 08:14 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Liverpool, City en Barca zijn nog altijd beter.
Ow.quote:Op woensdag 17 april 2019 08:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij heeft het over het kampioenschap
Altijd lastigquote:Op woensdag 17 april 2019 08:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ow.
De Graafschap staat nog op het programma.
Campenaerts?quote:Op woensdag 17 april 2019 08:23 schreef Caland het volgende:
Goedemorgen mensen
Wat een wereldprestatie gisteren he
Ruim 55 kilometer per uur
ze hebben het liever over een voetbalpartijtje. Was genieten om te kijken.quote:Op woensdag 17 april 2019 08:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Campenaerts?
WAAROM LEES IK HIER NOG NIKS VAN OP DE NIEUWSSITES
Woedend
Snel naar sporza
Gendtgodtwitter:DeGendtThomas twitterde op dinsdag 16-04-2019 om 19:34:55Congrats @VCampenaerts for breaking the hour record. While you are posing for your pics i’m already trying to break it. https://t.co/Ah9O1w6AAq reageer retweet
Ook voor de neutrale kijker. Leuke wedstrijd.quote:Op woensdag 17 april 2019 08:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
die bekerfinale wordt wel een dingetje, als ik het voor het zeggen had stuurde ik jong Ajax naar de kuipquote:Op woensdag 17 april 2019 08:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ook voor de neutrale kijker. Leuke wedstrijd.
Lolquote:Op woensdag 17 april 2019 08:23 schreef Caland het volgende:
Goedemorgen mensen
Wat een wereldprestatie gisteren he
Ruim 55 kilometer per uur
KNVB kennende gaat ze alsnog iets regelen. Zul je zien dat ze volgend seizoen helemaal een europa-proof schema maken en dat dan geen NL-clubs de winter haalt.quote:Op woensdag 17 april 2019 08:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
die bekerfinale wordt wel een dingetje, als ik het voor het zeggen had stuurde ik jong Ajax naar de kuip
Zou ik prima vinden. Wat kan jullie die beker schelen.quote:Op woensdag 17 april 2019 08:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
die bekerfinale wordt wel een dingetje, als ik het voor het zeggen had stuurde ik jong Ajax naar de kuip
Volgens mij was bij vorige berichtgeving al bekend gemaakt dat de bekerfinale hoe dan ook blijft staan.quote:Op woensdag 17 april 2019 08:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
KNVB kennende gaat ze alsnog iets regelen. Zul je zien dat ze volgend seizoen helemaal een europa-proof schema maken en dat dan geen NL-clubs de winter haalt.
mee eens ja, vreemde reactie, al zal het ook te maken hebben met die faalactie van vorige weekquote:Op woensdag 17 april 2019 08:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik word vooral weer heel moe Jong Ajax Twente. Het is echt een dingetje aan het worden dat zo'n dorpsburgemeestertje een hele wedstrijd zomaar afblaast als er fans komen opdagen. Donder eens op joh stelletje gekken.
dat zit er dik in, maar op zich kunnen ze het programma tot de winterstop vastleggen en voor na de winterstop welke wedstrijden in welk weekend en die dan vastleggen in de winterstop maar dat zal niet mogen van de betreffende burgemeestersquote:Op woensdag 17 april 2019 08:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
KNVB kennende gaat ze alsnog iets regelen. Zul je zien dat ze volgend seizoen helemaal een europa-proof schema maken en dat dan geen NL-clubs de winter haalt.
quote:Daar bovenop heeft één ambtenaar het wel heel bont gemaakt. In het buitenland leende die mobiele apparaten uit aan familieleden. De ambtenaar legde onder meer een hotspot aan, waarmee het gezin gebruik kon maken van de databundel van het ministerie. Na drie weken liep de rekening op tot 211.000 euro, inclusief btw.
Wtf.quote:Op woensdag 17 april 2019 09:05 schreef onlogisch het volgende:
Ambtenaren verbrassen tonnen met telefoon van overheid
[..]
Gelukkig heb ik al een geel hesje (van Achmea) anders was ik nu direct naar de winkel gegaan.quote:Op woensdag 17 april 2019 09:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
JIJ EN IK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Schreeuwlelijk!quote:Op woensdag 17 april 2019 09:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
JIJ EN IK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daar hoor je ook niet zoveel meer over hé, die gele hesjes.quote:Op woensdag 17 april 2019 09:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik al een geel hesje (van Achmea) anders was ik nu direct naar de winkel gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |