Blijkbaar stond dat ding al op punt van instorten bbc maakte deze maand nog klein nieuwsitem over dat sommige muren afbrokkelden als je ze aanraaktequote:Op maandag 15 april 2019 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht wel zonde
Sinds mijn moeder me zo ongeveer 2476 kerken in heeft gedwongen (soms met harde hand) tijdens vakanties ga je dat toch wel een beetje waarderen.
nouja daarom waren ze ook aan het renoveren denk ik tochquote:Op maandag 15 april 2019 21:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Blijkbaar stond dat ding al op punt van instorten bbc maakte deze maand nog klein nieuwsitem over dat sommige muren afbrokkelden als je ze aanraakte
quote:Op maandag 15 april 2019 21:58 schreef Caland het volgende:
Ik ben nu zelfs op het punt dat ik met vakanties of weekendjes weg zelf wel eens een kerk in loop
Dan walg ik echt van mezelf en ga ik daarna meteen door naar een plaatselijke hoerenkeet om te compenseren
Vooral heel erg zielig.quote:
Vorig jaar na tresor in berlijn nog zondagmiddag mis geweest (ook gesnoven op de toilet lol daar)quote:Op maandag 15 april 2019 21:58 schreef Caland het volgende:
Ik ben nu zelfs op het punt dat ik met vakanties of weekendjes weg zelf wel eens een kerk in loop
Dan walg ik echt van mezelf en ga ik daarna meteen door naar een plaatselijke hoerenkeet om te compenseren
Nu zal het vuur wel snel gedoofd zijn.quote:De aartsbisschop van Parijs heeft alle priesters in de stad opgeroepen hun klokken te luiden, als teken van ondersteuning voor de Notre-Dame. De aartsbisschop heeft zijn domicilie in de kathedraal.
Als het god het zo wilde dan moeten ze dat accepterenquote:Op maandag 15 april 2019 22:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nu zal het vuur wel snel gedoofd zijn.
De kerk is een buurthuis voor kinderlokkersquote:Op maandag 15 april 2019 21:58 schreef Caland het volgende:
quote:Op maandag 15 april 2019 22:27 schreef maxi-mus het volgende:
AD![]()
https://www.ad.nl/show/jo(...)n-buik-van~a5232b99/
quote:Pijn in mijn buik van! Afgelopen zomer liep ik er nog langs en was ik er weer zo onder de indruk van...’’
Nounounouquote:Op maandag 15 april 2019 22:28 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
De kerk is een buurthuis voor kinderlokkers
Niet geklikt. Shownieuwsquote:Op maandag 15 april 2019 22:27 schreef maxi-mus het volgende:
AD![]()
https://www.ad.nl/show/jo(...)n-buik-van~a5232b99/
Censuur maat. Je weet toch dat het zo op Fok gaat?quote:Op maandag 15 april 2019 22:00 schreef JanCees het volgende:
Waarom mag je niet zeggen in nws dat het me niet zal verbazen dat een moslim die kerk in de fik gezet heb ??
Wie ben jij eigenlijk? En waarom post je hier?quote:Op maandag 15 april 2019 22:42 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Wanneer begint het evangelie van dominee Roland?
Wat maakt dat uitquote:Op maandag 15 april 2019 22:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk? En waarom post je hier?
nsberquote:
Gasten mogen hier niet komen. Is Fok beleid.quote:
Leuk voor jequote:Op maandag 15 april 2019 22:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gasten mogen hier niet komen. Is Fok beleid.
Net als dat VBL on tour ook niet meer mag.
Derhalve een TR meegepakt.
quote:Op maandag 15 april 2019 22:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
V-V-V-V-IER op een rij
@:lange_lans
Wat een quote weet het AD hier weer te ontlokken zeg.quote:Thomas (van Gewoon Thomas) en Rutger (van Furtjuh)
YouTube-vloggers Rutger en Thomas zijn verslaafd vanaf seizoen twee en om goed voorbereid te zijn op vandaag hebben ze samenvattingen gekeken. Over het einde willen de heren niet veel kwijt, ze laten zich liever verrassen. Rutger: ,,Ik heb letterlijk alles ontweken wat met Game of Thrones te maken heeft.’’ Thomas heeft totaal geen idee: ,,Ik weet gewoon niet wat er gaat gebeuren, want alles kan nog gebeuren.’’
Juich jij voor Ajax vanavond?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |